[istanbul]26 MART PAZAR DOLMABAHCE FUAR BULUŞMASI HERKESE FUAR DAVETIYESI

Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
bende orda olacağım bende davetiye var siz bana beleş poğaça verin davetiye yerine:p buluşma yerinde görüşürüz :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende fuara buluşma yerinden gideceğim, bende bilet var ama yanımdaki arkadaşıma bilet gerekebilir,
bu arada herkese yetecek kadar bilet varmı elinizde, sonra kapıda kalan olmasın..
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
dostum teror bir önceki sayfada yazıyordu. poğaçaları fırıncı hasanpaşamı zühtüpaşamı birisi ısmarlıyomuş ama bende anlayamadım :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
5
benide listeye eklerseniz sevinirim..hatta +1yolcum içinde bilet rica edicem :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
bende bende bende ben üsküdardan ve yaya geliceeeemmm birileri bana yardım etsin nası gelinir oraya
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
sn.moderetörüm benide eklermissiniz lütfen +1. .....womanrider.... Sanırım üsküdardan yaya gelmek oldukça uzun sürecektir..
üstelik köprüden yaya geçişinede izin verilmiyor :queen: :queen: :queen:
şaka bir tarafa sizin için en uygunu deniz yolu olacaktır yada otobüsle üsküdar-eminönü . eminönü-beşiktaş
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
34
bende geliyorum.. işallah bilet kalır 2 tane :) walla kalmassa kapıda kalırız ,kapıda kaldığıma diğil,tee tuzladan kalkıp geldiğime yanarım.. hatta donarım :D nys görüşmek üzere..
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
20
selam millet 3 ay inzivaya çekildim bi sürü yeni arkadaş katılmış aramıza neyse benide yaz hunter
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
MUSTURAKİ' Alıntı:
. .....womanrider.... Sanırım üsküdardan yaya gelmek oldukça uzun sürecektir..
üstelik köprüden yaya geçişinede izin verilmiyor :queen: :queen: :queen:
şaka bir tarafa sizin için en uygunu deniz yolu olacaktır yada otobüsle üsküdar-eminönü . eminönü-beşiktaş
canımın içi yaya dediysek ayaklarımın üstünde diil herhalde amuda kalkıp gelicem ona karışmıyolar zaten benimde raporum var kimse ceza yazamıyo bana:queen: ister yürürüm istersem koşarım köprüde karışana kızılcık,yeterli gelmez hala devam ederse kalaşnikof olmadı atarım bi bomba daıtırım köprüyü kimse kullanamaz kızdırmayın beniiiiiiii:queen:
+teşekkür ederim rehberliin için:rendeer:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Fuarda ilk bakacağım motor bu olacak. Ne güzel yapmış adamlar helal olsun.

51d7c6ea-3311-3d7a.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erhan sana zahmet bi güncellesek..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
5
slm millet.Davetiye almak istiyorum yanlız fuar girişinde yada ataköy civarında dağıtım yapılacak bir nokta varmı?
ilginize teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst