- Katılım
- 21 Mar 2006
- Mesajlar
- 2
davetiye
sky_star2002
sky_star2002
sky_star2002' Alıntı:davetiye
sky_star2002
canımın içi yaya dediysek ayaklarımın üstünde diil herhalde amuda kalkıp gelicem ona karışmıyolar zaten benimde raporum var kimse ceza yazamıyo bana:queen: ister yürürüm istersem koşarım köprüde karışana kızılcık,yeterli gelmez hala devam ederse kalaşnikof olmadı atarım bi bomba daıtırım köprüyü kimse kullanamaz kızdırmayın beniiiiiiii:queen:MUSTURAKİ' Alıntı:. .....womanrider.... Sanırım üsküdardan yaya gelmek oldukça uzun sürecektir..
üstelik köprüden yaya geçişinede izin verilmiyor :queen: :queen: :queen:
şaka bir tarafa sizin için en uygunu deniz yolu olacaktır yada otobüsle üsküdar-eminönü . eminönü-beşiktaş
Sadobey' Alıntı:Fuarda ilk bakacağım motor bu olacak. Ne güzel yapmış adamlar helal olsun.
Varsa şunun bi linkini versene.