- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
çok iyi yapmışınız keyif sizin valla tebrik ederim
Torbalıdayız diye iletin gelmiş Alper abi(Sen bakma benim msn'in hareketli göründüğüne,hareketliyken atılan mesajlar mailime geliyor)
Aksandayken haber verseydiniz 1oo mt lik yoldaydı bize :mrgreen: Neyse etti bu 2 :queen: Güzel gezmişsiniz be Siz bariz 3 seyyahşörler olmuşunuz ya:cherry:
OooOOoOOOOooo ne iş ?Gruplaşmalar mı seziyorum ne..
Ne demek bu üçlü çok yol yapacakBen gelsem almıycanız mı yani ? Bumudur ?
Ne bu hemen kankigiller havası,iyi ki bi gelmedik haa hemen yok sayıldık
İşim vardı yoksa neden gelmiyim...
:wiinkk:
Şu sıralar o kadar yol yapasım var ki anlatamam..Keşke gelebilseydim.
Güzel gezmişsiniz yine,adımıza yakışır olmuş herşey :cat: Daha önce gitmiştik oralara,güzel yerler gerçekten..Tekrarlarını yapma vakti geldi de geçiyor..
Ben seve seve alırım abi telefon numarasınıSiteye üye yapmalıyız katılıyorum
![]()
![]()
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
kolpa, TrTarık
yakaladım seni![]()
:queen: Ghost Writer modlarında geziniyorum.
Aramadığımızımı sanıyorsun?.... tam 172 kere...r:
r:
r:
r: Ama ne hikmetse telefonun bir açılmadı... Senin için internet cafeye bile girdik....
r:
r:
r:
Bak bu sefer günahınızı almışım yaff pardonale:
Benim takoz tel çalmış kapanmış yavvr:
r:
Tel diğer odadaydı ondan duymamışımdır :wiinkk: Zati fazla kullanmadığımdan öylece duruyo odadaama iyi hatırlattın bu hatta kapanmadan kontör alayım bari :rendeer: Bi de bu no .... ... 45 85 senin mi ona göre kaydediyom :cat:
Çayağacının.... Eeee napalım alo diyoz 32 kontur yiyo senin hat....r:
r:
r:
Tmm. Canım çay istediğinde artık numarayı biliyorum:queen:
GHOST WRİTER ha :queen: hayalet yazıcısı seni...ne yazıyosun abi:silent:...:queen: bana da yazsana bişeyler...
bu arada bende tam ghost oldum vallahi...gözükemiyom ne zamanlardır...r:
bu arada güzel gezi olmuş gerçekten..şömine mest etti beni...![]()
ŞİMDİ bir karne hazırlasam buna çakar geçemez sınıfısonrada işim çok hocam katılamıyorum diye savunma getirir en yakın zamanda tam teşekküllü bir hastahaneden DELİ raporu getirmezse bütünlemeye bırakacağım zaten
![]()
Çayağacının.... Eeee napalım alo diyoz 32 kontur yiyo senin hat....r:
r:
r: