[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ewet çay ağacını ilk soran çay ağacı olacaktı kim sordu ?
karma şu konsorsiyum un açılımı şöyle;
KON yayı SOR SİYU M ehmete :p :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu cuma Erdem çay ağacı seçilmiştir................ Hayırlı olsun...:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şimdi toplantıyada gelmez bir çuval bahane bulur yan yattı çamura battı der :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
zaten başımıza ne geliyorsa uzun saçlılardan geliyor ( şimdi bunun altından neler çıkaracaklar AMANIN :queen: )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Uzun saçlılar mı :cyclopsan

Bence çok tehlikeli bir konu bu..
Ben olsam girmezdim bu konuya :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bencede yanlış yere olta atıyorsun.............:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben tehlikeyi severim nede olsa MOTOR kullanıyorum adrenalin iyidir hem ben çok hızlı koşarım :p ( kaçmak gerekirse ) :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Neden kaçasın ki abim benim :rendeer:


(Alper abi sen yukarıyı tut,Erdem ortayı,Sercan sol tarafı,bende sağ tarafı tuttum,kaçamaz :p)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Saçı yok ya.... Kıskanıyor..... :queen::queen:

Ya bırakın eğlensin moruk....:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kim demiş saçları yok diye,25 yıl öncesi gayet gür saçları vardı :queen: Maziyi unutmamak lazım..
Bir zamanlar o saçlarla ne çam ağaçları devirmişti:wiinkk:

40 yıllık çınar :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kim demiş saçları yok diye,25 yıl öncesi gayet gür saçları vardı :queen: Maziyi unutmamak lazım..
Bir zamanlar o saçlarla ne çam ağaçları devirmişti:wiinkk:

40 yıllık çınar :p

Adamı 2.5 yılda çökerttiniz demek.....:silent::silent: Nası becerdiniz lem....:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Nelerle uğraştı abi,normaldir :p 2,5 yıl diyip geçme,o 2,5 yıl içinde 10 senelik ömürümüz gitti hepimizin :)

Ama sanırım onlardan değilde,dayun dan gitti saçları,fazla sarsıntıdan döküldü bence :queen:

Ben bir kaç kez kullandım Dayun u,mühtelif yerlerimde kıllarda azalma gözlemledim :queen: Epilasyon aleti gibi.Aynı zamanda sağlıkta saçıyor,safra kesesi taşına vs. ye birebir :p

(Emektara laf atmıyoruz abi kızma hemen,aslında amaç sensin emektar değil :p)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nelerle uğraştı abi,normaldir :p 2,5 yıl diyip geçme,o 2,5 yıl içinde 10 senelik ömürümüz gitti hepimizin :)

Ama sanırım onlardan değilde,dayun dan gitti saçları,fazla sarsıntıdan döküldü bence :queen:

Ben bir kaç kez kullandım Dayun u,mühtelif yerlerimde kıllarda azalma gözlemledim :queen: Epilasyon aleti gibi.Aynı zamanda sağlıkta saçıyor,safra kesesi taşına vs. ye birebir :p

(Emektara laf atmıyoruz abi kızma hemen,aslında amaç sensin emektar değil :p)

Yakında bombayı patlatırsa şaşırmayın.... Yakındır....:cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hissediyorum :wiinkk:
Yakışır abime:rendeer:

Ama yeni gelen,eskinin götürdüğü saçları yerine getirmez kanımca :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sabah bankaya gittim,pek bomba yapımında kullanılamazmış benim malzemeler.

Bomba yapımında kullanılacak malzemeleride sağolsun amcam kullandı :farao:

Düşünüyorum,baya zor ama bir hal çaresini bulurum inşallah..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
teklifim hala geçerli ( otobana çıkalım) hız yapmaya :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst