- Katılım
- 9 Eyl 2011
- Mesajlar
- 84
Herkese iyi haftalar..
Bu TEDDYTIMER2 zaten çok ilginç bir adam,dışlasak mı ne yapsak bilemiyorum artık onu :farao:![]()
Caner liseli ergen gibisin abi,yakında " yhaaa çhok çişhim geldıııı kanks xD " diye yazılarda yazarsın senTürkçe katliamcısı gibi adamsın
(Yeni olup tanımayanlar yanlış anlamasın,teddytimer2 de iyi bir insandır özünde,severiz keratayı)
Bilader bunu yılın espirisi olarak seçiyorum yüksek müsadenizle saatlerce güldümya
Bide TEDDYTİMER1 kimya kim çıkarıyo bunları ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Teddytimer en ufağı (ilkokul 5 e gidiyor),teddytimer 1 ortancası -hyoya binen- ,teddytimer2 de amcası.Sıralama o şekilde..
Teddy aşiretinin üyesi hepsi,Teddyoğulları diye inşaat firmaları da var.İlk başta araç kiralama işi yapıyorlardı,kiradan dönen araçların içinden çıkan benzinlerle zengin oldular.
:queen::queen::queen: Sende çek kardeşim sende çek hatta çekiçekiver :cherry: