CBR1000RR' Alıntı:hocam dün akşam gelmedin hayırdır
NicemaN' Alıntı:paşam poaça börekleri yanımızdamı getircektin onuda bi yaz istersen hazırlıklı gelsin millet sonra ortada kalmayalım![]()
abi adına üzüldüm :mrgreen:crato' Alıntı:hayırdır hocam merak etme. benim makineyi görmeyen bi benim +1 olacak şahs-ı muhterem kalmıştı. eve geliyorum ben diyince, hanımköylü oluvermek zorunda kaldık :cherry:
ama öğrendim ki gelen tek gt250r üzerinde baya bi test yapılmış, eheh iyi olmuş sanki dedim :cherry: :cherry:
yok abi maksat tanışmak olsun bea ama seninkindede tekere giderdim gelseydin :queen:
MUSTURAKİ' Alıntı:arkadaşlar buluşma yerini fotoda gördüm ama oraya oto ile girilebiliyormu
kalabalık olursak oto ile gelicezde
dakota' Alıntı:Bende orada olacağım ekleyin lütfen....
beleşşş:rendeer:lektonlu' Alıntı:selam arkadaşlar şu biletlerin fiyatını bilen varmı acaba