Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Ben yaşıyorum arada sırada 1. viteste iken motoru stop ettirdigimde sorun başlıyor tekrar çalıştırmak istedigimde çalışmıyor kereta ileri geri anca öyle boşa geciyor tabi bu arada motor daha rodajda

Debriyaj ayarı yaptıracaksın sadece. Tam ayırmadığı için çalışmıyor. Boştayken çalışıyor değil mi? Debriyajın daha sert olacak ama daha sağlıklı.

Beni de ekleyebilirsiniz arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
11
başlangıc için yanlış seçim...üzerinden rahat edemeyeceksin...kasacak seni...bence commuterle ybr cbf ile başla...hatta scooter bile önerebilirim...dediğim gibi motor seni çok yoracak...görüntüye aldanma kanka...herkes süremez bu motoru...

hocam sebeb ne bu motor neden yorar yenı başlayan biri için ben 2 yıldır scooter kullanıcısıyım ovunmek gibi olmasın ama bilinçli kullanıcılardan bunu vurgulamamın sebebi gunumuzde scooterları yaklasık 6 ay kullanıdıktan sonra motor haşat oluyor acımasız kullanılıyor scooterlar nese ben de bu 250 lıkten almak isterim ne drsin bana keyif verir mı (YAW ARTIK DEBRİYAJ TELLİ OLAN Bİ MOTOR SÜRMEK İSTİYORUMMMMMM........):queen:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
hocam sebeb ne bu motor neden yorar yenı başlayan biri için ben 2 yıldır scooter kullanıcısıyım ovunmek gibi olmasın ama bilinçli kullanıcılardan bunu vurgulamamın sebebi gunumuzde scooterları yaklasık 6 ay kullanıdıktan sonra motor haşat oluyor acımasız kullanılıyor scooterlar nese ben de bu 250 lıkten almak isterim ne drsin bana keyif verir mı (YAW ARTIK DEBRİYAJ TELLİ OLAN Bİ MOTOR SÜRMEK İSTİYORUMMMMMM........):queen:

mete han acaba sen bi gt yada gtr ın selesine oturdun mu
motor un yorması motor ile değil seninle ilgili olsa gerek silindir hesabı yani :queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Geçenlerde arkadaşın CBF500 ile uzun bir tur attım ve makinenin üzerinde pek rahat edemedim.Racing olmasına rağmen, benim makine ondan daha rahat geliyor bana.Sanırım alışkanlık meselesi...
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
ss taklidi bu hormonlu patates gt250 r ile istediği yeteneğei kazanamayacak...kişisel görüşüm bu...hep görüntüye önem verirsiniz...bu motora verilen paralar fazla...mal kötü demiyorum...fiyatının hakkı değil...



yanlışlıkla özerinkine alıntı yapmışım...seninkine alıntı yapacaktım...:)

Abi alıntı no problem, yanlız şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirimki, CBF250 gibi tarih öncesi teknoloji ile üretilen bir makineye 8000 ytl isteniyorsa bu ülkede, benim verdiğim para hyo'ya helal olsun...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi alıntı no problem, yanlız şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirimki, CBF250 gibi tarih öncesi teknoloji ile üretilen bir makineye 8000 ytl isteniyorsa bu ülkede, benim verdiğim para hyo'ya helal olsun...:cat:

dostum aynen haklısın...Hondayada lanet olsun ki...o motoru 8000 liraya veriyor...elimiz kolumuz bağlı...ama dediğim gibi kimileri garanti işi sever..HYO ya biraz şans vermek lazım...piyasada oturması için bu şansı ben ona tanıyorum...ilerleyen senelerde neden olmasın...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
sende boşa geçmeme sorunu varmıydı ki hacı... :silent:

Var arada sırada yapıyor motor calısırken boşa alabiliyorsun benim anlatmak istedigim sorun mesela dısarıda geziyorsun park edicen motor 1, viteste boşa almadın motoru acil stop dügmesinden stop ettiriyorsun tekrar calıstırmak için boşa almak için baya ugrastırıyor... 1.viteste benim motor debriyaja bassanda calısmıyor :farao:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
Var arada sırada yapıyor motor calısırken boşa alabiliyorsun benim anlatmak istedigim sorun mesela dısarıda geziyorsun park edicen motor 1, viteste boşa almadın motoru acil stop dügmesinden stop ettiriyorsun tekrar calıstırmak için boşa almak için baya ugrastırıyor... 1.viteste benim motor debriyaja bassanda calısmıyor :farao:



mesela yolda gidion ışıklarda durdun kalkarken stop ettirdin çalışana kadar baya uğraşıon hemi?? :silent: :silent: :cyclopsan
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hyosung zedeler :) nedir bu 1.vites ve boş dan çektigimiz :p
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Sizlerin sorunu ne kadar büyüktür bilemiyorum ama bende abartılacak bir vites sorunu yok. Sonuşta araba değil bu makina, boşa alamadığınız zamanlarda, gaz vererek biraz ilerletin makineyi, dişlilerin baskını almış olursunuz üzerinden.Bu şekilde daha rahat bir ayrışma olacaktır...

Hyosung zedeler :) nedir bu 1.vites ve boş dan çektigimiz :p

1. vitesin sorunu nedir :silent:
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
17
Ben yaşıyorum arada sırada 1. viteste iken motoru stop ettirdigimde sorun başlıyor tekrar çalıştırmak istedigimde çalışmıyor kereta ileri geri anca öyle boşa geciyor tabi bu arada motor daha rodajda

evet benimkinde de aynı sorun var gt250 comet sonuçta aynı motor var üstünde.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Arkadaşlar Hyosung'umuz yok diye ikinci plana mı atıldık yav. :mrgreen: Ekleyin listeye abicim... hehehehe:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst