- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
iyi akşamlar istanbul mt,bu yarasa takımı ne oldu gören varmı acaba,kış geldi görünmez oldu millet 
selam istanbul,herkese bol kazanç hayırlı günler
Yoğunsun galiba pek görümüyorsunyoksa ben mi göremiyorum
![]()
abi sorma iş güç akşama off durumda eve düşüyorum,![]()
abi iş yerinde ısıtıcılar fazla yanıyor dışarı çıkınca çarpıyor hava valla bu günlerde fena belim ağrıyor,bellikte var yelekte var ama çamlıca çivi gibi soguk
abi sabahları yollar fena dikkat et motor güzel kayıyor.çamlıcaya dogru çıkıyorum ışıklarda mecburen durdum araçlar yolu parsellemiş komple.ön fren baktım motor geri geri gidiyor arka fren hayla devam,sol şeritten rampayı kurtardım.sabah sabah adrenalin yaptık,şimdi göztepeden çıkıyorum işe giderken o rası daha iyi.
ugur abi sana kolay gelsin ben şöyle bir kadıköy havası alim bakim,sabahtan beri evdeyim soguk ve temiz hava koklamaya,görüşürüz abi
Akşam trafiğinde nede temiz hava alırsın ya
Geldiğinde trafik maceralarını bekliyorum eee nede olsa iş cıkışı kadiköye gidiyorsun :mrgreen: