[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
way biri daha okul önlerinde yakalandı sanırım :p buradan haftanın geyiği çıkabilir:)

yok abi bence wallace ın yanına gitmiştir hani murat abimiz buca yolları taştan deyip yola cıktı ya.belki tuncer de ona bakmaya gitmiştir :mrgreen::silent:

bana alayı uyar.... nereye gıdıyosak gıdelım fark yapmaz...

waaaww kardeşime bak benim sonuna kadar fikirlerimiz ve kararlarımızla biz biriz diosun yaniii :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
TERAS ta bu konunun ayrıntılarını araştıralım :cyclopsan bakalım ne çıkacak:silent:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tuncer bey
senin fikrin buca eğitim sanırım (bugun saat2 civarı bu kararı vermiş olabilirsin...) :p :queen::queen:

:queen::queen::queen:

uleyynnn siz buca eğitimin önünde birbirinizi görüp tanımamazlıkdanmı ::blusssh: geldiniz yoksa?

::dalga:: ::koop::::koop::::koop::
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi ben bu işten nefret ediyorum :p Artık gizli hiç bir iş çeviremiyorum..
Ne ara gördün sen beni Gökalp :cherry:
İşin moktan tarafı tek senle karşılaşmadım,gittik cafeye oturduk,meğersem cafenin sahibi Sacit miş :queen: (Tanıyanlar tanır,eski üyelerden).
Ağız tadıyla bişey yapamıyoruz kardeşim,nerede özel hayat :p
Kasabaya yerleşicem sonunda,herkesten uzaklaşacağım :p
İnanın geceleri tuvalete giderken ses çıkartmamaya özen gösteriyorum bizden biri duyar dalga konusu oluruz diye :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
dün akşamki çok fenaydı ben duydum, yağmur yağacak sandım,meğer gök gürültüsü değilmiş :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aman abi muhabbet o yöne kaymasın :p Moktan bir sohbete dönmesin :p
Bir cümle yazdık geçti gitti,topici mok götürmesin :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen benim topiğime modifiye yaparken iyimiydi :p şimdi ben seni haftanın modifiyesi yaparmıyım ( yapmam,yapmam) toplantıyı beklerim,sabırla sukutla,çakmağımla :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kıroyum ama yetki bende :) Herkesle uğraşın,benle uğraşmayın..
Mesajlarınızı bile değiştiririm,çirkeflik yaparım :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir iki yağmur gezisi daha şart oldu anlaşılan, bunların çamuru aksın :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Duyulmaz demiş :) ..

Madem geldi fikrin,söylede öğrenelim neymiş zikrin..

Gurmeye gidek dicektim ama akrnım açtı o konuyu yazarkene,mantıklı bi şekilde yani karnım tokken düşününce teras da iyi oldu,e gazamız mubarek olsun ay balalar:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ulen bu kadar mı yazdınız?.... Koca akşam.... Tüüüüüüü:pr:

Bu arada Gurme de çayağacına çayları kakaladım....:queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ben celdum.Gurmede bazı abilerimizi bayağı bekledik emme ne gelen oldu ne giden :pr:

Ulen bu kadar mı yazdınız?.... Koca akşam.... Tüüüüüüü:pr:

Bu arada Gurme de çayağacına çayları kakaladım....:queen::queen:

Ah be alper abi bunlarda iş yok.Senle ikimiz patlama yapardık bir akşamda :queen:

Huzurevi Mt ye çayımı ısmarladım bu akşam.Ben sıramı savdım.Artık kimi çayağacı ilan edersiniz bilemem
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geçen haftaki ekip aynı yerde aynı saatte hazır olursa birlikte TERAS yaparız :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Saat 7 de karabağlar Bp de....

Gelmek isteyenlere duyrulur......
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ahanda 100 üncü mesaj benden olsun diye yazdım.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst