[İstanbul - MT]

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Günaydın abiler ablalar stajın bu haftadaki ilk günü yine güzel bir programlarla siz seyirlerimizin karşısında olacağız.Umarım güzel bir hafta geçiririz, herşey gönlünüzce olması dileğiyle... :D :D
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
2
Merhaba, selamlar

merhabalar ben istanbul yeşilköyden Caner.
siteyi bir arkadasımdan buldum ve hemen üye oldum.
ortam muhabbetler ve site uyeleri çok iyi.
buluşmalar gerçekleştirilmekte mi? motor ayrımı yapılmaktamı:mrgreen:
beni kısaca bilgilendirirseniz sevinirim.
Kızmayın daha forumu çözemedim; 1 hafta önce kayışı kopardım, yenisini aldım ve taktım fakat motor kalkışlarda titriyor sallanıyor ve çok geç hızlanıyor( vitesli bir krossta 3. viteste kalkar gibi. )
Saygılarımla...


ASYA 150T 5A (150cc-11bg-105kg)...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,bol muhabbetler
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Günayın İstanbul Mt:rendeer:
.
.
merhabalar ben istanbul yeşilköyden Caner.
siteyi bir arkadasımdan buldum ve hemen üye oldum.
ortam muhabbetler ve site uyeleri çok iyi.
buluşmalar gerçekleştirilmekte mi? motor ayrımı yapılmaktamı:mrgreen:
beni kısaca bilgilendirirseniz sevinirim.
Kızmayın daha forumu çözemedim; 1 hafta önce kayışı kopardım, yenisini aldım ve taktım fakat motor kalkışlarda titriyor sallanıyor ve çok geç hızlanıyor( vitesli bir krossta 3. viteste kalkar gibi. )
Saygılarımla...


ASYA 150T 5A (150cc-11bg-105kg)...

Öncelikle hoşgeldin :rendeer:buluşmalarımız oluyor. Etkinlik topiğinden takip edebilirsin.:cat:Motosiklet ayırımı kesinlikle yapılmamaktadır yeterki ayak uydur.:cat:
Hele biraz zaman kullan motosikletini aynı sorun devam ederse ustaya götürürsün.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese hayırlı günler günaydın:rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
ALLAH'a şükür çalışıp duruyoruz nasıl olalım .:rendeer:
Hayat nasıl gidiyor yoktur inşallah problem.:cat:

Hiçbir problem yok, çok şükür herşey yolunda gayet iyi gidiyor.Kız arkadaşımdan da ayrıldım, artık kafamı derslere veriyorum, işe veriyorum.Önceden staj yaptığım iş yerindeki üstüm olan kişiler performansımdan memnun değillerdi şimdi ise gayet iyi bravo diyorlar.O yüzden olduğu kadar devam ediyoruz hayata.Senin nasıl gidiyor Korkut abi inş. bi kötülük bi aksilik yoktur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst