Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
74
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 6-7 milyar para verip hyosung almaktansa 98-99 kawasaki zx 6 r almak bana daha cazip geliyor tabi sağlam bi makina bulmaktan söz ediyom çünkü en fazla 3 ay sonra 250 cc yetmicek hadi gene motor ara sat vs.vs.vs ne demişler son karar RR.:cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
250cc race rakip gelmediği sürece hyosunga. cbr600f ve cbr125 in arası dolmadıkça türkiyede bunun fiyatıda yukseldikce yukselir.

benim aklıma içinde olduğum sektorden ornek geldi nvidia dx10 teknolojili ekran kartlarını tek rakibi ati den 3 ay önce çıkardı, 3 ay boyunca 20milyon sattı, atiden cevap gelice ne yaptı, fiyatları öyle bir aşşa çektiki ati haala kar edemiyo (nvidia da 3 ayın kaarını yiyor)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bence güzel motor kim nederse desin ben beğeniyorum hem piyasada 250cc lik racing motor yok başka napalım sadece fiyatı çok yüksek o canımı sıkıyor yauff

YBR250'den sonra GT250R'a pahalı diyene şaşarım :cherry:

Arkadaşlar 6-7 milyar para verip hyosung almaktansa 98-99 kawasaki zx 6 r almak bana daha cazip geliyor tabi sağlam bi makina bulmaktan söz ediyom çünkü en fazla 3 ay sonra 250 cc yetmicek hadi gene motor ara sat vs.vs.vs ne demişler son karar RR.:cat:

Ben 98-99 model bir racing makine yerine, GT250R'ı tercih ettim...İyiki öyle yapmışım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yaw 1,5 sene ybr125 kullanırkenki gittiğim yamaha bayiside hyosung satmaya ve servisini vermeye başlamış...:mrgreen: ordan samimi olduğum satış elemanı olan bir arkadaşımda bana gelmiş istediğin parçayı getirtirim abi diyo...üzülsemmi sevinsemmi anlamadım doğrusu...:mrgreen: bir yanda 9.400 ytl'ye YBR250 duruyo , onun yanında 7.550'ye GT250...bu şartlarda kim gidip YBR alıcaksa artıkın...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fena değilmiş cok güzel fiyatları pahalı bence
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Arkadaşlar 6-7 milyar para verip hyosung almaktansa 98-99 kawasaki zx 6 r almak bana daha cazip geliyor tabi sağlam bi makina bulmaktan söz ediyom çünkü en fazla 3 ay sonra 250 cc yetmicek hadi gene motor ara sat vs.vs.vs ne demişler son karar RR.:cat:

1000 de 1 istisna hariç 10 yaşında adam gibi bir yarış motoru bulamazsın. Çünkü kimse yarış motorunu 80 le gitmek için almaz. 600 cc nin verdiği keyif varken kimse 10 sene o motoru senin için korumamıştır. Çözüm 250 cc yi ikinci el alıp aldığın fiyata satmak.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
slm arkadaşlar cbf 150 kullanıcısıyım ama artık değiştirmek istiorum önce fazer 6 almayı düşündüm ama öğrenci olarak gücüm yetmio cbf almadan öncede 250 r baya inceledim ama onada gücüm yetmiodu şimdi iiden iiye aklıma yatmaya başladı benim motordan ufacık şikayetim yok ama yetmemeye başladı bu motorun servis durumu nedir servisten şikayeti olan varmı yeterli derecede ilgi alaka gösteriolarmı ve motorda kronik bi sorun varmı kullananlar cvplarsa bide memnun olup olmadıkları konuları yazarlarsa kısaca sevinirim size katılmak isterim artı 2007 model 5000km civarında siyah kırmızı farketmez motorunu satan varmı tabi 6500 ytl yi geçmicek nekadar çok şey istedim be biraz kılım galiba
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
slm arkadaşlar cbf 150 kullanıcısıyım ama artık değiştirmek istiorum önce fazer 6 almayı düşündüm ama öğrenci olarak gücüm yetmio cbf almadan öncede 250 r baya inceledim ama onada gücüm yetmiodu şimdi iiden iiye aklıma yatmaya başladı benim motordan ufacık şikayetim yok ama yetmemeye başladı bu motorun servis durumu nedir servisten şikayeti olan varmı yeterli derecede ilgi alaka gösteriolarmı ve motorda kronik bi sorun varmı kullananlar cvplarsa bide memnun olup olmadıkları konuları yazarlarsa kısaca sevinirim size katılmak isterim artı 2007 model 5000km civarında siyah kırmızı farketmez motorunu satan varmı tabi 6500 ytl yi geçmicek nekadar çok şey istedim be biraz kılım galiba


