İç Don

Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
bide şu var iç donun üstünden pantolon olarak kadife pantolon giyerseniz daha iyi koruyor aklınızda bulunsun :cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bide şu var iç donun üstünden pantolon olarak kadife pantolon giyerseniz daha iyi koruyor aklınızda bulunsun :cat:

ben aynen öle yapıyorum işte. 2 tane kahverengi içlik, kadife pantolon bir de dizlikleri taktımmı artık 35 yaş diz ağrılarından korunduğumu düşünüyorum :) üstüme de kazak. kazağın üstüne de sıkı deri yelek. deri yeleğin üstüne de elyaflı ve miflonlu mont. haydi doooğru işe:mrgreen::):):)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Tüh! :pr: Nasıl akıl edemedim bunu! Onun yerine lastikli korse takarak çözüm bulmaya çalışmıştım.

:queen::queen::queen:puhahahaahahahaha baslık guzel yazılar ayrı bı guzel ama abı senınkı cok cok cok daha guzel ehuehueheuhue:queen::queen::queen::queen:
aksam aksam yarıldım sandalyeden dusuyodum..:p:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
şindiiii,
öncelilkle bu işi bilmeyen arkadaşlar, yanlış model alırlar pişman olup bize sataşırlar dye, konuyu özetlemek istiyorum:

Evde babadan atadan kalma bir Yün İç Don bulunmalı, (İlk tecrübe eskisi ile olsun ki çocuk Yeni olanlardan hangisini kazıklanmadan alacağını bilsin)
Başa dönüyom: Eski, hatta mümkünse affedersiniz ön kısımlarından eprimiş bir yadigar alınır,
ikkiii: güzelce yıkanır: Dikkat, bir qarkadaşımızın dediği gibi, ıscak suda yıkar ve kurutursanız, tamamen ''çocuk boyuna'' döner, u yüzden itina ile yıkanır,...
ÜÜşşş: Güzelcene kalorifer ya da soba üzerinden Sıcakkene alınır ve geyinilir (Bunun keyfi hiçbişeyde yoktur yalan atmayın)
Çoraplar, bu asil giysinin paça kısımlarını içine alabilmesi için hazırlanır ( Bazı arkadaşlar yün çorabı savunacaktırlar, farkındayım ve hazırım, Bir günlük giymeden sonra, ''Kokusunu'' duyduktan sonra bana savunma yapsınlar.. Paçalar çoraba güzelce sokulur..
Dööörrrtt ( Kaştaydık yaavv): Bunun üzerine, bulabildiğimiz en şık, ama biraz bol, şahane, Kot, Kadife vs Pantul geyinilir (Dikkat, hızla yuıkarı çekmeyin, çoraplardan kurtulup içdonu taaa kırtlağa kadar çıkabiliyor:mrgreen:)
BBeeeşşşş: Kendinizi nasıl hissediyonuz? Cevap hazır aslında :: ''Komple Termal'':mrgreen:
Beeeşşşşş:) (Yok laaeen DÖÖÖRRTTT): Bu hazır yakalamış olduğunuz soba-kalorifer ıscağı ile, bir de dizlikleri tqakıp gazlıyonuuuzz.:cat:
Altı: Anlamadım diyene baştan yazacağım için açtım ALTI' yı:mrgreen::mrgreen:
Hee birileri, ismi lazım değil, sormuşlar, Bunnarın bağyan olanları varmı deyi:silent::silent: Vallah şu kadarını diyeyim, arka tarafım donduğunda alıp, asla 'BUNUN ERKEK İÇİN OLANI VARMI DİYE SORMAK AKLIMA GELMEMİŞTİ'':queen:

Sevgiler, saygılar, kazasız belasız, sağlıklı sürüşler herkese. :cat: Az şımarıp esprik yapalım dedik:p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Siz tiyatro oyunu yazarı olmalıymışsınız... Bu sitede bunu seviyorum işte ben...

:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Tuman abi onun adı Tumaaan:mrgreen:.Geçen kış motosiklet pantalonunun altına giymiştim,eriyorum zannettim.Alt-üst var bende ve hakiki soğuk dışında her daim sauna etkisi yaratan bir cihaz kendisi:cherry:.Tavsiya ederim vede kadın erkek diye ayrım yapmayan tek şahıstır:mrgreen:.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Tuman abi onun adı Tumaaan:mrgreen:.Geçen kış motosiklet pantalonunun altına giymiştim,eriyorum zannettim.Alt-üst var bende ve hakiki soğuk dışında her daim sauna etkisi yaratan bir cihaz kendisi:cherry:.Tavsiya ederim vede kadın erkek diye ayrım yapmayan tek şahıstır:mrgreen:.
Alt-Üst takım geyinirsen Tuman omaz:silent:
O zaman içdonu olur Darkdimond'um.:queen: Don, eski dilde Komple Giyinmdine Derler:mrgreen:

Yalnız yemin edrim, bu tradiotional giysinin en önemli parçası; Konçları-Lastikleri gayet sağlam bir çoraptır:mrgreen::mrgreen:

sevgiler:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
söylediklerine katılıyorum.şimdi motosikletden indim ve termal içlik var altımda.arkadaşın dediği gibi dizden yukarısını üşütüyor.galiba bide pantolon almak lazım bu mereti kullanmak için :cyclopsan
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Alt-Üst takım geyinirsen Tuman omaz:silent:
O zaman içdonu olur Darkdimond'um.:queen: Don, eski dilde Komple Giyinmdine Derler:mrgreen:

Yalnız yemin edrim, bu tradiotional giysinin en önemli parçası; Konçları-Lastikleri gayet sağlam bir çoraptır:mrgreen::mrgreen:

sevgiler:)

Evet doğru,tüm içgiyime don deniyodu dimi abi:cat:? Ama olsun,kimse tuman demeyi aklına getirmemiş,orijinal bir isim ama:mrgreen:.

söylediklerine katılıyorum.şimdi motosikletden indim ve termal içlik var altımda.arkadaşın dediği gibi dizden yukarısını üşütüyor.galiba bide pantolon almak lazım bu mereti kullanmak için :cyclopsan

Genelde camilerin altındaki dükkanlarda satarlar bu içlikleri kardeşim.Sen bi gidip 10-15 ytl'ye bundan bi takım edin bence.:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
gkn bu konuyu duymasın valla mok unu çıkarır benden
uyarması :queen::queen:

GKN da duysun hüüleeeyynn, seviyooozz varmıı leeeyynnn:queen::queen:
Yünlü, kirli beyaz, belden lastikli, paçalar az yukarda olduğundan çorap konçları asla bitişip-yetmeyen, ama bizim canım İÇDONU:mrgreen::mrgreen: Gülmeyin haşlarım bak
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
GKN da duysun hüüleeeyynn, seviyooozz varmıı leeeyynnn:queen::queen:
Yünlü, kirli beyaz, belden lastikli, paçalar az yukarda olduğundan çorap konçları asla bitişip-yetmeyen, ama bizim canım İÇDONU:mrgreen::mrgreen: Gülmeyin haşlarım bak

:queen::queen::queen::queen:
evet evet abi sen bu donu askerde çok giymişsin belli yünlü olduğu için
seni fazla kaşındırmış.....
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
allah da seni güldürsün daha çok...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Aynı tecrubeleri bende yaşadım ve çözümü geçen yıl buldum ve butun kış çok rahat bir şekilde motora bındım.

Üst kısım için ise şöyle bir çözümüm var normal kıyafet ( ben sadece uzun kollu gömlek giyerim ) üstüne ne kalın ne ince mont ( fermuarlı olmalı önu iyice kapanabilsin ) en üstde şu su geçirmediği idda edilerek satılan parlak kumaşlı ( aslında kumaş mumaş değil %99 naylon ) 10-20 ytl ye satılan uzun ceket - mont tipi kaban gibi bişi işde boğaza kadar fermuarlı olanlardan giyerim iki nedeni var 1. ruzgar geçirmiyor 2. ani sağnak yağmurdan ıslanmayacak kadar sizi koruyor çiseleyen yağmurdan hiç sorunsuz koruyor.

Diğer araçlardan gelen çamuru fazla üzerinde tutmuyor alttaki elbisenizi de korumuş oluyorsunuz.

Ayakkabı ve pantolon içinde metehanın bidon çözümünün gelişmiş versiyonu çok işe yarıyor
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Eveeettttttt...
don satışlarımız başlamıştır. :mrgreen:

isteyenler meto fürek'ine PM atabilir, isim yazdırabilirler.:queen:
55l8k3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
25 senedir iç don yün v.s. şeyleri bilmadiğim halde bu sene motora bindiğim ve ilerde romatızma olabılme ıhtımalını bıldıgım için artık bende giyiyorum faydalı bişey ama onunda bi yere kadar sonra yine üşüyor hareketsizlikten sanırım...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bence bu yünlere fazla alışmayın, alışkanlık yapıyor vücutta ve en ufak bir serinlikte yün içliklerinizi arar olursunuz benden söylemesi. Yani normalde üşümemenizi atlet sağlayacakken size atlet az gelip yine yün'e sarılacaksınız. Aşırı soğuktada, Az soğuktada arar olursunuz. Burası soğuk (Sivas) bir memleket. Gece gündüz hava sıcaklığı eksilerde(-) olmasına rağmen yün içlik giymiyorum. Vücut sıcağa alışınca kendini bırakıyor ve soğuğa direnç düşüyor.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gkn bu konuyu duymasın valla mok unu çıkarır benden
uyarması :queen::queen:

olüm bunnar sennin giydiğin dar seksi donlardan deil, bildiin paçalı don:p
GKN da duysun hüüleeeyynn, seviyooozz varmıı leeeyynnn:queen::queen:
Yünlü, kirli beyaz, belden lastikli, paçalar az yukarda olduğundan çorap konçları asla bitişip-yetmeyen, ama bizim canım İÇDONU:mrgreen::mrgreen: Gülmeyin haşlarım bak

muzaffer abi şaka bi yana genelde kirlibeyaz satılan bu donlar ın renklileri bulunabilmektemi, öle bi teknoloji geldimi ülkemize:p
şimdi çorabu üstüne çekiyopruzya abi, bide çizme giyiyorum siyah, çizme deri olduğu için benim beyaz donun dizden çoraba kadar olan kısmını siyaha boyadı ve kalıtsal oldu bu siyahlık:)
bunun içim kosla oksi denen mereten kullan dediler ama o meret 10 lira don 5 lira olduu için finansal mantığım el vermedi almaya:mrgreen:
şindi kısa keselim başa dönelim, bunnarun siyahından göreniniz varmı:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben de hala askerde kullandığım yün donu kullanmaktayım, aslanlar gibi ısıtıyor, termal içlik fln almayı düşünmüyorum.
Hatta şu an içimde, bu gece işe motorla geldim.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst