İZMİR ( küçük) MT HAFTASONU DEVRİYESİ

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
photo0001adji8.jpg


Ben birer bira içelim dedim onlar direk fıçıya saldırdılar :p

photo0002gmxq9.jpg


photo0003ajtvy8.jpg


Yola bu şekilde çıkacaklardı.Zar zor engel oldum :cyclopsan

photo0005pwgyl6.jpg


Üç silahşörler :cherry:

photo0004gwjq6.jpg


Üç silahşörlerin atları...

photo0007pjgmy4.jpg


Çengüz abicim...

photo0008mgfr9.jpg


Aksan dinlenme tesisleri...

photo0009gaptj4.jpg


photo0010gagvz1.jpg


photo0011mgjaau1.jpg


photo0012wgjbfm0.jpg


Amaaannnn balıklara bakın beee ::dpac::

photo0013gmpagu8.jpg


photo0014gdpadu1.jpg


Torbalıda internet cafe önündeyiz.Sitenin hasretine dayanamayıp siteye bir göz atalım dedik...

photo0015gmpawr9.jpg


Burada çengüz abimin bizi götürdüğü mekanın bahçesi...

photo0016gmpakj1.jpg


Burası tam bir hayvanat bahçesi...

photo0017wgapvz6.jpg


photo0018jtwzj4.jpg


photo0019gtwmdx6.jpg


Buda bizim çomar :)

photo0020amwtzc1.jpg


photo0021gpjmwzg5.jpg


Ekmek yemek için verdikleri mücadeleyi görmelisiniz :mrgreen:

photo0022gwpmwa0.jpg


Şundaki tatlılığa bakarmısınız...

photo0023pmgami2.jpg


photo0024gmpwtjbg4.jpg


Buda ben (çayağacı) :cherry:

photo0026gwpgaif8.jpg


Ufaklık elimin tadını çok sevdi :bounce:

photo0027pjgmdsp6.jpg


photo0028wpjgdmp5.jpg


Yol sanırım çengüz abiyi birazcık yordu :p

photo0029gmadke3.jpg


photo0030xtjmgb4.jpg


Sercan abinin fotoğraf moduna bende geçtim...

photo0031tjgpcu0.jpg


Çengüz abim ve ben (çayağacı :cherry: )

photo0034hqtfv9.jpg


photo0035ko1.jpg


Üç silahşörler...

photo0036zd5.jpg


photo0037wo1.jpg


Mekanın barı...

photo0038fj1.jpg


Alper abimdeki keyif paşalarda yoktu vallahi ...

photo0039kt7.jpg


photo0040sq6.jpg


photo0041cn8.jpg


Bir sercan abi modu daha...

photo0043rj8.jpg


Artık eve dönme zamanı geldi...

photo0044wd0.jpg


Dönerken gurmede çay ve nargile keyfi yaptık.Buda bowlinge gitmeden önce alper abinin ısınma çalışmaları...

photo0046ym8.jpg


Çengüz abimde bowling topu diye benim kaska göz dikti :pale:



Mükemmel bir pazar oldu bizim için.Abilerimin dediği gibi bu üç silahşör daha çok yol yapacak.Evlerinde oturan tatlı su motorcuları çok şey kaçırdı.Bendeki fotolarda bu kadar...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
200 km yi bir nargile ve çay için mi gittiniz.:cyclopsan


(söyleyene bak,bir zamanlar gece yarısı,foçaya sabahçı kahvesine az gitmemişim gibi):p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
200 km yi bir nargile ve çay için mi gittiniz.:cyclopsan


(söyleyene bak,bir zamanlar gece yarısı,foçaya sabahçı kahvesine az gitmemişim gibi):p
:queen::queen::queen::queen:

Nargile eve 10 km uzaklıktaydı..... 200 km Sadece çay içmeye gittik......:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
allah nice yolar nasib etsin hepimize bitirim üçlü alp tuna cengiz abi çay ağacı korksun düşmanlar bunlardan :bounce::wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
allah nice yolar nasib etsin hepimize bitirim üçlü alp tuna cengiz abi çay ağacı korksun düşmanlar bunlardan :bounce::wiinkk:

Lem ne diyon sen?... Savaşa mı gidiyoz?.....:queen::queen::queen::queen: Altı üstü yol yapıyoz....:queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Bu saydığınız tesisler nerede acep abi ben kaçırdım lafın o kısmını :)

Güzel gezilmiş... ooooff of!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Torbalıdan çık Gümüldür, özdere, seferihisar, güzelbahçe, inciraltı......:cat:
Adını hatırlayamadığım bir çok köy....:cherry:

Hangisini soruyon sen?.....:silent:

Bu arada senden haber çıkmadı?....Ararsın diye bekledik....:silent:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlar hafta sonumuzu biraz değerlendirmek için çıktığımız 200 km üstü küçük gezimiz kazasız belasız noktalandı tatlı su motorcuları evinde dinlenirken biz onlar için MEKAN arayışındaydık, buldukmu TABİKİ, harikalar yarattık tek sorun oturanı kaldırmak çok zor oluyor, olayın içinde şömine ve şark köşesi olunca kimse kalkmak istemiyor ( çallıya bir sorun ) :queen:

Harbiden yaaa resmen uyuyacaktım.Şöminenin önünde mayıştım iyice.Dönerken beni şömine başından zor aldılar :cherry:

Ne kıskanması yawww.....:queen::queen:


Bu arada Gurmeden sonra yaptığımız Bowling turnuvasının resimlerini de Sevgili çayağacımızdan bekliyoruz.....:cat::cat:


Yettim abi.Koydum fotoları.Bu arada benim misafirlerle gurmeden teras'ada gittik.Bol bol langırt ve hava hokeyi oynadık.Birde terasta bize kendini adamış bayan garsonumuz vardı ya.Adını hatırlayamadım şimdi.Hani bugün son günüydü teras'ta.Onu gördüm ve son kez benimle ilgilendi.Herzamanki gibi mekanı kapatmadan ayrılmadım.Kapattık çıktık mekandan...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Harbiden yaaa resmen uyuyacaktım.Şöminenin önünde mayıştım iyice.Dönerken beni şömine başından zor aldılar :cherry:




Yettim abi.Koydum fotoları.Bu arada benim misafirlerle gurmeden teras'ada gittik.Bol bol langırt ve hava hokeyi oynadık.Birde terasta bize kendini adamış bayan garsonumuz vardı ya.Adını hatırlayamadım şimdi.Hani bugün son günüydü teras'ta.Onu gördüm ve son kez benimle ilgilendi.Herzamanki gibi mekanı kapatmadan ayrılmadım.Kapattık çıktık mekandan...

İsmi Gülay dı......:cat::cat::cat: Selamımızı söyleseydin....:bounce::bounce:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Torbalıdan çık Gümüldür, özdere, seferihisar, güzelbahçe, inciraltı......:cat:
Adını hatırlayamadığım bir çok köy....:cherry:

Hangisini soruyon sen?.....:silent:

Bu arada senden haber çıkmadı?....Ararsın diye bekledik....:silent:

Abi o gün burası çok yağmurluydu, yağmurda motosiklete güvenemedim (kendime değil motosiklete). Bu çarşamba hava açık olursa getiricem motoru...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
gelemedım calısıyodum pazar pazar ıkı tane montaj cıktı:pr::pr::pr:

guzel gezmısınız bıdahakıne benı bırakmayın:salut::salut::salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gelemedım calısıyodum pazar pazar ıkı tane montaj cıktı:pr::pr::pr:

guzel gezmısınız bıdahakıne benı bırakmayın:salut::salut::salut:

Akşam özcana söyledim..Sabah Çallı aradı..Daha naapalım?.....:silent::silent::silent:

Enişteni vuralım en iyisi....:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Torbalıdayız diye iletin gelmiş Alper abi(Sen bakma benim msn'in hareketli göründüğüne,hareketliyken atılan mesajlar mailime geliyor :) )
Aksandayken haber verseydiniz 1oo mt lik yoldaydı bize :mrgreen: Neyse etti bu 2 :queen: Güzel gezmişsiniz be Siz bariz 3 seyyahşörler olmuşunuz ya:cherry:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
valla dün sabah kalkar kalkamaz önce tarığı sonra karmacomayı aradım birinden birini kandırabilseydim peşinizden gelicektim ama ikisininde işi varmış malesef:pale:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
kolpa, TrTarık

yakaladım seni:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mükemmel bir pazar oldu bizim için.Abilerimin dediği gibi bu üç silahşör daha çok yol yapacak.Evlerinde oturan tatlı su motorcuları çok şey kaçırdı.Bendeki fotolarda bu kadar...

Bu üçlü daha çok gezecek...Ne resimler çekecek... İyi bir fotoğraf makinesi almak lazım aslında...Telefonla bu kadar oluyor....:pr::pr:

OooOOoOOOOooo ne iş ? :) Gruplaşmalar mı seziyorum ne..
Ne demek bu üçlü çok yol yapacak :) Ben gelsem almıycanız mı yani ? Bumudur ?:) Ne bu hemen kankigiller havası,iyi ki bi gelmedik haa hemen yok sayıldık:p İşim vardı yoksa neden gelmiyim...
:wiinkk:
Şu sıralar o kadar yol yapasım var ki anlatamam..Keşke gelebilseydim.
Güzel gezmişsiniz yine,adımıza yakışır olmuş herşey :cat: Daha önce gitmiştik oralara,güzel yerler gerçekten..Tekrarlarını yapma vakti geldi de geçiyor..
Telefonunu alsaydın kızın...Siteye üye yapıcaktık.... Gitti müşteri....:pr::pr:
Ben seve seve alırım abi telefon numarasını :p Siteye üye yapmalıyız katılıyorum :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst