Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
abi fiyatı aşağıya çekecegini bilsem hemen ararım...kaçırılmayacak bir motor,
daha önce başka bi ilan vardı 6 binde 2010 kırmızı comet 6 bin tl ye.karar verene kadar ilan kaldırılmıştı.

Olmaaaaz .ben alacam o motoru :queen: adamla anlaştık mayıs başı için ama şimdi para yok :( gerçi adamında acelesi yok. :)
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
adanalı hayırlı olsun Allah kaza bela bvermeden kullanmak nasip etsin

---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:03 ----------

ankaranın neresindesin

---------- Post added at 22:11 ---------- Previous post was at 22:08 ----------

Bu motor da aklım kaldı. İzmir den 250 MR ı aldım geldim (http://www.motosiklet.net/forum/mot...2-mondial-mr-250-destro-kullanicilari-42.html yorumum burda) ama dediğim gibi. Sesi görüntüsü MR nin güzel geldi. ama gt 250 daha kaslı duruyor. Mümkünse ankara daki arkadaşlarla buluşup ufak bir gezi veya çay sohbeti yapabilir miyiz ? motoru yakından görmek istiyorum.



Ankaranın neresindensin imkanım olrsa yanına gelmeye calışırım motoru yakından inceleyebilirsin
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olmaaaaz .ben alacam o motoru :queen: adamla anlaştık mayıs başı için ama şimdi para yok :( gerçi adamında acelesi yok. :)
Ne demek kardeşim,lafımı olur. kesin kararlı isen almaya şimdiden hayırlı olsun.sen arayıp pazarlıkta yapmışsındır :)son ne fiyat çekti sana?
6500 bana yüksek geldi,6000 olsa birazda pazarlık payı olabailecek 2010 gt düşünebilirim :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Ne demek kardeşim,lafımı olur. kesin kararlı isen almaya şimdiden hayırlı olsun.sen arayıp pazarlıkta yapmışsındır :)son ne fiyat çekti sana?
6500 bana yüksek geldi,6000 olsa birazda pazarlık payı olabailecek 2010 gt düşünebilirim :)

Hayırlısı kardeşim :) ben ciddi düşünüyorum ama nasip kısmet kime bilinmez.bana en son 6000tı demişti ama mayıstan önce param hazır değil.yada iyi anlaşma yapalım. Sen iyi bir pazarlıkla al.1ay sür.bende aldığın fiyata senden alayım :queen:
Kardeş payı yapalım. 1 ay sen sür 1 ay ben :p
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı kardeşim :) ben ciddi düşünüyorum ama nasip kısmet kime bilinmez.bana en son 6000tı demişti ama mayıstan önce param hazır değil.yada iyi anlaşma yapalım. Sen iyi bir pazarlıkla al.1ay sür.bende aldığın fiyata senden alayım :queen:
Kardeş payı yapalım. 1 ay sen sür 1 ay ben :p

yaaa sen ne sevimli şeysin oyle :)
tmm alıyım dediğin gibi 1 ay test edeyim beğenmezsem aldığım fiyata sana veriyim,
ama ya beğenirsem senle papaz olmayalım.
Bir dost kaybetmeyeyim dünya malı için :)
şaka yapıyorum tabiki
ama benimde nakitim yok şuan,6 binin azcık altına düşeceğini bilsem bankadan hemen kredi çeker,gider motor başında pazarlık yaparım :)
tabiki kendi motorumu satmalıyım öncesinde..buda 2-3 ay sürebilir.


