Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaslar ozellikle neden bezi donemlerde bu motorun reklamini yapiyorsunuz bunun altinda kar bazli bir dusunce oldugunu dusunuyorum,milleti gaza getirip alsinlar diye sanirim
bence tarafsiz olmaniz gerekiyor neden illaki bu marka ve ozellikleri var suzuki honda vs. ozellikleri yok.ayrica motora baktim uzaktan guzel ama malzeme iscilik hicte kaliteli degil,bunuda dikkate alin lutfen


Dostum kimsenin belli dönemlerde bu motorun reklamını yapmak gibi bir amacı olduğunu sanmıyorum, milletin gaza gelip de bu motordan almasının bana hiçbir fayda sağlamayacağını düşünüyorum. Senin yaptığının biraz öküz altında buzağı aramak olduğunu düşünüyorum ve bazı kişilerin bu motora karşı ön yargısına da anlam veremiyorum. Sonuçta burası bir forum ve herkes fikir ve yorumlarını paylaşmakta özgür. Neden bu motor ve özellikleri var demişsin, farkettiysen bu motorla alakalı açılmış bir başlık bu, insanların piyasaya gireli çok uzun süre olmayan bir motor hakkında merak ettiklerini öğrenmesi ve bilgi paylaşımı için açılmış bir başlık. Uzaktan bakıp, güzel görünüyor ama işçilik kaliteli değil demişsin, kullanıcısı mısın merak ettim, ben kullanıcısıyım ve işçilik konusunda benim bir sıkıntım olmadığı gibi, ustalardan da bu motorlar hakkında olumlu yorumlar duyuyorum. Tarafsız olmak konusunda, bilmediğin konular hakkında fikir yürüterek yorum yapmanın ne kadar doğru olduğunu da dikkate al istersen.

Saygılar..

youtube de war hız dnemeleri sanırım 174km/h yaptı walla ben gwenemedim bir türlü bu motora :silent:


Ben de otobanda, hafif yokuş aşağı yolda, 5.vites, 10,000 devirde 180km.yi gördüm çok kısa bir süre, ama tabiiki 250lik bir motoru bu kadar sıkıştırıp zorlamanın alemi yok, zaten tavsiye de edilmiyor. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
c@nsu' Alıntı:
slm
cbr 125 den vazgecip bu motora yöneldim
cook hosuma gitti ama bazı sorularım var

1- baslangıc motoru olacak benim icin
grenaj cizilir die korkuyrm hc motosiklet tecrübem yok sdc scooter kullandım cok cok az (3-5km)ama
[naked tarzı bni sarmadıı icin düsünmüyrm cometi]
sizce kesinlikle almamalı mıyım grenaj acısından?
2- 29 hp hic motosiklet tecrübesi olmamıs biri icin cok mu fazla
motora alışırken sorun yasar mıyım?
3- 1.65 boy icin uygun mudur?
4- kuru ağırlık 150kg olması cok zorlar mı beni?

yardımlarınız icin simdiden tesekkurler

kesinlikle tavsiye etmiyorum. 165 kg ve çok iri. başına bela olur. cbr 125 senin için iyidir.

apillia' Alıntı:
arkadaslar ozellikle neden bezi donemlerde bu motorun reklamini yapiyorsunuz bunun altinda kar bazli bir dusunce oldugunu dusunuyorum,milleti gaza getirip alsinlar diye sanirim
evet biz hepimiz aslında firmaya çalışan adamlarız, çok dikkatlisin, nasıl da yakaladın bizleri.
hiç bu motoru sürdün mü?

dreamdark' Alıntı:
Ben de otobanda, hafif yokuş aşağı yolda, 5.vites, 10,000 devirde 180km.yi gördüm çok kısa bir süre
hesapladığıma göre 180kmh hıza ulaşması için 12000+ devir çevirmesi lazım. bir yanlış hatırlama olmasın?
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Alalı 12 gün oldu ve bugün ilk uzun yolumu yaptım. Edirneye gittim.Makina daha 300 küsür km'de ve motor daha açılmamış olduğu halde öyle bir gaz yiyorki adeta yol istiyor.Kısacası GT250R, Görüntüsünün hakkını veriyor :cat: kim ne derse desin...

 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
özer seni her gördüğüm yerde hayırlı olsun diorum ama bi sefer daha dicem hayırlı olsun:cherry:
bu gezideki motorla ilgili görüşlerini biraz bize aktarırsan daha memnun olurum:)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Teşekkür ederim, sağol :rendeer: Darısı senin başına inş.. Bugün arkadaşlarımı ziyaret vede biraz değişiklik olması amacı ile Edirneye gittim.Motosikletimede biraz km yaptırdım ayrıca.Sabah 09:30'da yola çıktım.Makine'min rodaj süresi içerisinde olması nedeniyle E5 karayolunu tercih ettim.Hızlı gidemeyeceğim için otoyola girmek istemedim.Yol bol rüzgarlıydı :) Yer yer rüzgar nedeniyle hızımı epey düşürdüğüm oldu.Trafik sakindi, yolculuğum bu nedenle rahattı.Yol sonunda doğal olarak biraz yorgunluk oldu.Kısacası; GT250R uzun yol için ideal performansa sahip.E5'te, istenilen hıza kolayca ulaşabiliyor.Otoyolda çokta tatmin etmeyebilir.Rampalarda yarım gazda dahi bayılmadı. R model bir motosiklet olduğu için biraz yoruculuğu var tabii, sonuç olarak 250cc olmanın hakkını fazlasıyla veriyor...:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
hesapladığıma göre 180kmh hıza ulaşması için 12000+ devir çevirmesi lazım. bir yanlış hatırlama olmasın?

12000 değildi herhalde, ama yalnış da hatırlıyor olabilirim tabiiki, aklımda kesin olarak kalan tek şey, dijital ekrandaki 180 rakamıydı:p
Bugün devir saatine baktım, redline'a girmişti yalnış hatırlamıyorsam; bu da 11000 devire tekabül ediyor hemen hemen, yolun da hafif yokuş aşağı olduğunu hesaba katarsak, bu şekildeydi sanırım.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
bende acemiliğimi atmak için scooter ile başladım(6 aydır kullanıyorum) ama GT250 R'da çok hoşuma gitti :)

benim gibi acemileri frenleyecek bir motor yeri geldiğinde

scooterımdan memnunum ama yeri geliyor üstünde büyük kalıyorum,o da benim altımda küçük kalıyor :)

kalkış performansı dışında son hız olayı beni pekte ilgilendirmiyor,onun için GT250 R bana hayli hayli yeter gibi geliyor(ki görüntü eksiğimiz var,kompleks değil ama realite :))

merak ettiğim noktaları şu :

-0-100'ü kaç sn?
-km'de ne kadar yakıyor sakin kullanımda? (100 bin lirayı geçmiyor diye okumuştum bir yerde)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bende acemiliğimi atmak için scooter ile başladım(6 aydır kullanıyorum) ama GT250 R'da çok hoşuma gitti :)

benim gibi acemileri frenleyecek bir motor yeri geldiğinde

scooterımdan memnunum ama yeri geliyor üstünde büyük kalıyorum,o da benim altımda küçük kalıyor :)

kalkış performansı dışında son hız olayı beni pekte ilgilendirmiyor,onun için GT250 R bana hayli hayli yeter gibi geliyor(ki görüntü eksiğimiz var,kompleks değil ama realite :))

merak ettiğim noktaları şu :

-0-100'ü kaç sn?
-km'de ne kadar yakıyor sakin kullanımda? (100 bin lirayı geçmiyor diye okumuştum bir yerde)

- 0-100'e kaç saniyede çıkıyor hiç hesaplamadım, yalnış birşey söylemiyim şimdi, ama yakıt sarfiyatı söylediğinden fazla.
- Sakin kullanımda ortalama 130-135ykr gibi bir rakam yakıyor benim motor, devirli kullanımdaysa 140-155 arası değişiyor.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
0 100 ü en fazla 6 7 saniyede alır sanırım.Devirli kullanıma görede değişiyor.Saskin kullanımda dediğiniz oranlardadır.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
gt250r nin 0-100 hızlanmasını net ölçmedim ama denemelerim sonucunda 6-7 sn civarı tahmin ediyorum.
kalkış performansı ve hızlanması çok iyi, yüksek ivmelenme özelliğini ancak 130 kmh den sonra kaybetmeye başlıyor.
yakıt konusuna gelince 300 km de 35 lira yaktı geçen; uzun yol, ortalama 100-110 kmh hız. agresif kullanımda ise biraz daha artıyor (km de 12-13 ykr arası) fakat bendekinin sübap ayarları iyi yapıldı.
gt250r son hıza çok meraklı olmayan, fiziği iyi (veya çok tecrübeli), agresif kullanmayan, uslu sürücüler için ideal.
trafikte arabaların arasından geçeyim dediğimde pek ihtiyacım olan tepkileri vermiyor, kıvrak sayılmaz.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
0-100'ü 8 sn bile olsa çok iyi; bu haliyle bile keyif verir mutlaka

130'a kadar seri gitmeside çok iyi

250 cc bir motordan fazlasını beklememek lazım,en azından verebileceğinden fazlasını beklemek hata olur

yakıtta üç aşağı beş yukarı(sakin kullanımda) 130 bin lira oluyor demek ki

ben scoter ile 100 km hızla gitsem sürekli tahminen 100-110 bin yakıyor tahminen(uzun süre 100 km hız ile gitmedim belki daha fazla yakıyordur)

gerçi şehir içi hız yapmıyorum ama hızlı yollarda belli bir hızın aşağısında kalmamak gerekiyor

100 km scooterı zorlayan bir hız olduğu için yakıt sarfiyatı epey artıyor,motor çok rahatsızlık veriyor 100-110 km hızla giderken(gerçi kadran hatasını da sayarsak 100-110 km bile yoktur hızı :))

scooterımdan şehir içi performansında memnunum,kompleks falanda yaptığım yok ama altımda küçük kalıyor ve kalkışta biraz daha seri olsa fena olmazdı diyorum :)

eğer temiz bir GT250 R denk getirirsem almayı düşünüyorum(ya aileyide ikna etmek lazım)

birde ; bu tarz bir motor bozuk yollarda nasıl ?

scooterında tarzı değil ama ben bazen pikniğe giderken epey dik tepelerden çıkıyorum ve bozuk yollarda(fazla kasmadığım sürece) canavar gibi çıkıyor ve hiçbir rahatsızlığı olmuyor

takır tukur gitme rahatsızlığını saymazsak(ki zaten maks. hız 20 km oluyor dağ taş gezmesinde) rahat rahat dolaşabilir miyiz GT250 R ile ?

yoksa asfalttan çıkmanı pek tavsiye etmem mi dersiniz? :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bozuk yollarda rahatsız (biraz kötü asfalt yollarda bile), sürmesi yorucu oluyor.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
0-100'ü 8 sn bile olsa çok iyi; bu haliyle bile keyif verir mutlaka

130'a kadar seri gitmeside çok iyi

250 cc bir motordan fazlasını beklememek lazım,en azından verebileceğinden fazlasını beklemek hata olur

yakıtta üç aşağı beş yukarı(sakin kullanımda) 130 bin lira oluyor demek ki

ben scoter ile 100 km hızla gitsem sürekli tahminen 100-110 bin yakıyor tahminen(uzun süre 100 km hız ile gitmedim belki daha fazla yakıyordur)

gerçi şehir içi hız yapmıyorum ama hızlı yollarda belli bir hızın aşağısında kalmamak gerekiyor

100 km scooterı zorlayan bir hız olduğu için yakıt sarfiyatı epey artıyor,motor çok rahatsızlık veriyor 100-110 km hızla giderken(gerçi kadran hatasını da sayarsak 100-110 km bile yoktur hızı :))

scooterımdan şehir içi performansında memnunum,kompleks falanda yaptığım yok ama altımda küçük kalıyor ve kalkışta biraz daha seri olsa fena olmazdı diyorum :)

eğer temiz bir GT250 R denk getirirsem almayı düşünüyorum(ya aileyide ikna etmek lazım)

birde ; bu tarz bir motor bozuk yollarda nasıl ?

scooterında tarzı değil ama ben bazen pikniğe giderken epey dik tepelerden çıkıyorum ve bozuk yollarda(fazla kasmadığım sürece) canavar gibi çıkıyor ve hiçbir rahatsızlığı olmuyor

takır tukur gitme rahatsızlığını saymazsak(ki zaten maks. hız 20 km oluyor dağ taş gezmesinde) rahat rahat dolaşabilir miyiz GT250 R ile ?

yoksa asfalttan çıkmanı pek tavsiye etmem mi dersiniz? :)


Bence sen "R" yerine "Comet" düşünebilirsin, bahsettiğin yol şartlarına daha uygun ve uzun yolculuklar için kullanım pozisyonu açısından daha rahat.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Comet'in görüntüsü pek hoş gelmiyor bana

R olsun bozuk yola vurmayız icabında :)
(ah scooterımı satmadan alabilme imkanım olsa)

teşekkürler bilgilendirme için
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
2
almaya degermı

arkadaslar bu motor hakkında tum yorumları okudum . ben bu motoru 1 yıldır takıp edıyorum . ama bır turlu almaya cesaret edemedım . iyimi kötumu karasız kalıyorum sıfır alıp motor elımde kalırmı ıkıncı ellerı para edıyormu son sahıbımı olurum . surusu rahatmı 2 saatlık yola gıdılse yorgunluktan pestılımız cıkarmı . yardımcı olursanız sevınırım . ayrıca bende ramzey cıft sılındır motor var 125 lık bır arkadasın gazına gelıp 3000 ytl yer sıfır aldım. bu motoru satıp hyosung alıcam ama sıfır almayıp 2006 yada 2007 ıkıncı el almak daha mı ıyı 6000 - 7000 ytl cıvarlarında kararsız kaldım ne yapmalıyım
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
arkadaslar bu motor hakkında tum yorumları okudum . ben bu motoru 1 yıldır takıp edıyorum . ama bır turlu almaya cesaret edemedım . iyimi kötumu karasız kalıyorum sıfır alıp motor elımde kalırmı ıkıncı ellerı para edıyormu son sahıbımı olurum . surusu rahatmı 2 saatlık yola gıdılse yorgunluktan pestılımız cıkarmı . yardımcı olursanız sevınırım . ayrıca bende ramzey cıft sılındır motor var 125 lık bır arkadasın gazına gelıp 3000 ytl yer sıfır aldım. bu motoru satıp hyosung alıcam ama sıfır almayıp 2006 yada 2007 ıkıncı el almak daha mı ıyı 6000 - 7000 ytl cıvarlarında kararsız kaldım ne yapmalıyım

Ben de tam bir yıldır GT250R min keyfini "sürüyorum." Kararsız kaldıkça bence insan kaybediyor. -t

NOT: Sadece bende mi boyle yoksa herkeste mi: Firefox altında "mesaj simgelerinden" biri yani site amblemi, 1024x1024 boyutlarında gibi çıkıyor!!!
Dev yani!
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
arkadaslar bu motor hakkında tum yorumları okudum . ben bu motoru 1 yıldır takıp edıyorum . ama bır turlu almaya cesaret edemedım . iyimi kötumu karasız kalıyorum sıfır alıp motor elımde kalırmı ıkıncı ellerı para edıyormu son sahıbımı olurum . surusu rahatmı 2 saatlık yola gıdılse yorgunluktan pestılımız cıkarmı . yardımcı olursanız sevınırım . ayrıca bende ramzey cıft sılındır motor var 125 lık bır arkadasın gazına gelıp 3000 ytl yer sıfır aldım. bu motoru satıp hyosung alıcam ama sıfır almayıp 2006 yada 2007 ıkıncı el almak daha mı ıyı 6000 - 7000 ytl cıvarlarında kararsız kaldım ne yapmalıyım

1- hiç çekinmeden al zaten sınıfında rakip te yok seni tereddüte düşürecek.
2 -yorgunluk sorunu çekmezsin ben hiç çekmedim ybr de daha çok yoruluyordum.
3- 2. eli rahat satarsın ben satmadığım halde 2 tane ciddi müşteri çıktı.
4- bence temiz düşük km bi 2 . el al çünkü insan bir süre sonra 600 lük 4 silindir bir makine istiyor.
kusuruma bakma kısa ve öz cevap verdim .
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
arkadaşlar yüksek devirde titreşim ve motorun ön düzenden ses falan geliyormu.?
bi süre cbr 125 kullandım motor 11000 dd 'a geldiği zaman titreşim azaldıgı gibi motorda harika bir şekilde hızlanıyordu
9000 dd 'da titreşim ve sürat normlaken 11000 dd'da hem titreşim azalıyor hemde motor fırlıyordu.o kısmı çok seviyordum.

şimdi bu hoşumuza giden motorda nasıl?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst