İZMİR ( küçük) MT HAFTASONU DEVRİYESİ

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abi şimdi bu üyelik konusuna takıldım ben. Bir küçük MT var, bir büyük MT... Üye yapıyorsunuz milleti,

Yaptık diyelim, küçük ne kadar, büyük ne kadar...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi şimdi bu üyelik konusuna takıldım ben. Bir küçük MT var, bir büyük MT... Üye yapıyorsunuz milleti,

Yaptık diyelim, küçük ne kadar, büyük ne kadar...:queen:

Küçük müçük yok..Mt tek...Gezi küçük..Lütfen şeyimizden element uydurmayalım....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Abi şimdi bu üyelik konusuna takıldım ben. Bir küçük MT var, bir büyük MT... Üye yapıyorsunuz milleti,

Yaptık diyelim, küçük ne kadar, büyük ne kadar...:queen:

kardeşim bunlar küçük yaptılar. ortalığı pislediler pardon karıştırdılar. Eskiden böylemiydi yaw. MT vardı o kadar. Tarife tekti. şimdi ikilik oldu.:queen::queen:

Küçük müçük yok..Mt tek...Gezi küçük..Lütfen şeyimizden element uydurmayalım....:queen::queen::queen::queen:

sen ne güzel cümle kuruyon element falan. yoksa 6. elementi de biliyor musun? ateş su rüzgar odun:queen::queen::queen:

ne çatırtısı duydun kardeşim gökgürültüsüdür o.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
en BÜYÜK mt gezi ne zaman, önümüze bakalım şimdi GEÇMİŞ geziler geçmişte kaldı biz manisa yollarındaki sucuk partilerini hatırlamıyoruz bak, aramayalım şimdi eski topikleri :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi şimdi bu üyelik konusuna takıldım ben. Bir küçük MT var, bir büyük MT... Üye yapıyorsunuz milleti,

Yaptık diyelim, küçük ne kadar, büyük ne kadar...:queen:

Küçük 50
Büyük 100 kuruş :queen::queen:
Sen hiç sıyırmaya kalkma,bütün köy duydu 100 ödeyecen :cherry:

MT Forever :) MT nin isminin geçtiği küçük hiç bişey olmaz,herşeyden önce gönüller büyük :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Küçük 50
Büyük 100 kuruş :queen::queen:
Sen hiç sıyırmaya kalkma,bütün köy duydu 100 ödeyecen :cherry:

MT Forever :) MT nin isminin geçtiği küçük hiç bişey olmaz,herşeyden önce gönüller büyük :rendeer:


O hem küçük hem büyük parası ödeyecek....:queen::queen::queen: Köy duyduda köy ıslanmadı mı yani....:queen::queen::queen:

İğrencim bu akşam...:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
o kadar yer dolaşmışınız yaa amaa bu fotoyu eklemeyi unutmuşsunuzz :queen::queen::queen:

 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güzel olmuş elimize sağlık ( kendi sağlığımız bozuldu ama olsun) :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
en BÜYÜK mt gezi ne zaman, önümüze bakalım şimdi GEÇMİŞ geziler geçmişte kaldı biz manisa yollarındaki sucuk partilerini hatırlamıyoruz bak, aramayalım şimdi eski topikleri :p

abicim o topic herkese açıktı sucukcuda. siz gelmediniz. yok küstüm ben siz gezin ben evde hasta hasta yatayım olacak iş mi bu:queen::queen::queen::queen::queen:

sen öyle karlı dağlara çık dayunla hasta olursun. geçmiş olsun kardeşim bu arada. dinlen bak en iyi çare bu
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şu aralar tüm dinleri araştırıyorum DİN LENECEĞİM bana en uygunu bulursam :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
abicim o topic herkese açıktı sucukcuda. siz gelmediniz. yok küstüm ben siz gezin ben evde hasta hasta yatayım olacak iş mi bu:queen::queen::queen::queen::queen:

sen öyle karlı dağlara çık dayunla hasta olursun. geçmiş olsun kardeşim bu arada. dinlen bak en iyi çare bu

Ben o kadarda dedim cengüz abicim gel evereste çıkmayalım dedim.Bak hastasın temelli kötü olursun dedim dinlemedi.Ben dayımla bu dağa çıkacam diye dikeldi.Eeee gülü seven dikenine katlanır öyle değil mi :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Tuncer, kilitle bu başlığı, bu arkadaşlar benden bile kötü espriler yapıyorlar...

Sil hatta sen sil...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Az daha dursun kilitleriz :)
Zaten olay topic değil ki..İğrenç esprileri topic değil iğrenç arkadaşlar yapıyor.Asıl onları kilitlemek lazım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst