Ey cematii İZMİR-i MT, ben bir misafirimle geleceğim heralde.. HAberiniz ola. Bu arada çay ağaçları belirlendi mi?? Ona göre yani :queen::queen:..
şimdi toplantıyada gelmez bir çuval bahane bulur yan yattı çamura battı der![]()
Kim demiş saçları yok diye,25 yıl öncesi gayet gür saçları vardı :queen: Maziyi unutmamak lazım..
Bir zamanlar o saçlarla ne çam ağaçları devirmişti:wiinkk:
40 yıllık çınar![]()
Nelerle uğraştı abi,normaldir2,5 yıl diyip geçme,o 2,5 yıl içinde 10 senelik ömürümüz gitti hepimizin
Ama sanırım onlardan değilde,dayun dan gitti saçları,fazla sarsıntıdan döküldü bence :queen:
Ben bir kaç kez kullandım Dayun u,mühtelif yerlerimde kıllarda azalma gözlemledim :queen: Epilasyon aleti gibi.Aynı zamanda sağlıkta saçıyor,safra kesesi taşına vs. ye birebir
(Emektara laf atmıyoruz abi kızma hemen,aslında amaç sensin emektar değil)
Hissediyorum :wiinkk:
Yakışır abime:rendeer:
Ama yeni gelen,eskinin götürdüğü saçları yerine getirmez kanımca![]()