aboww...bizim kankalardan biri daha gediyor...hüşş nereye ganga...gel biz Honda topiğimize gidek...buralar kaka...cıss...ham yaparlar...:p
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
aboww...bizim kankalardan biri daha gediyor...hüşş nereye ganga...gel biz Honda topiğimize gidek...buralar kaka...cıss...ham yaparlar...:p

yav artık biraz daha hızlı bişey istiorum param olsa hayatta satmam bu cbf hatta param olduundan ikinci motor olarak bidaha alabilirm

bu topiğe hiç sahip çıkmıosunuz bi gün önceben yazdım hala en son yazan benim biraz bilgi paylaşın şu motorla ilgilide alalım bizde
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
yav artık biraz daha hızlı bişey istiorum param olsa hayatta satmam bu cbf hatta param olduundan ikinci motor olarak bidaha alabilirm

Merak etme buna alıştıktan sonra cbf 150 aklına bile gelmez.
benim ki 2006 model. 2007 nisan trafiğe çıkışlı 5000 de ama satıp satmama konusunda karasızım. Zaten satsam da 7000 den aşağı düşmem çünkü çok memnunum.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
GT 250 R'ın piyasası da bir garip :)

fiyatlar henüz oturmadımı bilmiyorum ama 2007 model 2000-3000(hatta 500km) motoru 7500 ytl olarak görüyorum, 2006 model atıyorum 8000-9000 km motora 8000 ytl istiyor sahibi

bakıyorumda motora ne kadar gereksiz incik boncuk yapmış,çıkartmalarını sökmüş yerine başka markaları yazan kişiler daha yüksek fiyat istiyor :)

kısacası gazlayanlar iyi fiyat istiyor :)

ah bir paramı biriktirsemde ikileyeceğim motoru,performansı pekte umrumda değil ama sırf görüntüsü için GT 250 R alacağım inş.

SS'lerden uzak durmak lazım derdim ama GT 250 R çok hoş hakkaten,250 cc bana yeterde artar :)

hele bir paramız olsunda gerisi kolay inş.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Merak etme buna alıştıktan sonra cbf 150 aklına bile gelmez.
benim ki 2006 model. 2007 nisan trafiğe çıkışlı 5000 de ama satıp satmama konusunda karasızım. Zaten satsam da 7000 den aşağı düşmem çünkü çok memnunum.

kardeş satarsan haberim olsun ama 7000 çok istiosun 2.el motor 5000de 6500ytlden yukarı satılmaz bende arkadaşın dediiği gibi ss motorlara hiç sıcak bakmıorum fazer 6 almak istiodum ama olmadı bu motoru ilk günden beri takip ediorum istiorum artık bunu almak satacam dersen bende ona göre benimkini satşa çıkariim çünkü motor hayatımın herşeyi bir gün motorsuz yapamam ben
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
5000-6500 olayını bilemem ama her malın mutlaka bir ederi var

sıfırı 8900 olan bir motor için tutupta ikinci elde 5000 ytl diye ısrar etmek abes olur bence :)

2007'ler 7000 ytl'den başlıyor galiba


bir sorum olacak arkadaşlar
GT250R kendi sınıfında rakipsiz ve atak bir gövdeye sahip... 75C`lik çift silindirli ve üstten çift eksantrikli V motor yapısıyla ihtiyacınız olan gücü kullanmanıza sunuyor. Üsten fren sistemi, etkileyici aerodinamik yapısı, dijital göstergeleri ve ayarlanabilir sürüş pozisyonu güvenli hızın keyfine varmanızı sağlayacak özelliklerden yalnızca birkaçı...
diye belirtmiş Hyosung'un sitesinde
oturuş pozisyonu nasıl ayarlanıyor?
sele yüksekliği mi ayarlanıyor,gidonla ilgili bir ayar mı yapılıyor?
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
05072007008ph5.jpg
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
maşallah yanıyor :)
kazasız belasız
darısı başımıza
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
diye belirtmiş Hyosung'un sitesinde oturuş pozisyonu nasıl ayarlanıyor?
sele yüksekliği mi ayarlanıyor,gidonla ilgili bir ayar mı yapılıyor?

Hayır sele yüksekliği sabit, ancak ayak pozisyonu değişebiliyor, 3 ayrı pozisyona takılabiliyor. Ayrıca gidon elciklerin açısı da değiştirilebiliyor tabi, belki bunu da kastediyorlardır. -t
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
teşekkürler bilgilendirme için
bacakları,kolları uzun veya kısa olanlara göre ayarlar var demek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst