- Katılım
- 8 May 2006
- Mesajlar
- 586
Ben yaşıyorum arada sırada 1. viteste iken motoru stop ettirdigimde sorun başlıyor tekrar çalıştırmak istedigimde çalışmıyor kereta ileri geri anca öyle boşa geciyor tabi bu arada motor daha rodajda
Debriyaj ayarı yaptıracaksın sadece. Tam ayırmadığı için çalışmıyor. Boştayken çalışıyor değil mi? Debriyajın daha sert olacak ama daha sağlıklı.
Beni de ekleyebilirsiniz arkadaşlar.
Son düzenleme: