[İstanbul - MT]

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
iyi akşamlar istanbul mt,bu yarasa takımı ne oldu gören varmı acaba,kış geldi görünmez oldu millet :p
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın İstanbul Mt Hayırlı günler
Hakikaten nerede bu millet nerede bu devlet
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi iş yerinde ısıtıcılar fazla yanıyor dışarı çıkınca çarpıyor hava valla bu günlerde fena belim ağrıyor,bellikte var yelekte var ama çamlıca çivi gibi soguk
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi sabahları yollar fena dikkat et motor güzel kayıyor.çamlıcaya dogru çıkıyorum ışıklarda mecburen durdum araçlar yolu parsellemiş komple.ön fren baktım motor geri geri gidiyor arka fren hayla devam,sol şeritten rampayı kurtardım.sabah sabah adrenalin yaptık,şimdi göztepeden çıkıyorum işe giderken o rası daha iyi.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
abi sabahları yollar fena dikkat et motor güzel kayıyor.çamlıcaya dogru çıkıyorum ışıklarda mecburen durdum araçlar yolu parsellemiş komple.ön fren baktım motor geri geri gidiyor arka fren hayla devam,sol şeritten rampayı kurtardım.sabah sabah adrenalin yaptık,şimdi göztepeden çıkıyorum işe giderken o rası daha iyi.

Hem soğuktan hemde buzlanma olayından dolayı geç cıkıyorum yola
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ugur abi sana kolay gelsin ben şöyle bir kadıköy havası alim bakim,sabahtan beri evdeyim soguk ve temiz hava koklamaya,görüşürüz abi
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
ugur abi sana kolay gelsin ben şöyle bir kadıköy havası alim bakim,sabahtan beri evdeyim soguk ve temiz hava koklamaya,görüşürüz abi

Akşam trafiğinde nede temiz hava alırsın ya :p
Geldiğinde trafik maceralarını bekliyorum eee nede olsa iş cıkışı kadiköye gidiyorsun :mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Abi akşam iş çıkışı diyince aklıma geldi, işten çıktım kadıköy tarafından gelen bi motorla karşılaştım gultepede evi burdaymıs adam motor tamircisiymiş yol trafikti biraz sohbet ettik.motoru mondial 150-200 cc scooterlardan.motora led ışık takmış, bide teyp bağlamış estire estire yanık turkuleri geliyodu :D :D
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar istanbul mt dostlar.:rendeer:

iyi akşamlar korkut kardeş, ve uğurapay abi nasılsınız.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst