İç Don

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim hiç içiğim olmadı ve donuyorum :pale:
bunlarım bayan versiyonu da varmıdır kii :silent:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
termal içliğe 35 ytl para verdim ama parasına göre vasat,almayı düşünenler tekrar düşünsün:cat:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
İç don da giyin kayak pantolonu da. Giyinip soyunmak 5 dk. rüzgar soğuk yemekten iyidir.

İç donu iş yerinde de sıcak tutuyor, giderken de kayak pantolonunu kotun üzerine giyiyorum, üst tarafa da ikinci normal bir mont. balaklavayı da taktın mı, yolda botu felan düzgün bağlamadıysan hava alan yer anında sinyal veriyor :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
yün donu senelerden beri giyerim tek kötü tarafı bacağındaki kıl miktarı normalden fazla olanlarda(örneğin ben) kaşıntı yapıyo ama motosiklet üzerinde dizlikle giyince çok iyi koruma sağlıyor.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
erkek için olsan olcak içinde kim görcek ki zaten :) annemin taytlarından giydiğim bile oldu benım =)))))
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
senelerdir giyerim,alt üst tamamen yün olanlar, nylon karışımı olanlardan daha iyi.hatta şu an üzerimde alt üst tam kuşam üstelik işe motorla gelmedim yinede giyiyorum,iyi oluyor eğer çok sıcak olursa,odanın kapısını kapatıp iş yerinde çıkartıyorum.:mrgreen:motordaykende dizlikleri takınca üşümeden yoluma devam ediyorum.yeterli olmadığı durumlarda yağmurluk altını pantolanın üzerine giyiyorum.(bayanlar içinde var aynılarından )satılan yerlere sormanız yeterli.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hahahahhahah yarıldım =))))))))))))))))))

nike veya puma iç don çıkarırsa alırsın o zaman =))))))))
Yok yok marka da beni kurtarmaz.. Yün mini etek olursa ancak düşünebilirim :queen:
klası büzüşüşüceee:mrgreen:
Klasımnan uğraşmamanız rica olunur:bounce:
:cherry:

Sağlığından olma da, olan klasına olsun :)

Yok yok sağlığım tehlikeye girince bi yağmurluk çekiyorum ne rüzgar kalıyo ne soğuk :)
Mekana girmeden önce yağmurluğu çıkarma imkanım oluyo ama yün donu nası çıkarcam :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Yok yok marka da beni kurtarmaz.. Yün mini etek olursa ancak düşünebilirim :queen:

Klasımnan uğraşmamanız rica olunur:bounce:
:cherry:



Yok yok sağlığım tehlikeye girince bi yağmurluk çekiyorum ne rüzgar kalıyo ne soğuk :)
Mekana girmeden önce yağmurluğu çıkarma imkanım oluyo ama yün donu nası çıkarcam :queen:


Güzeldi :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst