İZMİR ( küçük) MT HAFTASONU DEVRİYESİ

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar hafta sonumuzu biraz değerlendirmek için çıktığımız 200 km üstü küçük gezimiz kazasız belasız noktalandı tatlı su motorcuları evinde dinlenirken biz onlar için MEKAN arayışındaydık, buldukmu TABİKİ, harikalar yarattık tek sorun oturanı kaldırmak çok zor oluyor, olayın içinde şömine ve şark köşesi olunca kimse kalkmak istemiyor ( çallıya bir sorun ) :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
40
abi biz ders calıştık gklp le gelemedik
foto beklio gklp 4 gözle :silent::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geliyor sabırlı olun gezi olur,izmir olur,alp olur RESİM OLMAZ mı :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu yola çıktığımızdaki çallının hali.... Bir kere sabit hızda gitmediği için çok zor çektim...Yarısını ancak....:queen::queen::queen:

[URL=http://imageshack.us][/URL]


Burda da çenkisin şansına telefonun ipi gelmiş......:queen::queen::queen:


http://[URL=http://imageshack.us][/URL]


Bu da çenkis.....:cat::cat:
[URL=http://imageshack.us][/URL]


Eee buda çenkis...:pr::pr:. Olm ne foto manyağı adamsın lem....:queen::queen:

[URL=http://imageshack.us][/URL]


Bu da görüşmelerde bulunduğumuz Aksan tesisleri.....
[URL=http://imageshack.us][/URL]


Bu da Aksan tesisleri menüsü.....:cat::cat:
[URL=http://imageshack.us][/URL]


İçerden genel görünüş.....
[URL=http://imageshack.us][/URL]


Bu da dışardan görünüş.....
[URL=http://imageshack.us][/URL]


Bu da Şöminesi güzel olan Bahçivan Tesisleri.....
[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Şöminenin önünden kalkasımız gelmedi... 1 er çay diye girdik 4 er büyük ve kocaman bir tabak patetes kızartması yedik... 2 saate yakın oyalanmışız....:queen::queen:
[URL=http://imageshack.us][/URL]


[URL=http://imageshack.us][/URL]

Eveet..Yayılmalar başladı......:queen::queen::queen: Birazdan akraba oluyolar....:queen::queen::queen:
[URL=http://imageshack.us][/URL]

Tam çıkıcaz diyoruz mekan sahibi habire odun atıyor çıkamıyoruz....:queen::queen::queen:

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Artık dışarda atlarımızın yanındayız....:p
[URL=http://imageshack.us][/URL]
[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Veee İnciraltı Gurme de nargile keyfi....:cat:
[URL=http://imageshack.us][/URL]

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Sercanvari fotoyla açtık aynı sercanvari şekilde kapatalım dedik... Çayağacıda modaya uydu....:queen::queen::queen::queen:
[URL=http://imageshack.us][/URL]

Bu üçlü daha çok gezecek...Ne resimler çekecek... İyi bir fotoğraf makinesi almak lazım aslında...Telefonla bu kadar oluyor....:pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
40
fotolar süper keşke sınavlar olmasaydı bizde gelebilseydikk.. buarda cengiz abi gurmede oturduğun armutla kıyafetinin renk uyumu mükemmel:cat:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Güzel bir devriye olmuş fotolar açıklıyor zaten. Paylaşım için teşekürler:rendeer:
İnşallah beraber tekrar gideriz oralara:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
heh timamdır..
iyi oldu yanında olduunu sölemen herkes gencecik çünkü:cat:

Olurmu Apv49 43 yaşında.... Genç mi?....:queen::queen::queen:
O nargileyi içerken başladı ben hastalandım eve gitmem lazım diye.... Romatizmaları azmış....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst