- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
Şansını fazla zorlama bence.... :queen::queen::queen:
sana katılıyorum abı
memo olm fısını cekemsınler dıkkat et:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Şansını fazla zorlama bence.... :queen::queen::queen:
Sen ata baya sardın?... Ne iş?...... :silent::queen:
cesur abi bakıyorum sardın sen bu at işine :cherry::cherry: gel vaz geç senin
motoru kullanalım benim düğündeee...:cat::cat:....bide senin motor kirlendiyse
abi şu yeni katılan çocuk varyaaa chatkut ilk toplantıda yıkatalım senin
kawa'yı adettendirrabiii..... kolaymı MT'yegirmek....
:cat::cat::cat: :queen::queen::queen::queen::queen:
Bence kuru fasülye yedir..Doğal gazla gelirsin..........:queen: