İZMİR ( küçük) MT HAFTASONU DEVRİYESİ

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel keşif olmuş aferin size. ee asıl organizasyonu ne zaman patlatacağız. o ilk yerin menü yü görünce benim ağzımın suyu aktı
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
ne güzel ve keyifli bi gezi...
kordonda içtiğim nargileler geldi aklıma bir an..:cyclopsan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Torbalıdayız diye iletin gelmiş Alper abi(Sen bakma benim msn'in hareketli göründüğüne,hareketliyken atılan mesajlar mailime geliyor :) )
Aksandayken haber verseydiniz 1oo mt lik yoldaydı bize :mrgreen: Neyse etti bu 2 :queen: Güzel gezmişsiniz be Siz bariz 3 seyyahşörler olmuşunuz ya:cherry:

Aramadığımızımı sanıyorsun?.... tam 172 kere...:pr::pr::pr::pr: Ama ne hikmetse telefonun bir açılmadı... Senin için internet cafeye bile girdik....:pr::pr::pr:

OooOOoOOOOooo ne iş ? :) Gruplaşmalar mı seziyorum ne..
Ne demek bu üçlü çok yol yapacak :) Ben gelsem almıycanız mı yani ? Bumudur ?:) Ne bu hemen kankigiller havası,iyi ki bi gelmedik haa hemen yok sayıldık:p İşim vardı yoksa neden gelmiyim...
:wiinkk:
Şu sıralar o kadar yol yapasım var ki anlatamam..Keşke gelebilseydim.
Güzel gezmişsiniz yine,adımıza yakışır olmuş herşey :cat: Daha önce gitmiştik oralara,güzel yerler gerçekten..Tekrarlarını yapma vakti geldi de geçiyor..

Ben seve seve alırım abi telefon numarasını :p Siteye üye yapmalıyız katılıyorum :) :)

Yok lem...Sen tanımıyormusun bizi?..... Akşam amam gelirim diyenler sabah işim var gelemem diye sattılar bizi.... Cengizi hasta hasta zorla götürdüğm.... Çallıyı yatağından kaldırdım.... Çocuk kahvaltı etmeden gelmek zorunda kaldı.... Geldiğinde hala uyuyordu.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
oooo güzel gezmişsiniz valla tam benlikmiş amaaa.....:salut:

toplantıda söylediğim gibi miss kumita45'in doğum günüydüüü....gelemedimmm....

birdahakine kısmettt...:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
:queen: Ghost Writer modlarında geziniyorum.


GHOST WRİTER ha :queen: hayalet yazıcısı seni...ne yazıyosun abi:silent:...:queen: bana da yazsana bişeyler...
bu arada bende tam ghost oldum vallahi...gözükemiyom ne zamanlardır...:pr:

bu arada güzel gezi olmuş gerçekten..şömine mest etti beni...;)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bak bu sefer günahınızı almışım yaff pardon :pale:

Benim takoz tel çalmış kapanmış yavv :pr: :pr:

Eeee neden açmadın ya?... İlk çaldı epey bir.... Duymadın mı?....:silent::silent::silent: Ondan sonra ruhuna el fatiha oldu zaten....:pr::pr:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tel diğer odadaydı ondan duymamışımdır :wiinkk: Zati fazla kullanmadığımdan öylece duruyo odada:) ama iyi hatırlattın bu hatta kapanmadan kontör alayım bari :rendeer: Bi de bu no .... ... 45 85 senin mi ona göre kaydediyom :cat:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
bende çok güzel bir akşam geçirdim iyike varsınız sizin sayenizde nefis bir çorba içtim inanılmaz güzeldi faysala teşekkürler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tel diğer odadaydı ondan duymamışımdır :wiinkk: Zati fazla kullanmadığımdan öylece duruyo odada:) ama iyi hatırlattın bu hatta kapanmadan kontör alayım bari :rendeer: Bi de bu no .... ... 45 85 senin mi ona göre kaydediyom :cat:

Çayağacının.... Eeee napalım alo diyoz 32 kontur yiyo senin hat....:pr::pr::pr:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezmişsiniz,iyi eğlenmişsiniz her zaman devriyeye çıkmanız dileğiyle
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
GHOST WRİTER ha :queen: hayalet yazıcısı seni...ne yazıyosun abi:silent:...:queen: bana da yazsana bişeyler...
bu arada bende tam ghost oldum vallahi...gözükemiyom ne zamanlardır...:pr:

bu arada güzel gezi olmuş gerçekten..şömine mest etti beni...;)

::biggrinn sen hiç konuşma adın neydi bakiim senin ? bi foto at burayada siman nasıl bişid hatırlayalım bi yerden çıkarıcam seni ama nederden ? :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ŞİMDİ bir karne hazırlasam buna çakar geçemez sınıfı :p sonrada işim çok hocam katılamıyorum diye savunma getirir en yakın zamanda tam teşekküllü bir hastahaneden DELİ raporu getirmezse bütünlemeye bırakacağım zaten :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
ŞİMDİ bir karne hazırlasam buna çakar geçemez sınıfı :p sonrada işim çok hocam katılamıyorum diye savunma getirir en yakın zamanda tam teşekküllü bir hastahaneden DELİ raporu getirmezse bütünlemeye bırakacağım zaten :p

Yanındayım abi bravo süper fikir :cat:

Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
TrTarık, kolpa, Tequ

yakaladım seni :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Biliyorum Alper abi,geyik yapıyorum :)Ben şartlarımı bir olgunlaştırabilsem,istesenizde kurtulamazsınız benden ama işte malum..

Çayağacının.... Eeee napalım alo diyoz 32 kontur yiyo senin hat....:pr::pr::pr:

Abovvv zig 0900 lü hatlarda mı çalışıyo yoksa :queen::queen:
Zigle sıcak sohbet hattı :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yakalasaydık sıcak sohbet yapacaktık :pyakalayamadık camiye sorduk,muhtarı yatağından kaldırdık,motor tamircilerine sorduk,okullara sorduk,camiden anons yaptırmayı bile düşündük :mrgreen:fakat bu organizasyonun hezimetinin tek sorumlusu ALP_TUNAY dır -1 aldı benden fakat günün devamında aldığı +8 olanları unutturdu hele gurmedeki özel çorba İNANILMAZ ilaç gibi geldi :cat:iyiki varsın ALP_TUNAY sayende evde yatıyorum dinleniyorum :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst