- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
özer024 listeye beni de ekleyebilir misin?![]()
Tabiki... :cat:
ben kilitlensin diye yazmadım beni ne ilgilendirir sonuçta bir başlık fazla ya da eksik
kimlerin gt250r ı vardır ordan yardım alabilirsin listeyi oluşturmak bakımından. o yüzden yazdım.
Yanlış anlamışsın, ben kasıtlı birşey söylediğini ima etmedim.Yardımın için sağol...