- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
Ahanda 100 üncü mesaj benden olsun diye yazdım.....
abi senden korkulur çok rekabet çisin :mrgreen:
Ahanda 100 üncü mesaj benden olsun diye yazdım.....
6. sayfanın başı benim olsun dedim ama olmamış :salut:
Bir Z750 Bir er-5 Bir Presto idik...Ama uzak durduk....:queen::queen:elemanlar gurmede olunca, hele bi de mehmetcallıda ordaysa döndüklerinde bişi yazarlar diye bekliyodum,
bi er-5 ve bi presto grup sürüşü yapıyolarsa insanın aklına kötü şeyler geliyo, mazallah diyim, neyseki vıjjjtsız, çatadasız, prangsız dönmüşler anlaşılan, şimdi bende uyuyabilirim,
Abi ben bu işten nefret ediyorumArtık gizli hiç bir iş çeviremiyorum..
Ne ara gördün sen beni Gökalp :cherry:
İşin moktan tarafı tek senle karşılaşmadım,gittik cafeye oturduk,meğersem cafenin sahibi Sacit miş :queen: (Tanıyanlar tanır,eski üyelerden).
Ağız tadıyla bişey yapamıyoruz kardeşim,nerede özel hayat![]()
Kasabaya yerleşicem sonunda,herkesten uzaklaşacağım![]()
İnanın geceleri tuvalete giderken ses çıkartmamaya özen gösteriyorum bizden biri duyar dalga konusu oluruz diye :mrgreen:
selam mt gurubu şu anda vandayım aranızda olmayı cok istiyorum o yüzden akşam toplantıya katılacagım ben burdan gelebiliyorsam sizler elbette katılırsınız sizleride tanıma fırsatım olur.(cay ve tostum APV41)den demi
göklap sen ne arıyorsun 670 lerde. narlıdere-buca hattında ne işin var senin?
nasıl yani ben anlayamadım,
şu anda vandasın akşamki toplantıya katılacaksın, :silent:
senin motor kaç basıyo![]()
e abi ucak denen bi araç var hani biliomusun van izmir arasını max 2 saatte alıo
güneşin önüne geldiginde yeryüzünde karanlk oluo büyük bi cisim
önünde farı var kuyrugunda renkli logolar var.annatbildimm :silent:![]()
![]()
Motorsuzum bugün eger beni artçı olarak alırsan 7 de karabağlardayım :wiinkk:Saat 7 de karabağlar Bp de....
Gelmek isteyenlere duyrulur......
Gel olm ne demek... Ayıpsın...:wiinkk:Motorsuzum bugün eger beni artçı olarak alırsan 7 de karabağlardayım :wiinkk:
Görüşmek üzere
ben yanından gecen 670teydim hani şu narlıdereden cıkıp bucaya gidende :queen:
ne zaman nerede olacagım belli olmaz kaskın içinden telle konuşmak zor oluyor sanırım :silent:![]()