Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu mt sitesinden artık bi cacık olmaz arkadaşlar,geömiş yıllarda böyle değildi ama bitler kanlanmış sanırım yakında benide aranızda göremezseniz bilinki ya kovuldum ya kendim ayrıldım bakalım eleştiriyi kaldırabiliyorlarmı.
Yeni yıl geldi kapıda bekliyor iki adım sonra içerde İstanbulumuzda bu yılda kar görmiyeceğiz galiba.
Bir taraftan yağsın artık diyorum bir taraftanda yağmasın
İstanbulda bir santim kar yağsa bir hafta kendimize gelemiyoruz
iyi akşamlar İstanbul Mt ,MT Ailesinin şimdiden 2010 yeni yılını kutlarım,herkese hayırlı,kazasız, belasız bol kazançlı,sağlıklı seneler dilerim. :rendeer: