istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Gecmis olsun. Bu fotograftaki kaza istburak arkadasin kazasi degil herhalde, zira fotograftaki arkadasin durumu cok kotu gozukuyor :(

Bende bugun kopruyu gececektim ama hava durumundan gordugum itibari ile ki zaten evde bile anlasiliyor ruzgarli oldugu, gecmedim. Bence hepimizin hava durumunu cok yakindan takip etmesi gerekiyor, ve kotu hava sartlari altinda riske girmemiz lazim diye dusunuyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Gecmis olsun. Bu fotograftaki kaza istburak arkadasin kazasi degil herhalde, zira fotograftaki arkadasin durumu cok kotu gozukuyor :(

Bende bugun kopruyu gececektim ama hava durumundan gordugum itibari ile ki zaten evde bile anlasiliyor ruzgarli oldugu, gecmedim. Bence hepimizin hava durumunu cok yakindan takip etmesi gerekiyor, ve kotu hava sartlari altinda riske girmemiz lazim diye dusunuyorum.

evet malesef o burak :(
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abmi simdi aradım ama tlf yengem cıktı yengem cok uzgundu ve konusamıyordu. Bende kısa kesmek zorunda kaldım Ama bugun galıba HASTANEDE KALICAKMIŞ...

Allah abime Acıl sıfalar versin.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
geçmiş olsun...resimlere bakılırsa karnında asfalt yanığı görünüyor..tez zamanada sağlığına kavuşur inşaallah...
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Kaza yerinden tesadüfen geçtim bu resimleri çektim arkadaşlar. MT grubuna geçmiş olsun. bizde MD grup olarak yuvacıktan geliyorduk tek idim kaza olusundan kısa sure sonra olay yerindeydim.. allah yardımcısı olsun.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
erdınc abiyle konustum serum baglamıslar dikişlik yaralar varmıs endişelenicek bişi yok daha bilgi olursa sölerim
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
resimler çok kötü... ::uzgunum: gün güzeldi ama bu kazada olmayaydı gelen haberlerden durumunun daha iyi olduğunu düşünüyordum ama resimleri görünce gene içim karardı... :pr::pr::pr:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Kaza yerinden tesadüfen geçtim bu resimleri çektim arkadaşlar. MT grubuna geçmiş olsun. bizde MD grup olarak yuvacıktan geliyorduk tek idim kaza olusundan kısa sure sonra olay yerindeydim.. allah yardımcısı olsun.

eyvallah...

bizlerde bugün kaza öncesi burak la beraberdik, hepimizin tadı kaçtı tabii doğal olarak. Ama resimleri yayınlarken "içim rahatladı MD den değilmiş" kelimesini gayri ihtiyari sarfettiğini düşünüp böyle üzgün bi anımızda daha da üzülmek istemiyoruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
FotografLari görünceye kadar cokta kötü değiLdir yahu dedim,
Buna binLerce kez şükür eLbetteki haLA hayatta burak.
Çok çok büyük geçmiş oLsun
ve bir kez daha şükürLer oLsun..
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
artçısı varmış onun durumu nasıl acaba ??? hay allah birileri dönsede hastaneden bilgi verse yaaa :pale:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Ateş sadece düştüğü yeri yakar derler ancak, hiç tanımamasına rağmen diğer bir forumdan olan motorcu arkadaşımızda üzüldüğünü ifade etmiş, bir metni yazıyı herzaman bir bütün olarak görmeliyiz diye düşünüyorum.

haklısın mustafa abi..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
artçısı bendim ama beykozda indim, sonra başka birini alacağını sanmıyorum çünkü grupta herkes gideceği yere göre ayarlanmıştı zaten ..

sordum ardçı yok arkadaşlar.

sinirlerde herhangi bir zedelenme yok,ve ameliyat gerektirecek bir durumda söz konusu değilmiş.

sadece serçe parmağında bir uyuşma hissedecekmiş bir kaç ay o kadar
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
resimde baya kötü gözüküyor. Ama önemli bir darbe olmaması sevindirici. Allah acil şifalar versin.
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
sordum ardçı yok arkadaşlar.

sinirlerde herhangi bir zedelenme yok,ve ameliyat gerektirecek bir durumda söz konusu değilmiş.

sadece serçe parmağında bir uyuşma hissedecekmiş bir kaç ay o kadar

resimleri görünce kötü oldum yaaa.... dua etmeye başlamıştım bile, gerçekten iyi olsun diye...
paylaşım için saoll
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
198
bugün bende otobanda giderken rüzgarın yüzünden motorun önü 3 4 kere yerden kesilip sağa sola savruldu düşündüm otoyoldayım hız kessem arkadan araç çarpacak hızlansam tehlikeye gireceğim bir saat duva ederek yolu geçtim allahtan kaza yapmadım ama bugün çok kötü rüzgar vardı rüzgarlı günlerde motor sürmemek lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst