[İstanbul - MT]

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Allah dışarda kalanlara acısın 1 saatliğine dışarı çıktım otobus duş aldırdı ıslattı ki dışarda olanların gidecek yeri olmayanların halleri ne durumdadır...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,hayırlı hafta sonları
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
32
Hayırlı günler İstanbul Mt :rendeer:



Bi tanışsaydık bi tanısaydık seni hani hiç fena olmazdı :silent:

daha siteye yeni üye oldum tanımıyosunuz haklısınız tabi:) istanbul üni öğrencisiyim sefil öğrenci hayatı yaşıyorum işte:)) yavaş yavaş tanışırız ben motor alana kadar daha çoook takılırım siteye:))
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Arkadaşlar :rendeer:
Camdan bir baktım Çamlıca tepesi yok çalmışlarmı ne :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam istanbul,uğurum korkutum sizlerede selam olsun,
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleyküm millet Allaha emanet olun
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Günaydın Arkadaşlar :rendeer:
Camdan bir baktım Çamlıca tepesi yok çalmışlarmı ne :p

ugur abi akşamları görünmez memleket oluyor çamlıca.dışardan bakınıyorum etrafa tertemiz hiç bir şey görünmüyor :p iyi de yağmur yagıyor bu aralar hava buz gibi valla.bırr. herkeze hayırlı akşamlar istanbul mt :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar istanbul mt,az önce haberlerde izledim,cendere yine taşmış her taraf göl nedir bu mega kentin çektiği adanaya da yağmur yağıyor ama hiç bir dere taşmıyor,bizim belediye başkanını sizin oraya transfer edelimde toprak bişeyler öğrensin,yıllar önce halk dalga geçiyordu 2 metre çapındaki atık su borusunu neden döşüyorsun, paramızı toprağamı gömüyorssun diye şimdi herkes memnun neyse allah kolaylık versin hepinize zor şartlar altında yaşıyorsunuz
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
iyi akşamlar istanbul mt,az önce haberlerde izledim,cendere yine taşmış her taraf göl nedir bu mega kentin çektiği adanaya da yağmur yağıyor ama hiç bir dere taşmıyor,bizim belediye başkanını sizin oraya transfer edelimde toprak bişeyler öğrensin,yıllar önce halk dalga geçiyordu 2 metre çapındaki atık su borusunu neden döşüyorsun, paramızı toprağamı gömüyorssun diye şimdi herkes memnun neyse allah kolaylık versin hepinize zor şartlar altında yaşıyorsunuz

herkes işini doğru dürüst yapsa sorun kalmayacak, devlet işleri özel sektöre veriyor, onlarda eksik yapıyor, sonra devletin mühendisi yapılan işi nasıl kontrol ediyorsa onay veriyor, sonra görüyoruz herşey sil baştan yeniden yapılmalı!!!
o işi yapan firma, onaylayan mühendisler, kurum başkanları, belediye başkanları hepsi sorumlu değil mi? bunlardan bu hataların hesabı sorulmadıkça daha çok tadiri ilahi deriz ... nasıl depremde evleri yıkılan mütahitleri sorumlu tutup hapse attılar bu da aynı şey ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst