- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Hiçbir problem yok, çok şükür herşey yolunda gayet iyi gidiyor.Kız arkadaşımdan da ayrıldım, artık kafamı derslere veriyorum, işe veriyorum.Önceden staj yaptığım iş yerindeki üstüm olan kişiler performansımdan memnun değillerdi şimdi ise gayet iyi bravo diyorlar.O yüzden olduğu kadar devam ediyoruz hayata.Senin nasıl gidiyor Korkut abi inş. bi kötülük bi aksilik yoktur?
Ufak tefek problemler haricinde her şey güzel.Bu pazar toplanma olabilir gelebilirsen gel..:cat: