[istanbul]26 MART PAZAR DOLMABAHCE FUAR BULUŞMASI HERKESE FUAR DAVETIYESI

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Ama deniz kenarı herzaman 1 numaradır :cat:

Poğça ve börekleri iyi yerden alın kaynamasın mideniz sonra. :queen:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
CBR1000RR' Alıntı:
hocam dün akşam gelmedin hayırdır

hayırdır hocam merak etme. benim makineyi görmeyen bi benim +1 olacak şahs-ı muhterem kalmıştı. eve geliyorum ben diyince, hanımköylü oluvermek zorunda kaldık :cherry:

ama öğrendim ki gelen tek gt250r üzerinde baya bi test yapılmış, eheh iyi olmuş sanki dedim :cherry: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NicemaN' Alıntı:
paşam poaça börekleri yanımızdamı getircektin onuda bi yaz istersen hazırlıklı gelsin millet sonra ortada kalmayalım :)

Herkes kendi poğaca börek çöreğini getirsin arkadaşlar..
Bilgi için Beşiktaş çarşı içinde 7-8 Hasanpaşa fırını vardır..Ürünleri gayet iidir..Bilginize..:wiinkk:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
crato' Alıntı:
hayırdır hocam merak etme. benim makineyi görmeyen bi benim +1 olacak şahs-ı muhterem kalmıştı. eve geliyorum ben diyince, hanımköylü oluvermek zorunda kaldık :cherry:

ama öğrendim ki gelen tek gt250r üzerinde baya bi test yapılmış, eheh iyi olmuş sanki dedim :cherry: :cherry:
abi adına üzüldüm :mrgreen:

abi bide siyahına binerdim abi yoksa ilan falanmı verdiler lastik düşmanıdır makinanızı vermeyin die :queen:

yok abi maksat tanışmak olsun bea ama seninkindede tekere giderdim gelseydin :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
benide listeye ekleyin bende geliyorum...
pazar saat 11 de buluşmak ve görüşmek üzere... :cat:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
yok abi maksat tanışmak olsun bea ama seninkindede tekere giderdim gelseydin :queen:

bak diyorum işte iyi ki gelmemişim diye :p

kısmetse haftasonu tanışırız abi, bakalım.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
MUSTURAKİ' Alıntı:
arkadaşlar buluşma yerini fotoda gördüm ama oraya oto ile girilebiliyormu
kalabalık olursak oto ile gelicezde

Arabayla giriliyor park yeri var. Bende arabayla gelicem oraya.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
çok erken yaa. o saaatte haftalık uyku stokumu yapıyor olurum herhalde. neyse bakalım kalkabilirsem gelirim olmazsa fuarda görüşürük.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
bende gelcem:) arabayla gelcem suadiye tarafından motorsuz arkadaşlar arkada iki kişilik yer var bilginize....
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
beni de listeye iki kişi olarak ekleyin, bende gelicem yanımda bir arkadaşım daha gelebilir.. arabayla geliyorum malesef motorum yok :( tarabya tarafından gelicem o taraflardan gelecek olan varsa beraber gidebiliriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst