- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
Abi şimdi bu üyelik konusuna takıldım ben. Bir küçük MT var, bir büyük MT... Üye yapıyorsunuz milleti,
Yaptık diyelim, küçük ne kadar, büyük ne kadar...:queen:
Yaptık diyelim, küçük ne kadar, büyük ne kadar...:queen:

