benim hiç içiğim olmadı ve donuyorumale:
bunlarım bayan versiyonu da varmıdır kii :silent:
benim hiç içiğim olmadı ve donuyorumale:
bunlarım bayan versiyonu da varmıdır kii :silent:
konu soğuktan korunma. alta ya da üste giyim meselesi değil. kayak pantolonu kullanan arkadaşlar işi çözmüş. tabi tercih meselesi ister don giy ister pantolon :mrgreen:
erkek için olsan olcak içinde kim görcek ki zatenannemin taytlarından giydiğim bile oldu benım =)))))
aynen katılıyorum hemşomaaa :mrgreen:
hemşo giyelim donları bi zeybek havası atalım surda =))))))
Ben giyemem klasım sarsılır :queen:
Ben giyemem klasım sarsılır :queen:
Yok yok marka da beni kurtarmaz.. Yün mini etek olursa ancak düşünebilirim :queen:hahahahhahah yarıldım =))))))))))))))))))
nike veya puma iç don çıkarırsa alırsın o zaman =))))))))
Klasımnan uğraşmamanız rica olunur:bounce:klası büzüşüşüceee:mrgreen:
Sağlığından olma da, olan klasına olsun![]()
Yok yok marka da beni kurtarmaz.. Yün mini etek olursa ancak düşünebilirim :queen:
Klasımnan uğraşmamanız rica olunur:bounce:
:cherry:
Yok yok sağlığım tehlikeye girince bi yağmurluk çekiyorum ne rüzgar kalıyo ne soğuk
Mekana girmeden önce yağmurluğu çıkarma imkanım oluyo ama yün donu nası çıkarcam :queen: