İşte Size YAMAHA YBR 125!!!

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
fotoların hepsi aynı yerden çekilmiş farklı karalerden al önden falan bu arada hoş geldin

şimdilik yarın avatarımdaki resmi 2 tane önden yandan koyarım pazar günü hava güzel olursa her açıdan çekerim... gönül isterki modifiyenin %100 ü bitmiş şekilde koymak ama zamanla herşey en yakın zamanda yapacaz bi güzellik "beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır" demişler:cherry::cherry:

resim013yb3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
iyi tamamda ben taktım bu ayna mezusuna...karizmayı başka kısımlarda arasan iyi olur...egzos fln...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
iyi tamamda ben taktım bu ayna mezusuna...karizmayı başka kısımlarda arasan iyi olur...egzos fln...

az kaldı arkadaşım en geç 2 hafta sonra ybrye nasıl karizma yapılıyo anlarsın..ben buna abart egzos takmıştım normal devirde çok ses yapıyo+benzin yediği için tekrar çıkardım zaten bundaki ses piyasadaki ybrlerin sesinden çok farklı:cat:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
az kaldı arkadaşım en geç 2 hafta sonra ybrye nasıl karizma yapılıyo anlarsın..ben buna abart egzos takmıştım normal devirde çok ses yapıyo+benzin yediği için tekrar çıkardım zaten bundaki ses piyasadaki ybrlerin sesinden çok farklı:cat:


karizmanın nasıl yapıldığını senden iyi bilirim be canım o konuda süphen olmasın...enazından sinyallerimde çorap yok...orjinal şeylerle uğraşıyorum
bir de anlamadığım birşey var niye bu kadar kabullendirme çabasındasın onu anlamış değilim YBR işte (ybr sahipleri kızmasın lütfen özür diliyorum normalde severim orjinal halini...)ne beklersin en fazla...ne bu kendini yüceltme çabası onu anlamış değilim...neyse sen yap karizmanı aynalarını da takma...ama yakında karizma yapıcam diye sakın farı falan sökeyim deme...aman haaa...başlığı görünce büyük bi hevesle açtım ama sonu hüsran oldu...neyse kal sağlıcakla...kazasız sürüşler iyi modifiyeler...(yakında yeni bir konu açıcam takip et olur mu...biraz fikir edinirsin):wiinkk:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Aynalar yok, plaka kıvrılmış:farao::farao:
Ama motor tip olarak güzel.Aynalar olsa da güzel olur motor, jantlar güzel olmuş:cat::rendeer:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Bende jantları beğendım özellkle sürüş esnasında güzel durablr ama bence de ybr'a çok fazla masraf etmesen yahu yenı bı motor almaya odaklansan daha ıyı olmaz mı :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
Bende jantları beğendım özellkle sürüş esnasında güzel durablr ama bence de ybr'a çok fazla masraf etmesen yahu yenı bı motor almaya odaklansan daha ıyı olmaz mı :)

sğl dostum yorumun için..şuanda benim ybr 8000 kmde daha adam akıllı açılmadı bile ,motorun tam verimini tam zevkini yaşamadan başka motor almayı düşünmüyorum.ybr bi başka ya kullanım kolaylığı parça sıkıntısı olmaması iyi şuanda...bu arada bişey daha belirtmek istiyom bu makinayı beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez zorla beğendirecek deiliz olumlu olumsuz yorumlara herzaman açığız:bounce:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Evet zaten kmse bırbırını yermek ıçın bu sıteye üye değıldır yorumlar şahsı oluyo zaten :) ama ybr sağlam makıne :D
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
Evet zaten kmse bırbırını yermek ıçın bu sıteye üye değıldır yorumlar şahsı oluyo zaten :) ama ybr sağlam makıne :D
sakın yanlış anlama bundan önceki belirtmek istediğim kelime senin yorumun için deildi genel olarak konuştum:wiinkk:bu arada umarım motosikletine kavuşmuşsundur kavuşmadıysan en yakın zamanda cbr 125 r ne kazasız belasız binmeye nasip etsin allah kal sağlıcakla:)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
MOTORUN YENİ FOTOLARINI ÇEKTİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ:wiinkk:
resim042ue6.jpg

resim040xb9.jpg

resim038zy8.jpg
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
33
kardeşim harika olmuş
siyah ybr gzl her türlü
janta ve göstergeye aynı renk şerit çekmek harika bir fikir
zaten ybr'ni 1-2 şerit 1-2 basit renklendirmeden başka modifiyeye ihtiyacı yok
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
motosikletin güzel güle güle kullan ..aynaların olmaması bencede büyük eksiklik... :)
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Ben Hıc Bır Acıdan Begenmedım Motoru Acıkcası!!
Bır Motorun En Guzel Halı Orjınal Halı Veyahut Motorun Ne Oldugunun Bılıncınde Olarak Yapılmıs Modıfıyelı Halıdır.
"ybr" Yı Boyle Seksı,agresıf,race'ımsı Bır Havaya Sokmaya Calısmak Nafıle Bence!
Ayrıca O Aynaları Takmalısın!
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Çok süper az öz hoş ve yeterli seviyede bide ek olarak tabelacıdan kırmızı beyaz trr yazısı yap iyice şekil durur vallahi tam istediğim gibi bişey zevkin gzl
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Öncelikle hoşbulduk kendimi tanıtmaya fırsatım olmadı kusura bakmayın...Ayna muhabetine gelincede aynalar olunca motorun karizması çiziliyo ya:D:D

hayırlı olsunda seni yandan çizerlerse bi görürsün.bi bakmışın soldan araba gelio ama artık çok geçççççççç::stretche::hakem1::::saad::::gozluk::
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
2
yeni az ve öz haliyle daha güzel ve hoş olmuş motorun,, kazasız belasız kullan:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst