[İstanbul - MT]

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hiçbir problem yok, çok şükür herşey yolunda gayet iyi gidiyor.Kız arkadaşımdan da ayrıldım, artık kafamı derslere veriyorum, işe veriyorum.Önceden staj yaptığım iş yerindeki üstüm olan kişiler performansımdan memnun değillerdi şimdi ise gayet iyi bravo diyorlar.O yüzden olduğu kadar devam ediyoruz hayata.Senin nasıl gidiyor Korkut abi inş. bi kötülük bi aksilik yoktur?

Ufak tefek problemler haricinde her şey güzel.Bu pazar toplanma olabilir gelebilirsen gel..:cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hıımm Kış olduğundan o saatler biraz erken oluyor ama dur bakalım ne oluyor görelim.:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
İnş. Korkut abi yazı iple çekiyorum motor aldık üzerine binemiyoruz gerek hava koşulları nedeniyle gerekse yoğunluk nedeniyle boş vaktim yok.
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleyküm millet Hayırlı işler bol güneşler
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
a.s. abi, keyifler nasıl bu arada İstanbul?
Çok dikkat lazım hava kar topluyor lutfen techizatsız yola çıkmayalım üzücü bu olay yaşanması hepimizi üzer.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkee iyi akşamlar,iyi hafta sonları
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın İstanbul Mt Hayırlı Haftalar :rendeer:
Yılın İkl Karını bu sabah 6,35 Mecidiye Köyde Gördüm :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Günaydın Uğur abi.:rendeer:
Cümleten Günaydın İstanbul Mt.İyi Güzel hayırlı bir hafta geçirmeniz dileğiyle.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst