- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
hayırlı günler ist mt.çayınız bol olsun.
arkadaşlar benim motorum yok ama buluşmalarınıza gelsem beni arkasına alıcak arkadaş var mıhayırlısıyla önce ehliyet sonra da uygun bir motor almayı düşünüyorum ama daha çooook var almama
![]()
Günaydın Hayırlı Cumalar:rendeer:Herkese günaydın
Günaydın Arkadaşlar hayırlı çalışmalar
günaydın istanbull..
Akşam keyfin yerindeydi Temel.:queen:
ee derviş olayı canım...sırayla ..:bounce::queen:
Erdem Şelepsizi yırttı ama Olan Ömer'e oldu en son onda kaldı ihale.:bounce::queen:
efet len hemde bayağı uzun bi süreeeeeee:bounce:![]()
Biri beni durdursun kozyatağındayım