[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
[İzmir MT] meğerse hepsinin içindede birer fıstık canavarı yatıyormuşşşş:mrgreen::mrgreen: ve ben bunu keşfettim:p:p........baksanıza nasıl hepbir ağızdan elden tüketiyorlarrr sizi gidi fıstık canavarlarııı...(afiyet olsun arkadaşlar.....bu aradada tabu yalan oldu....he he heee.....:cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
[İzmir MT] meğerse hepsinin içindede birer fıstık canavarı yatıyormuşşşş:mrgreen::mrgreen: ve ben bunu keşfettim:p:p........baksanıza nasıl hepbir ağızdan elden tüketiyorlarrr sizi gidi fıstık canavarlarııı...(afiyet olsun arkadaşlar.....bu aradada tabu yalan oldu....he he heee.....:cat::cat::cat:

Bidahakine 5 kg getirme... Yetmedi işte.... Çuvalla olanı yokmu bunun?.... Ortaya leğen koyarız orda yeriz......:queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Bidahakine 5 kg getirme... Yetmedi işte.... Çuvalla olanı yokmu bunun?.... Ortaya leğen koyarız orda yeriz......:queen::queen::queen:

abi hani nereden aldın demiştiler yaaa....(sanayiden)....bu aralar sanayi kredimi baya doldurdum mümkünse uzun bir sürede uğramak istemiyorummm...onun içinnnn birdahaki toplantıdaaa....:queen::queen:fıstık yokkk....:queen::queen:...hepiniz birer fıstık canavarısınız zaten bırak çuvalı kamyonla getirsemmmm sizi kesmezz...he he heeee....(bu arada da hani benim dört ayaklı sanayiye gide gide en sonunda düzeldi. Maşaallah diyelimdee....)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi hani nereden aldın demiştiler yaaa....(sanayiden)....bu aralar sanayi kredimi baya doldurdum mümkünse uzun bir sürede uğramak istemiyorummm...onun içinnnn birdahaki toplantıdaaa....:queen::queen:fıstık yokkk....:queen::queen:...hepiniz birer fıstık canavarısınız zaten bırak çuvalı kamyonla getirsemmmm sizi kesmezz...he he heeee....(bu arada da hani benim dört ayaklı sanayiye gide gide en sonunda düzeldi. Maşaallah diyelimdee....)

Ölle deme..Cumaları toplu duaya çıkarız...Davutun arabası bozulsun sanayiye gitsin.... Fıstıkçıyla hasret gidersin diye.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
[İzmir MT] meğerse hepsinin içindede birer fıstık canavarı yatıyormuşşşş:mrgreen::mrgreen: ve ben bunu keşfettim:p:p........baksanıza nasıl hepbir ağızdan elden tüketiyorlarrr sizi gidi fıstık canavarlarııı...(afiyet olsun arkadaşlar.....bu aradada tabu yalan oldu....he he heee.....:cat::cat::cat:

vallaha gozum korktu fıstık geldı kafamı cevırdım tavlaya baktım bı zar attım fıstık canavarları bıtırmıstı bıle...:pale::pale::pale:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Ölle deme..Cumaları toplu duaya çıkarız...Davutun arabası bozulsun sanayiye gitsin.... Fıstıkçıyla hasret gidersin diye.....:queen::queen::queen:

hııı o aman bu cuma geçtiğine göre, haftaya cumada duaya çıkacağınıza ve araba daha sonra bozulacağına göre demek oluyor ki...ayın 17'ine kadar arabaya huzurla binebilirim, eee artık diğer haftada eşşek değiliz yaaa fıstıklar için bi nakliye şirketi ile anlaşıp teras'ın önüne yıkarız fıstıkları....[İzmir MT] Fıstık canavarları bakar icabına.....he he
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
bıdahakı toplantının adı da bellı oldu sanırım???? MT İZMİR fıstık canavarlarını doyurma toplantısı...
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
BEGÜM' Alıntı:
bıdahakı toplantının adı da bellı oldu sanırım???? MT İZMİR fıstık canavarlarını doyurma toplantısı...
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Ortaya çuvalı koyacaz.... Yanına leğen.... :cat::cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
BEGÜM;859475' Alıntı:
bıdahakı toplantının adı da bellı oldu sanırım???? MT İZMİR fıstık canavarlarını doyurma toplantısı...
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

bak ewet buna katılıyorum begüm arkadaşımmmm....çenkis abiyee iletelimmmm...he he heee
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
bak ewet buna katılıyorum begüm arkadaşımmmm....çenkis abiyee iletelimmmm...he he heee

abı yapmayın artık ya benım uye adımda bikerboy35 yazıyo sız alıntı yaparken begum yapıyonuz olmazkı bu kadar da sıteye yenı gelen uyeler yalnıs anlıcak bak mıllet asılmaya baslıcak sonra kan cıkıcak yazık değılmı o gelenlere???
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Akşam sekizi yirmi geçe gibin geldim ve kaçtım tabu oynanmaya başlamadan.Sınav dönemi yaklaşıyor am:mrgreen:a sınav yerine ödev misali şeyler teslim edeceğimizden dolayı onları yapmak için eve gittim.Güzel bi buluşma olmuş ama fıstık yemeye yetişemedik.Beni mi beklediniz yaaa bi kelle gitse kişi başına düşen fıstık miktarı tabi ki de artacak hahahaa,ama kendi giden ağlamaz dimi heheheee
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
farkettinizmi Cem Özer ve Nurgül Yeşilçay da terasdaydı,

hatta bi ara bana benimde goldwingim var katılayımmı size dedi de oturacak yer yok diye geri gönderdim, küstü.
çıkarken davutun fıstıklardan birer tane verdim ama onlarada :)

kolpa & miss kolpa teşekkürler iyi geliştirmişsiniz resim olayını elinize sağlık
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abı yapmayın artık ya benım uye adımda bikerboy35 yazıyo sız alıntı yaparken begum yapıyonuz olmazkı bu kadar da sıteye yenı gelen uyeler yalnıs anlıcak bak mıllet asılmaya baslıcak sonra kan cıkıcak yazık değılmı o gelenlere???

Biz bişey yapmıyoruz..Makina kendi yapıyor.... Artık alışmış..... Bilirsin seni severiz....:wiinkk::bounce:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
09.11.2007 deki toplantınıza cok istememe rağmen işimin yoğunluğundan ve çooook geç çıkmamdan dolayı katılamadım ve dolayısıyla tanışamadık.Bir daha ki sefere tabii kabul ederseniz arkadaşlar.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
09.11.2007 deki toplantınıza cok istememe rağmen işimin yoğunluğundan ve çooook geç çıkmamdan dolayı katılamadım ve dolayısıyla tanışamadık.Bir daha ki sefere tabii kabul ederseniz arkadaşlar.

doğru söylüyorsunuz bazenn oluyor bu iş yoğunlukları, yeni arkadaşlar yeni yüzlere her zaman kapımız açıktır bir dahaki toplantımıza gelmeye çalışda tanışalım tabikide ....saygılarrr....alper abi nasılım sanırım bende az biraz kıdemlenmeye başladım sitede ne diyorsun....???.......:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
doğru söylüyorsunuz bazenn oluyor bu iş yoğunlukları, yeni arkadaşlar yeni yüzlere her zaman kapımız açıktır bir dahaki toplantımıza gelmeye çalışda tanışalım tabikide ....saygılarrr....alper abi nasılım sanırım bende az biraz kıdemlenmeye başladım sitede ne diyorsun....???.......:bounce::bounce::bounce:
Burası askeriye mi?....:p:p:p

Her üye kıdemli gözümüzde.... Bizde kademecilik yok.....:cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Burası askeriye mi?....:p:p:p

Her üye kıdemli gözümüzde.... Bizde kademecilik yok.....:cat::cat:

Kim demiş ?
Asteğmen Alper Tünay nedir bu ? Yoksa rütbelere karşı mı geliyorsun sen ! ?
Orgeneral olarak seni meslekten men ediyorum ama menemen,hemde bol biberli...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kim demiş ?
Asteğmen Alper Tünay nedir bu ? Yoksa rütbelere karşı mı geliyorsun sen ! ?
Orgeneral olarak seni meslekten men ediyorum ama menemen,hemde bol biberli...

Hele sen bi dur..Daha Mareşal APV41 var.... Derim ona görürsün sen...:cat::cat:

Ahanda birazdan gelir....:wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sayın general ve maraşaller sizi pistlerde görmek isteriz...buyrun kuzey ırak'a:p

alp_tunay, abi ne oldu bu hafta tavla ve diğer kapışmalar...???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst