[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
valla geyik yapmaya devam etmicem.Biryandan siteye bakıyorum bir yandanda test çözüyorum.Yoksa bu sayfayıda doldururuz. Nema problema :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
karmacoma gürüyom seni neden bişi yazmıyon ortalık bize kalmış alper abi yati galiba gurmede oykusu geliyordu.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
elemanlar gurmede olunca, hele bi de mehmetcallıda ordaysa döndüklerinde bişi yazarlar diye bekliyodum,
bi er-5 ve bi presto grup sürüşü yapıyolarsa insanın aklına kötü şeyler geliyo, mazallah diyim, neyseki vıjjjtsız, çatadasız, prangsız dönmüşler anlaşılan, şimdi bende uyuyabilirim,
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
elemanlar gurmede olunca, hele bi de mehmetcallıda ordaysa döndüklerinde bişi yazarlar diye bekliyodum,
bi er-5 ve bi presto grup sürüşü yapıyolarsa insanın aklına kötü şeyler geliyo, mazallah diyim, neyseki vıjjjtsız, çatadasız, prangsız dönmüşler anlaşılan, şimdi bende uyuyabilirim,
Bir Z750 Bir er-5 Bir Presto idik...Ama uzak durduk....:queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
en ünde giden presto idi dikatınızı çekerim çatada pırank olmasın diye neyimize lazım ünümüzden giderken nede heybetli gidiyordu mübarek allah nazardan korusun seni mehmet kardeşim:cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Abi ben bu işten nefret ediyorum :p Artık gizli hiç bir iş çeviremiyorum..
Ne ara gördün sen beni Gökalp :cherry:
İşin moktan tarafı tek senle karşılaşmadım,gittik cafeye oturduk,meğersem cafenin sahibi Sacit miş :queen: (Tanıyanlar tanır,eski üyelerden).
Ağız tadıyla bişey yapamıyoruz kardeşim,nerede özel hayat :p
Kasabaya yerleşicem sonunda,herkesten uzaklaşacağım :p
İnanın geceleri tuvalete giderken ses çıkartmamaya özen gösteriyorum bizden biri duyar dalga konusu oluruz diye :mrgreen:

ben yanından gecen 670teydim hani şu narlıdereden cıkıp bucaya gidende :queen:
ne zaman nerede olacagım belli olmaz kaskın içinden telle konuşmak zor oluyor sanırım :silent::p
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
selam mt gurubu şu anda vandayım aranızda olmayı cok istiyorum o yüzden akşam toplantıya katılacagım ben burdan gelebiliyorsam sizler elbette katılırsınız sizleride tanıma fırsatım olur.(cay ve tostum APV41)den demi
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
göklap sen ne arıyorsun 670 lerde. narlıdere-buca hattında ne işin var senin?
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
selam mt gurubu şu anda vandayım aranızda olmayı cok istiyorum o yüzden akşam toplantıya katılacagım ben burdan gelebiliyorsam sizler elbette katılırsınız sizleride tanıma fırsatım olur.(cay ve tostum APV41)den demi

nasıl yani ben anlayamadım,
şu anda vandasın akşamki toplantıya katılacaksın, :silent:

senin motor kaç basıyo :)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
göklap sen ne arıyorsun 670 lerde. narlıdere-buca hattında ne işin var senin?

hacı benim vizeler yaklaştı diye bucada kalıyorum.e okul da hasan aga parkının orda ya gidip gelmek kolay oluyor.okulum bcada 670 ve 270 gidiyo ::repci::

nasıl yani ben anlayamadım,
şu anda vandasın akşamki toplantıya katılacaksın, :silent:

senin motor kaç basıyo :)

e abi ucak denen bi araç var hani biliomusun van izmir arasını max 2 saatte alıo
güneşin önüne geldiginde yeryüzünde karanlk oluo büyük bi cisim
önünde farı var kuyrugunda renkli logolar var.annatbildimm :silent: :p :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
e abi ucak denen bi araç var hani biliomusun van izmir arasını max 2 saatte alıo
güneşin önüne geldiginde yeryüzünde karanlk oluo büyük bi cisim
önünde farı var kuyrugunda renkli logolar var.annatbildimm :silent: :p :)

haa bildim her gün bi kaç dakka daha erkenleşerek bizim mahallenin üstünden geçiyo, şu sıralar 17:30 gibi gelip, 07:00 civarında gidiyo demek, ondan o kadar karanlık oluyo, anladımmm..

hadi canım ne kadar büyük olabilirki, benim er-5dendemi büyük , yuh artık,
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
selam arkadaslar,

bu aralar kendime yeni motosiklet gruplari arayisi icerisindeyim, eger daha heyecanli biseyler bulursam gelmem...

woman riders, lady on the bike, bikegirls, motosikletli kız gibi siteler var mi diye arastiriyorum:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Gel olm ne demek... Ayıpsın...:wiinkk:

859621os4.gif
:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ben yanından gecen 670teydim hani şu narlıdereden cıkıp bucaya gidende :queen:
ne zaman nerede olacagım belli olmaz kaskın içinden telle konuşmak zor oluyor sanırım :silent::p

İyi bari masum anımda görmüşsün,tek olduğumda :p::winkwink

Kaskın içinde telefonla görüşmüyodum lem,vizörün oradan dıııııt (kendisi çağrı sesi olur) sesini dinliyodum,amaç çağrı bırakmak olduğu için çıkarmadım kaskı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst