Hayırlısı kardeşim

ben ciddi düşünüyorum ama nasip kısmet kime bilinmez.bana en son 6000tı demişti ama mayıstan önce param hazır değil.yada iyi anlaşma yapalım. Sen iyi bir pazarlıkla al.1ay sür.bende aldığın fiyata senden alayım :queen:
Kardeş payı yapalım. 1 ay sen sür 1 ay ben
yaaa sen ne sevimli şeysin oyle

tmm alıyım dediğin gibi 1 ay test edeyim beğenmezsem aldığım fiyata sana veriyim,
ama ya beğenirsem senle papaz olmayalım.
Bir dost kaybetmeyeyim dünya malı için

şaka yapıyorum tabiki
ama benimde nakitim yok şuan,6 binin azcık altına düşeceğini bilsem bankadan hemen kredi çeker,gider motor başında pazarlık yaparım

tabiki kendi motorumu satmalıyım öncesinde..buda 2-3 ay sürebilir.
Bu arada cometci arkadaşlar Gt 250 nin muadillerine göre yedek parça fiyatları nasıldır...
ybr 250,cbr 250 ile kıyaslandığında,(suzukini zaten Tr de 250 nakedi yok

,sym wolf 250 daha yeni bilmiyoruz),
aslında kıyasım yanlış olabilir,çünkü hyo yamaha ve honda ile kıyaslanacak kalite düzeyinde olmasada ben aralarındaki yedek parça fiyat farkını merak ediyorum.
Size göre pahalımı,uygunmu,ucuzmu merak ediyorum...
Şuan yaptığım tüm araştırmalar sonucunda maddi yeterliliğim bu makinaya elverişli,
Gönlüm cbr 250 yada sym wolf 250 istiyor ama arada 4-5 binlira fark beni çok zorlayabilir.