Selam arkadaşlar.Bugün 2010 model ve 9000km de Comet sahibi oldum.İlk sorunumu da burada paylaşmak ve yardım almak istiyorum; Direksiyonu kilitleyemedim.Diğer motorlardan farklı bir mekanizması mı var yoksa arızalı mı sizce?
hayırlı olsun... ne renk?
Selam arkadaşlar.Bugün 2010 model ve 9000km de Comet sahibi oldum.İlk sorunumu da burada paylaşmak ve yardım almak istiyorum; Direksiyonu kilitleyemedim.Diğer motorlardan farklı bir mekanizması mı var yoksa arızalı mı sizce?
öncelikle hayırlı olsun. gidonu sonuna kadar sola doğru çevir. daha sonra anahtarı kilitleme konumuna getirirken gidonu hafif çevirerek oynat illa kilitlenecektir..kitlenmiyorsa senin kontak mekanizması yerinden oynamış olabilir.
yavuzcuhadar, Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Kontak anahtarına WD40 sık birde öyle dene istersen. Bende ilk başlarda zorlanmıştım ama sonradan öğrenince çok kolay geliyor insana. Chronix'in de dediği gibi önce en sola kadar daya gidonu, sonra anahtarı içe bastırarak kilit konumuna getir, bu sırada gidonu biraz sağa doğru çevir kilitlenmesi lazım. Olmadı bir ustaya yada bu yakınlarında varsa bu motoru kullanan birine göster.
Teşekkürler. Kırmızı
O fotodaki kaç model acaba artçı tutamakları farklı geldi
Eyvallah kardeşim,hoşbulduk
forumdaki ilk mesajımda reklam yapar gibi belirtmek istemedim.
2006 model,30000de,çiziği 2006 modele göre çok fazla yok fiyat 4500 tl verdim.yıllardır hayalini kurardım sonunda nasip oldu
ilk motorum olduğu için öyle çok fazla önem vermedim çiziğine çarığına,malum;ben de ekliycem bikaç tane![]()
O fotodaki kaç model acaba artçı tutamakları farklı geldi
Aleykum Selam..
Sökecem yakında o tutacakları. Sırf Adamın aklını yerinden alabilme yeteneği olduğu için.
Selam veriyoruz Alan yok.
Oh be...
Alın kurtuldum arka tutamaçlardan..
114 uncu sayfayı aç yukardaki tek motosiklet resmimin altına bak anlarsın..