İç Don

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
rüzgar geçmesin böbrekcazlarımız üşümesin diyye gazete koyarız ya göbeeeemize ; acep gazeteden pantolonmu yapsahh:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
İç donu bende kullanıyorum, İstanbulun kışına iç don + kot pantolon + uzun dizlik ile rahatça karşı koyabilirsiniz. İç donun bir faydası daha var arkadaşlar oda ıslansanız bile sizi sıcak tutarlar, su tutmazlar dolayısıyla çabuk kururlar (bunu mağaracılar çok iyi bilir)
Bayanlar içinse kalın yün çoraplar var zaten muhtemelen her bayan kış aylarında bunu tercih ediyordur, hem bizimki gibi çirkin görünüm oluşturmuyorlar. Eşimle çok yolculuk yaptığım için ne giyerse nekadar üşür gayet iyi biliyorum. Motosiklet pantolonunuz yoksa kış ayları için normal pantolon yerine rüzgar geçirmeyen kumaşları tercih etmeleri iyi olur, özellikle yün çorap + kar pantalonu + dizlik iyi bir tercih olur.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İç donu bende kullanıyorum, İstanbulun kışına iç don + kot pantolon + uzun dizlik ile rahatça karşı koyabilirsiniz. İç donun bir faydası daha var arkadaşlar oda ıslansanız bile sizi sıcak tutarlar, su tutmazlar dolayısıyla çabuk kururlar (bunu mağaracılar çok iyi bilir)
Bayanlar içinse kalın yün çoraplar var zaten muhtemelen her bayan kış aylarında bunu tercih ediyordur, hem bizimki gibi çirkin görünüm oluşturmuyorlar. Eşimle çok yolculuk yaptığım için ne giyerse nekadar üşür gayet iyi biliyorum. Motosiklet pantolonunuz yoksa kış ayları için normal pantolon yerine rüzgar geçirmeyen kumaşları tercih etmeleri iyi olur, özellikle yün çorap + kar pantalonu + dizlik iyi bir tercih olur.

Senin o bayanlar için dediğini de aldım giydim yine üşüdüm.. Termal içlik aldım yine üşüdüm.. Ama yağmurluğu bi çekiyorum ne rüzgar var ne soğuk.. Hem şişman göstermiyo yağmurluğu çıkarabiliyorum :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
su soğutmalı ve büyük radyatörlü motorunuz varsa ki en uygunu nakedlardır, kışın pis pis kullanın, 1. 2. vitesde bağırtın, motorun iflahını sökün böölece dizlere çok güzel sıcak vuruyo... :p
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Senin o bayanlar için dediğini de aldım giydim yine üşüdüm.. Termal içlik aldım yine üşüdüm.. Ama yağmurluğu bi çekiyorum ne rüzgar var ne soğuk.. Hem şişman göstermiyo yağmurluğu çıkarabiliyorum :cherry:

Yün içlik sıcak tutar ama rüzgarı geçirir dolayısıyla rüzgarı engellemek şarttır. Benim motorum yeteri kadar rüzgarı engelliyor zaten, üzerine kot pantolon + dizlik rüzgar sorunumu fazlasıyla hallediyor :rendeer:, soğuk kısmınıda yün içlik hallediyor :cat:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Garibim bir spiker vardı TRT 1 de en son bu DON mevzularına girdiğinde işinden olmuştu. Donsuz geceler dilemişti tüm iyi niyeti ile.

Şimdi burada yazılanlardan aldığımız sonuç neymiŞ!

1. Kışın iç donsuz gezilmezmiş.
2. Termal giyisiler işe yaramıyormuş
3. İllede malzeme yünden ya da pazarda satılan ucuzundan olacakmış
4. Şişman görünmemek için üşümek şartmış. Ya şişman görünürsün ya da üşürsün.
5. Her nekadar otomobilin minisi olsa da, donun minisi olmazmış.
6. En iyi çözüm, içdon+kot+kar pantolunu ya da içdon+kot pantolon+bir pantolon daha üzerine dizlik.
7. En sağlam çözüm. Motora binmemek.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Bende kendi deneyimlerimi aktarayım , bu iç don hususunda. benim boyum uzun değil ama ben yinede battal boy alıp onu önce 40 derecede yıkatıyorum sonrakı yıkamalar 30 derece. yün olduğu için sıcak yıkamada biraz çekiyor, daha sıcak yıkarsan çok çekiyor Çektiği için daha da sıklaşıyor bir nevi keçeleşme durumu , ama böyle oldumu. sanki motor üstünde değil evdeymiş gibi sıcak oluyor haberiniz olsun. Haa pantolonun altından çıkma olayına gelince ,donu giydikten sonra fanılasını onun üzerine çekerseniz alttan çıkmaz ve GAFFUR olmazsınız. :mrgreen:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
90
textil toptancılığı yapıyorum.. birgün motosiklet sitesinin birinde benim sattığım yün penye içliklerin termal içlik diye reklamının yapıldığını görünce çok şaşırmıştım.. fiyatıda 25 ytl idi .. ben alt üst 10 ytl ye satıyordum valla...:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar merak ettim bu donu nerden temin edebiliriz siyahı falan war mıdır =) fotosu warsa biri çeksin lütfen :cherry:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Abi çok sağol da. Ben 25 YTL'ye aldım o dedigin şeyi.
Ama benimkinin markası var. HASYÜN:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende alışkanlık yaptı arkadaşlar,yaz bitiminden ,baharın başlangıcına kadar sürekli giyiyorum ,motor olsun olmasınn,hem giyidiğin elbise üzerinde daha bi yakışıyo sankii:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar vücudu sıcak tutmak her zaman bizim hayrımıza olur gerek motor üzerinde olsun gerek başka durumlarda olsun. O yüzden saldırmak lazım böyle şeylere
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Bende kendi deneyimlerimi aktarayım , bu iç don hususunda. benim boyum uzun değil ama ben yinede battal boy alıp onu önce 40 derecede yıkatıyorum sonrakı yıkamalar 30 derece. yün olduğu için sıcak yıkamada biraz çekiyor, daha sıcak yıkarsan çok çekiyor Çektiği için daha da sıklaşıyor bir nevi keçeleşme durumu , ama böyle oldumu. sanki motor üstünde değil evdeymiş gibi sıcak oluyor haberiniz olsun. Haa pantolonun altından çıkma olayına gelince ,donu giydikten sonra fanılasını onun üzerine çekerseniz alttan çıkmaz ve GAFFUR olmazsınız. :mrgreen:

Tüh! :pr: Nasıl akıl edemedim bunu! Onun yerine lastikli korse takarak çözüm bulmaya çalışmıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst