- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 1,432
burası itiraf.com gibi oldu yaaa 
:cat:
bide şu var iç donun üstünden pantolon olarak kadife pantolon giyerseniz daha iyi koruyor aklınızda bulunsun :cat:
Tüh!r: Nasıl akıl edemedim bunu! Onun yerine lastikli korse takarak çözüm bulmaya çalışmıştım.
Alt-Üst takım geyinirsen Tuman omaz:silent:Tuman abi onun adı Tumaaan:mrgreen:.Geçen kış motosiklet pantalonunun altına giymiştim,eriyorum zannettim.Alt-üst var bende ve hakiki soğuk dışında her daim sauna etkisi yaratan bir cihaz kendisi:cherry:.Tavsiya ederim vede kadın erkek diye ayrım yapmayan tek şahıstır:mrgreen:.
Alt-Üst takım geyinirsen Tuman omaz:silent:
O zaman içdonu olur Darkdimond'um.:queen: Don, eski dilde Komple Giyinmdine Derler:mrgreen:
Yalnız yemin edrim, bu tradiotional giysinin en önemli parçası; Konçları-Lastikleri gayet sağlam bir çoraptır:mrgreen::mrgreen:
sevgiler![]()
söylediklerine katılıyorum.şimdi motosikletden indim ve termal içlik var altımda.arkadaşın dediği gibi dizden yukarısını üşütüyor.galiba bide pantolon almak lazım bu mereti kullanmak için :cyclopsan
gkn bu konuyu duymasın valla mok unu çıkarır benden
uyarması :queen::queen:
GKN da duysun hüüleeeyynn, seviyooozz varmıı leeeyynnn:queen::queen:
Yünlü, kirli beyaz, belden lastikli, paçalar az yukarda olduğundan çorap konçları asla bitişip-yetmeyen, ama bizim canım İÇDONU:mrgreen::mrgreen: Gülmeyin haşlarım bak
Eveeettttttt...
don satışlarımız başlamıştır. :mrgreen:
isteyenler meto fürek'ine PM atabilir, isim yazdırabilirler.:queen:
![]()
gkn bu konuyu duymasın valla mok unu çıkarır benden
uyarması :queen::queen:
GKN da duysun hüüleeeyynn, seviyooozz varmıı leeeyynnn:queen::queen:
Yünlü, kirli beyaz, belden lastikli, paçalar az yukarda olduğundan çorap konçları asla bitişip-yetmeyen, ama bizim canım İÇDONU:mrgreen::mrgreen: Gülmeyin haşlarım bak