[İstanbul - MT]

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
249
bu mt sitesinden artık bi cacık olmaz arkadaşlar,geömiş yıllarda böyle değildi ama bitler kanlanmış sanırım yakında benide aranızda göremezseniz bilinki ya kovuldum ya kendim ayrıldım :) bakalım eleştiriyi kaldırabiliyorlarmı.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
senin gördüğün bizim göremediğimiz ne acaba yıllardan bahsediyorsun üyelik tarihin yeni İlginc
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
13
Bende burdayım Avcılar-B.köy-K.çekmece-Güneşli-Esenyurt havalar az ısınsın avcılara çıkarıs uyan arkadaşlara
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Yeni yıl geldi kapıda bekliyor iki adım sonra içerde İstanbulumuzda bu yılda kar görmiyeceğiz galiba.
Bir taraftan yağsın artık diyorum bir taraftanda yağmasın
İstanbulda bir santim kar yağsa bir hafta kendimize gelemiyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uğur Hocam şubat mart gibi yapıyor kaç yıldır yine öyle yağacak gibi geliyor bana
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
iyi akşamlar İstanbul Mt ,MT Ailesinin şimdiden 2010 yeni yılını kutlarım,herkese hayırlı,kazasız, belasız bol kazançlı,sağlıklı seneler dilerim. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha 2 gün var yahu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst