- Katılım
- 8 May 2008
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #41
fotoların hepsi aynı yerden çekilmiş farklı karalerden al önden falan bu arada hoş geldin
şimdilik yarın avatarımdaki resmi 2 tane önden yandan koyarım pazar günü hava güzel olursa her açıdan çekerim... gönül isterki modifiyenin %100 ü bitmiş şekilde koymak ama zamanla herşey en yakın zamanda yapacaz bi güzellik "beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır" demişler:cherry::cherry:
Son düzenleme: