- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
korkutum,uğurum apayım sizlerede en güzel akşamlar,kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim
İyi geceler abi.:rendeer:
.
.
Uğur abi iyi geceler.:rendeer
korkutum,uğurum apayım sizlerede en güzel akşamlar,kazasız belasız hayırlı sürüşler dilerim
İyi geceler abi.:rendeer:
.
.
Uğur abi iyi geceler.:rendeer
merhabalar ben istanbul yeşilköyden Caner.
siteyi bir arkadasımdan buldum ve hemen üye oldum.
ortam muhabbetler ve site uyeleri çok iyi.
buluşmalar gerçekleştirilmekte mi? motor ayrımı yapılmaktamı:mrgreen:
beni kısaca bilgilendirirseniz sevinirim.
Kızmayın daha forumu çözemedim; 1 hafta önce kayışı kopardım, yenisini aldım ve taktım fakat motor kalkışlarda titriyor sallanıyor ve çok geç hızlanıyor( vitesli bir krossta 3. viteste kalkar gibi. )
Saygılarımla...
ASYA 150T 5A (150cc-11bg-105kg)...
Günaydın İstanbul Mt :rendeer:
Günaydın Korkut Hayırlı mesailer :rendeer:
herkese hayırlı günler günaydın:rendeer:
Günaydın...
İyiyim abi sen nasılsın?
ALLAH'a şükür çalışıp duruyoruz nasıl olalım .:rendeer:
Hayat nasıl gidiyor yoktur inşallah problem.:cat: