- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
Eveeettttttt...
don satışlarımız başlamıştır. :mrgreen:
isteyenler meto fürek'ine PM atabilir, isim yazdırabilirler.:queen:
![]()
Gültekin bunun keselisi yok mu şey yani ceplisi. Hani cep telefonu felan da üşüyüp ekran manyaklaması geçiriyor, o da sıcak dursun garibim.
Pazar günü komple giyim resimlerini çekip ekleyim olmazsa, örnek teşkil edelim. Vatandaş faydalansın.