- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 714
[İzmir MT] meğerse hepsinin içindede birer fıstık canavarı yatıyormuşşşş:mrgreen::mrgreen: ve ben bunu keşfettim
........baksanıza nasıl hepbir ağızdan elden tüketiyorlarrr sizi gidi fıstık canavarlarııı...(afiyet olsun arkadaşlar.....bu aradada tabu yalan oldu....he he heee.....:cat::cat::cat: