İç Don

Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
ben askerden sonra her kıs giyiyorum ankarada kıs cok soguk gecıyor derecelerde hep - var suna dikkat ediyorum bende iç don :) ve pantolon oldugu halde bazen usuyorum bayanlar ıncecık bir corapla üşümüyormu ? romatizma olmuyormu?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Bu gece yurdun iç kesimlerinde don bekleniyormuş. Siz de çıkıp donunuza kavuşun...

:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hem donum var hem fanilam... Fotoğraflarımızı koyalım buraya.... Kimin donu en sıcak tutar yarışması yapalım....:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
rigel belkide sen iç fanilesine aışmıssındır termal ıclık sana degısık gelmıstır

cuku kendı agzınla soyluyosun bunlar cok ıse yarıyodu bısıklet kullanırken dıye
termal ıclıkte faydalıdır lutfen kotulemeyelım:wiinkk:
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
Babamın mesleginden dolayı içdonu biliyorum ve giyerim :queen: .gerçi çelik de deniliyor iç dona :p gerçekten sizlerinde dedigi gibi bu soguk günlerin tek savaşcısı ÇELİK diyebiliriz :bounce:

ben askerden sonra her kıs giyiyorum ankarada kıs cok soguk gecıyor derecelerde hep - var suna dikkat ediyorum bende iç don :) ve pantolon oldugu halde bazen usuyorum bayanlar ıncecık bir corapla üşümüyormu ? romatizma olmuyormu?

:queen: :queen:
ilginç üşümüyorlşar sanırım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
rigel belkide sen iç fanilesine aışmıssındır termal ıclık sana degısık gelmıstır

cuku kendı agzınla soyluyosun bunlar cok ıse yarıyodu bısıklet kullanırken dıye
termal ıclıkte faydalıdır lutfen kotulemeyelım:wiinkk:

Celil'cim, bisiklet sürerken doğal olarak ısınıyorsun zaten. Termallerin terleme üzerine daha konforlu bir etkisi olabilir ama ısıtma konusunda "ÇELİK" termal insulatörlere 5 çeker...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
arkadaşa aynen katılıyorum bende yaz kış binenlerdenim.En iyi ısıtma askerde dede donu dediğimiz o beyaz yün takım.10-15 ytl ye askeri malzeme satan yerlerde pazarlarda satılıyor deneyin ve görün derim.
 
Katılım
19 Eki 2005
Mesajlar
83
süper, samimi bi mesaj ve çok yararlı.
annelerin sözü herzaman geçerli..
içdon heryerde işe yarıyor..
teşekkürler..
yaşasın iç don :) sayende ucuza hallediyoruz sıcak kalmayı;)
kib.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yav bu kadar mühim, aydınlatıcı, tecrübenin paylaşıldığı, gençlere yol gösteren bir topik ne çabuk kaybolmuş ortadan:mrgreen:
Burada Gemi Denetlemelerine çıkıyoruz, ve gerçekten limanlar inanılmaz rüzgarlı ve soğuk.:pale: Yeminlen, kaç kere içimden geçirdim, bir yün donum olaydı diye:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
dün annem bana füme bi iç don aldı, çok fonksiyonel, rüzgar geçirme kat sayısı '0':cherry:
beyaz olanlar eğilince garip duruyordu::winkwink
salı pazarında 7 yetelemiş, bilginize..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
revit spyke ne hacet bildiğin sabah yıldızı
güzide firmamızın ce protector donlarından bidene de ben edinecem :p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Yav bu kadar mühim, aydınlatıcı, tecrübenin paylaşıldığı, gençlere yol gösteren bir topik ne çabuk kaybolmuş ortadan:mrgreen:
Burada Gemi Denetlemelerine çıkıyoruz, ve gerçekten limanlar inanılmaz rüzgarlı ve soğuk.:pale: Yeminlen, kaç kere içimden geçirdim, bir yün donum olaydı diye:cat:

:queen: iyiki tayfayı denetlemeye çıkmıyorsun :p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
:queen: iyiki tayfayı denetlemeye çıkmıyorsun :p

Söölemesi ayıp aslında Tayfayı da denetlediğim için, içimden ''İç Donum Olaydı'' diye geçirdimdi:pale:

En azından zırh gibi, sağlama alırız kendimizi dediydim içimden:mrgreen: Bu gemici taifesinin her limanda bir takıntısı olur diye duydumdu, bu ıssız limanda kurbanlarından biri olmak istemiyorum:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Söölemesi ayıp aslında Tayfayı da denetlediğim için, içimden ''İç Donum Olaydı'' diye geçirdimdi:pale:

En azından zırh gibi, sağlama alırız kendimizi dediydim içimden:mrgreen: Bu gemici taifesinin her limanda bir takıntısı olur diye duydumdu, bu ıssız limanda kurbanlarından biri olmak istemiyorum:mrgreen:

:cherry: :cherry: :cherry: ............
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
alala ben yeni duyuyom yaf neymiş bu araştırmak lazım heralde gayet faydalı bişey
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
İç don + gazete kağıdı.Gazete kağıdını beline 2 kat sarıyorsun pantolona sıkıştırıyorsun onun üstüne faniliya artık 300 le bile gitsen rügar almıyor ama biraz hışırtı yapıyor.:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
İç don + gazete kağıdı.Gazete kağıdını beline 2 kat sarıyorsun pantolona sıkıştırıyorsun onun üstüne faniliya artık 300 le bile gitsen rügar almıyor ama biraz hışırtı yapıyor.:mrgreen:

sıkıldığın yerde çıkar oku diyorsun yani :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst