Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
evet aynen :cat:comet 250 likler içinde kesinlikle açık ara en yakışıklı motosiklet
hayırlısı olsun kardeş,teşekkürler.Eyvallah ağabey sağolasın. Kısmetse bakalım evlendikten sonra tekrar düşünücez.
Maşallah motosikletin çiçek gibi kazasız belasız sürüşler. Tekerin düz bassın her daim.
teşekkürler kardeş,çok sağol.Hayirlisi olsun Giray. Gv iyidir benimde ilk gozagrimdir. İnsallah nisanlin severde alirsin sende.
Adanli arkadasim masallah motorun cok guzel gorunuyor. Allah kaza bela yuzu gostermesin insallah. Ne zaman istersen yardimci olmaya calisirim hava filtresi konusunda.
sağol kardeş.amiiiin hepimize.sahibindeni sık sık kontrol et ve takip et.ama resimde her gördüğün makineyi de tam olarak güvenme ve mutlaka mutlaka görmeden alma,tarafımdan denenmiştir.sonradan üzülme.hayırlı uğurlu olsun. iyi günlerde kullanmak nasıp olsun dıyelım. istediğim renk ve model içim gitti)abi sorması ayıp olmassa kaca aldın bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim ?? dip not : sahibinden adlı siteyi takip etmekteyim.


