[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
alp_tunay+, böcek, hızlıcesi2


Çabuk sinek ilacını getirin..Böcük girdi.....:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BÖCEK KİM hani şu koca bıyıklı 2 10 boyunda kocaman adammı 1250 gs ZİP kullanan :mrgreen:unutmuşum görmeyeli onu ya :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cesur abi bakıyorum sardın sen bu at işine :cherry::cherry: gel vaz geç senin

motoru kullanalım benim düğündeee...:cat::cat:....bide senin motor kirlendiyse

abi şu yeni katılan çocuk varyaaa chatkut ilk toplantıda yıkatalım senin

kawa'yı adettendirrabiii..... kolaymı MT'yegirmek....

:cat::cat::cat: :queen::queen::queen::queen::queen:

davutçum biraz nolstaji olalım dedim evet eskiden beri bir at merakım var :bounce:baya bi ilerletmeyi düşünüyom yakında beni yolarda atla gürürseniz şaşmayın :cherry:artık toplantılarada atla gelcem ş:queen:u benzine gelen son zamlar biraz canımı sıktı :silent::pr:yoksa bizim ata lpg mi bağlıyım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence kuru fasülye yedir..Doğal gazla gelirsin..........:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
picture061bk6.jpg



picture062ly7.jpg



picture063zx4.jpg



picture064ox5.jpg



picture065oq5.jpg



picture066sm6.jpg



picture067wx3.jpg



picture068rz5.jpg



picture069an4.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst