[istanbul]26 MART PAZAR DOLMABAHCE FUAR BULUŞMASI HERKESE FUAR DAVETIYESI

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
slm arkadaşlar yarın yaz saati uygulaması başlıyo herkes ayarlasın saatlerini aaç olmayalım dolmabahçeye:queen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
83
slm banada bilet ayırın lütfen bi arkadaşımla geleceğim mahsuru yoksa
mesut51 +1
teşekkürler
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
42
"MErhaba arkadaşlar, beni de listeye ekleyebilirmisiniz? bende gelmek istiyorum ama daha izmirden istanbula taşınalı 4-5 ay olduğu için ve bostancı da oturduğum için avrupa yakasını çokta iyi tanımıyorum. Bana yolu tarif edebilirmisiniz.
E-5 ten gelecem sanırım.
herkese iyi günler"

Yahu arkadaşlar bu mesajı kaç gündür attım allahın bir kulu bile cevap vermedi, yani pohaça muabbeti bile daha çok konuşuldu, dayanışmanız bu kadar mı?:silent:
görüşmek üzere
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
gokhanerciyes68' Alıntı:
"MErhaba arkadaşlar, beni de listeye ekleyebilirmisiniz? bende gelmek istiyorum ama daha izmirden istanbula taşınalı 4-5 ay olduğu için ve bostancı da oturduğum için avrupa yakasını çokta iyi tanımıyorum. Bana yolu tarif edebilirmisiniz.
E-5 ten gelecem sanırım.
herkese iyi günler"

Yahu arkadaşlar bu mesajı kaç gündür attım allahın bir kulu bile cevap vermedi, yani pohaça muabbeti bile daha çok konuşuldu, dayanışmanız bu kadar mı?:silent:
görüşmek üzere
gerçekten haklısın ben mesajını okumuştum ama bende çok fazla bilmediim için bişey yazmadım o zmn gel yarın üsküdar sahile beraber gidelim
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
gokhanerciyes68' Alıntı:
"MErhaba arkadaşlar, beni de listeye ekleyebilirmisiniz? bende gelmek istiyorum ama daha izmirden istanbula taşınalı 4-5 ay olduğu için ve bostancı da oturduğum için avrupa yakasını çokta iyi tanımıyorum. Bana yolu tarif edebilirmisiniz.
E-5 ten gelecem sanırım.
herkese iyi günler"

Yahu arkadaşlar bu mesajı kaç gündür attım allahın bir kulu bile cevap vermedi, yani pohaça muabbeti bile daha çok konuşuldu, dayanışmanız bu kadar mı?:silent:
görüşmek üzere

merhaba arkadaşım. bostancıdan 112 numaralı BOSTANCI-TAKSİM otobüsüne binip beşiktaşta inebilirsin. beşiktaşa gelince inönü stadını gördüğün anda düğmeye basıp orada inmeni tavsiye ederim. inice sahile doğru yürüyünce dolmabahçe sarayını göreceksin. onun yanındaki büyük alanda da buluşulacak çay bahçesi var deniz kenarında.
kadıköyden doğru gelmek istersen kadıköyden beşiktaş vapuruna binip beşiktaştan dolmabahçeye yürüyebilirsin, zaten çok yakındır.
üsküdardan gelmek istersen bostancıdan 2 NUMARALI BOSTANCI-ÜSKÜDAR otobüsüne binip üsküdardan vapura binerek beşiktaşa gelebilirsin. yine aynı şekilde beşiktaştan dolmabahçeye doğru yürüyeceksin. ya da otobüse binebilirsin. sadece 1 durak var zaten.
kendi taşıtınla geleceksen onun için de bir tarif yazayım hemen.
benim geleceğim kesin değil ama gelirsem woriderla beraber geleceğiz. üsküdarda buluşup beraber gideriz eğer gelirsem.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
1
arkadaslar ben bu fuarı coktan dır bekliyordum bu fuara katılmayı bı motosiklet tutkunu olarak istiyorum yarın saat 10:30 da orada olacagım davetiyeniz ıcın tesekkur ederim
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
4
slm benide listeye ekleyin...bide benim hatunda gelecek onada ayarlarsanız sevinirim...o da motorcu olucak sonuçta...üyede yaparım söz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben gelemiyorum acil bir işim çıktı..:salut: listeden silebilirsiniz..
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
slm arkadaşlar yarın yaz saati uygulaması başlıyo herkes ayarlasın saatlerini aaç olmayalım dolmabahçeye

evet arkadaşlar, yaz saati uygulaması bu gece saat 01:00'da başlıyor (yoksa 02:00 mı demeliydim?:silent: ) saatlerinizi ileri almayı unutmayın ki geç kalıp aç kalmayın :p


bu arada +2 veya +3 geliyorum, aleksis +1 geliyor ;)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Yarın eski saate göre gelmeyin arkadaşlar hadi saatleri ayarlayalım simdiden
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
48
slm biraz geç oldu ama yarın bende sizlerle kahvaltı etmek isterim :cat: +1 olabilir
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben de geliyorum, yazmaya gerek görmemiştim ama yaziim madem. herkes yazmış:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst