İç Don

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Eveeettttttt...
don satışlarımız başlamıştır. :mrgreen:

isteyenler meto fürek'ine PM atabilir, isim yazdırabilirler.:queen:
55l8k3.jpg

Gültekin bunun keselisi yok mu şey yani ceplisi. Hani cep telefonu felan da üşüyüp ekran manyaklaması geçiriyor, o da sıcak dursun garibim.

Pazar günü komple giyim resimlerini çekip ekleyim olmazsa, örnek teşkil edelim. Vatandaş faydalansın.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Oh be.. Bu sabah vefalı eski dostum iç donumu giydim sürdüm, kemiklerim ısındı valla..

Koçtaş'a gidiyorum, DONUMU çok seviyorum :joker:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ne donmuş bee kaç gündür konuş konuş sonu gelmiyor:mrgreen:

Birgün sırf meraktan alıp giycem :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Herkes bi tane don almasın..
Önce hangisi iyi anlayabilmek için bi tane ortalık donu alın.. Onu sırayla giyin binin motora.. Hanginiz beğendiyse tester(tertırr)'ı kalanlara iade edip yenisinden alsın :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Konya da ismi PAR DON olan bir magaza var 3 katlı, bu sektör oldukça iyi demekki, 3 katlı magaza yapmışlar.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
Herkes bi tane don almasın..
Önce hangisi iyi anlayabilmek için bi tane ortalık donu alın.. Onu sırayla giyin binin motora.. Hanginiz beğendiyse tester(tertırr)'ı kalanlara iade edip yenisinden alsın :queen:

kullandıktan sonra yıkmadan giymeyelim :queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
İçdonu deyip geçmeyelim arkadaşlar:cat:
Hangi giysimiz üzerine bir sanat eseri bulabiliriz ki Dondan başka:)
Çok önemli bir giysidir, hele yün içdonu genlerimize işlemiş bir ahir zaman gerçeğidir:mrgreen: Buyurun işte

Donlara Destan



Don deyip de geçmeyelim
Hepimizin iyi kötü bir donu var
Yünlüsü pamuklusu
İpeklisi naylonu var

Ayşe hanımınki fıstıki yeşil
Durur yaprak misali tende
Fatma hanımınki patiskadan
Rengi havai pembe

Mühendisin karısı
Naylon donu tercih eder
Ayak ayak üstüne atıp
Komşulara caka satar

Mühendis beyi sorarsanız
Çifte don giyiyor kışın
Zırh gibi kalkan gibi bir şey
Vallahi işlemez kurşun

Siyatiği var Fitnat hanımın
Uzundur fanila donu
Zehra kadının ki bohça gibi
Yamalıdır her yanı

Leman hanımefendinin ise
Kâh mavi kâh gül kurusu renkli
Hepsi de avuç içi kadar
Kenarları işlemeli ipekli

Ya altın dişli Pakize hanımın donu
Bir gören bir şiir yazar
Ayıptır söylemesi
Pakize hanım donsuz gezer
.

Ümit Yaşar Oğuzcan



Enteresan bir bilgi daha aktarayım, Radasyonu Geçirmeyen Tek Organik Madde Yündür. Yapılan arştırmalarda özellikle Ankara Keçisi Yününün Radyasyona dayanıklılığı bir numaradır ( ne tip bir radyasyon onu bilmiyorum ama )
Herkese yün içdonlu, kazasız belasız, sıpsıcak şahane sürüşler dilerim:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
kar pantolonu ve guzel bir dizlik oneririm arkadaslar

termal giysilerin bir ozelligide teri dısarı atmasıdır yanlız. yun giyildigi zaman sıcak olabilir ama ter ile ilgili bir problem olmuyormu acaba
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
olüm bunnar sennin giydiğin dar seksi donlardan deil, bildiin paçalı don:p


muzaffer abi şaka bi yana genelde kirlibeyaz satılan bu donlar ın renklileri bulunabilmektemi, öle bi teknoloji geldimi ülkemize:p
şimdi çorabu üstüne çekiyopruzya abi, bide çizme giyiyorum siyah, çizme deri olduğu için benim beyaz donun dizden çoraba kadar olan kısmını siyaha boyadı ve kalıtsal oldu bu siyahlık:)
bunun içim kosla oksi denen mereten kullan dediler ama o meret 10 lira don 5 lira olduu için finansal mantığım el vermedi almaya:mrgreen:
şindi kısa keselim başa dönelim, bunnarun siyahından göreniniz varmı:queen:

aha gkn bu konuyu yakalamış hayret pişey yani ...
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
aha gkn bu konuyu yakalamış hayret pişey yani ...
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Yalınız:silent:

Handro komutanıma yapılan bu ahkajksı ve beklenmedik kompleyi ben de kınıyom:p:p


Ayrıca hepinizi kınıyom? Nerede len donlar:silent: Donu olmayan kafasından don uydurp yazmasın kardeşim Topiğe:p Donu ile fotosu olan başımızın üzerinde yeri olacak...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
gittim kendime don aldım... ama biraz faklı...

eklesemmi acaba fotolarını:p

bu arada kıbrıs o kadar soğuk olmasada lazım geliyodu.. denedim gördüm ki işe yarıyoo
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Yalınız:silent:

Handro komutanıma yapılan bu ahkajksı ve beklenmedik kompleyi ben de kınıyom:p:p


Ayrıca hepinizi kınıyom? Nerede len donlar:silent: Donu olmayan kafasından don uydurp yazmasın kardeşim Topiğe:p Donu ile fotosu olan başımızın üzerinde yeri olacak...

:queen: aman abi sen donu gkn a sor geçen ben ona bi don gösterdim
vallahi azi açık kaldı gelsin hele bi gkn inanki sende şaşıracaksın :queen:
:queen::queen:

. ,
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yalınız:silent:

Handro komutanıma yapılan bu ahkajksı ve beklenmedik kompleyi ben de kınıyom:p:p


Ayrıca hepinizi kınıyom? Nerede len donlar:silent: Donu olmayan kafasından don uydurp yazmasın kardeşim Topiğe:p Donu ile fotosu olan başımızın üzerinde yeri olacak...

yahu bizim moto kültürümüzde yok iç don iç termal giysi falan buna benzer şeyler azımız bilir...

biz çocukluktan kalma alışkanlık pijamamız eşofman altımızın üzerine pantolon giyeriz ahanda sana iç ısıtma...:p

bu arada ben slip giymiyorum...paçalı don giyorum...malum ağırlıkla alakalı durum...:p(uzun ve geniş araclar paçalı don giyer):queen:takımlar rahat edecek abi...alışkanlık...:queen:adab-ı haşereye aykırı yazılar editlenebilir...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst