- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 721
Gecmis olsun. Bu fotograftaki kaza istburak arkadasin kazasi degil herhalde, zira fotograftaki arkadasin durumu cok kotu gozukuyor 
Bende bugun kopruyu gececektim ama hava durumundan gordugum itibari ile ki zaten evde bile anlasiliyor ruzgarli oldugu, gecmedim. Bence hepimizin hava durumunu cok yakindan takip etmesi gerekiyor, ve kotu hava sartlari altinda riske girmemiz lazim diye dusunuyorum.
Bende bugun kopruyu gececektim ama hava durumundan gordugum itibari ile ki zaten evde bile anlasiliyor ruzgarli oldugu, gecmedim. Bence hepimizin hava durumunu cok yakindan takip etmesi gerekiyor, ve kotu hava sartlari altinda riske girmemiz lazim diye dusunuyorum.