Bu arada cometci arkadaşlar Gt 250 nin muadillerine göre yedek parça fiyatları nasıldır...
ybr 250,cbr 250 ile kıyaslandığında,(suzukini zaten Tr de 250 nakedi yok :),sym wolf 250 daha yeni bilmiyoruz),
aslında kıyasım yanlış olabilir,çünkü hyo yamaha ve honda ile kıyaslanacak kalite düzeyinde olmasada ben aralarındaki yedek parça fiyat farkını merak ediyorum.
Size göre pahalımı,uygunmu,ucuzmu merak ediyorum...
Şuan yaptığım tüm araştırmalar sonucunda maddi yeterliliğim bu makinaya elverişli,
Gönlüm cbr 250 yada sym wolf 250 istiyor ama arada 4-5 binlira fark beni çok zorlayabilir.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer 1 kaç gün içinde satılmaz ise bende gidip bakmayı düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
19
Arkadaşlar Comet i R modeline dönüştürmek için hangi parçaları almak lazım ve yaklaşık maliyeti nedir? Oluyor mu diyede sormadım gerçi ama..

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:12 ----------

eğer 1 kaç gün içinde satılmaz ise bende gidip bakmayı düşünüyorum.

Model,km ve fiyatı gözönüne alınırsa satılır.Tabi önemli bir problemi yoksa
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,şu ön dişliyi 14 (sanırım orjinali bu)yerine,16 yapmakla ilgili birşeyler duydum.nedir konunun aslı?bilen,deneyen varmı?
birde bizim egzozda sensör var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Arkadaşlar Comet i R modeline dönüştürmek için hangi parçaları almak lazım ve yaklaşık maliyeti nedir? Oluyor mu diyede sormadım gerçi ama..

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:12 ----------



Model,km ve fiyatı gözönüne alınırsa satılır.Tabi önemli bir problemi yoksa

Selam olur olmasınada astarı yüzünden pahallıya gelir.250R ın sadece farı 600-700 tl gibi.yaklaşık 2000 tl harcarsın.yada çıkma granaj toplayacaksın sagdan soldan.ugraşmana degmez.parçaların en ucuz oldugu yer : www.hyosungsource.com buradan bak fiyatlara.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

arkadaşlar,şu ön dişliyi 14 (sanırım orjinali bu)yerine,16 yapmakla ilgili birşeyler duydum.nedir konunun aslı?bilen,deneyen varmı?
birde bizim egzozda sensör var mı?

bende 250R var.ön dişliyi 15 diş yaptım.10.000 devirde yapıcagım hıza şimdi 9.000 devirde çıkıyorum.benimki sadece daha az yakıt harcamak içindi.ebaydan almıştım biraz pahallı gibi ama .http://www.ebay.com/itm/170585209272?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 .eger enjeksiyonluysa egsozda sensör var.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
ve topcase demirini takabildik...

resim001qu.jpg


resim003ri.jpg


resim006bx.jpg


resim002l.jpg


resim007s.jpg


resim009l.jpg


resim010lp.jpg


resim011o.jpg


resim012z.jpg
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Chronix, hayırılı olsun topcase :) Yalnız artçı alıyormusun bilmiyorum ama ona pek yer kalmamış gibi.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Chronix, hayırılı olsun topcase :) Yalnız artçı alıyormusun bilmiyorum ama ona pek yer kalmamış gibi.

hocam sağol. artçı benim için tanrı misafiri. hem o şekilde olması sürüş performansı için iyi. gidon zaten standartından da alçak ben zaten eğiliyorum,artçı da kendini arkaya atarsa o iş işkenceye döner o yüzden böyle olması daha iyi.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam sağol. artçı benim için tanrı misafiri. hem o şekilde olması sürüş performansı için iyi. gidon zaten standartından da alçak ben zaten eğiliyorum,artçı da kendini arkaya atarsa o iş işkenceye döner o yüzden böyle olması daha iyi.

Ön kafa harika yakışmış,arora zorro kafasımı,mondialinmi,süper olmuş yaaaa,
Çok hoş çok :cat:
Bende arora zorro 150 nin farını takacaktım bi ara,satmayı düşündüğüm için şimdilik gerek görmüyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
zonta kardeşim bilgi için teşekkürler.peki 15 yapınca ne değişti,kullanım,ivmelenme nasıl oldu bahsedermisin.
Chronix kardeş,alçak gidonda sürüş pozisyonu sürücü için yatar vaziyet oluyor haliyle,uzun mesafede rahatsızlık vermiyormu ?
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
zonta kardeşim bilgi için teşekkürler.peki 15 yapınca ne değişti,kullanım,ivmelenme nasıl oldu bahsedermisin.
Chronix kardeş,alçak gidonda sürüş pozisyonu sürücü için yatar vaziyet oluyor haliyle,uzun mesafede rahatsızlık vermiyormu ?

hocam kullanımda herhangi bir sıkıntı yok.evime yakın ,oldukça sert bir rampa var aşagı yukarı 1 km kadar.orada denedim hiç bir fark göremedim.zaten düz yoldada bariz bir fark hissetmiyorum.dişli degişiminden önce 15 litre yakıt ile 370 km ,degişimden sonrada 405 km kadar yol yapıyorum.yani bir depoda 30 km kadar fark ediyor.10.500 devirde son hız 155 km/h.kullandıgım lastikler 160 /60 ve 120/60 .bu siteyi belki biliyorsunuzdır buradan lastik ve dişli büyütme oranlarıyla ilgili herşey var. http://www.gearingcommander.com/
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Ön kafa harika yakışmış,arora zorro kafasımı,mondialinmi,süper olmuş yaaaa,
Çok hoş çok :cat:
Bende arora zorro 150 nin farını takacaktım bi ara,satmayı düşündüğüm için şimdilik gerek görmüyorum.

mondial 150 mc hocam.özellikle siperliği olduğundan dolayı bu kafayı tercih ettim.

zonta kardeşim bilgi için teşekkürler.peki 15 yapınca ne değişti,kullanım,ivmelenme nasıl oldu bahsedermisin.
Chronix kardeş,alçak gidonda sürüş pozisyonu sürücü için yatar vaziyet oluyor haliyle,uzun mesafede rahatsızlık vermiyormu ?

hocam, bu motor şu an ki bulunan gidon dışın da orjinali ile 2 gidon daha gördü. orjinali zaten sende de var ne çok yüksek ne çok alçak . e5 te ufak bir kaza sonucu gidonu değiştirmek zorunda kaldım. ancak orjinaline kalkıp 130 tl fiyat çekince ustaya buna ne takılır diye sordum sağolsun ybr gidonu taktı. ama motor bir çirkin bir çirkin oldu @orko_ye hocam kızmasın şimdi =) ama bir o kadar da rahattı en azından sürüş açısından. daha sonra ufak bir yan yatma sonucu (hyosung bu abi kendini yere atmadan duramıyor) o gidon da gidince acilde ne takarız derken bu universal gidonu aldım. ilk başta çok yoruyordu bildiğin tüm yük kollar da , tabi alışma dönemiydi şimdi çok çok memnunum orjinalinden bile iyi geldi ve şunu belirtmek isterim sırf görüntüden dolayı diye söylemiyorum ama bu motorlara asla cbf veya ybr gidonları gibi yüksek gidon tavsiye etmiyorum.hele hele bu ülkenin yol şartlarında asla. nedeni ise gidonu takıyorsun motor da daha bir dik konumda oturmaya başlıyorsun ama unutulan birşey var bizim motorlar enduro değil ve enduro konforuna hiç sahip değil. bir çukuru girdin miii !! gitti bel, zaten 4-5 kere çukura girdin mi hem kullanıcının hem amortisörlerin anası ağlıyor..
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Chronix hocam ne kızması :) Tamamen zevk ve tercih meselesi.

Bu arada cumartesi günü motorun eski sahibinin taktığı YBR koruma demirlerini çıkardım. Motordaki titreşim hissedilir derecede azaldı diyebilirim. Güray demişti bana koruma demirleride titreşimi arttırabilir abi çıkar istersen diye. Gerçekten çıkardım ve rahatladım biraz. Artık ayak peglerinde çok fazla bir titreşim yok sadece motorun kendi titreşimini hissediyorum.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Chronix hocam ne kızması :) Tamamen zevk ve tercih meselesi.

Bu arada cumartesi günü motorun eski sahibinin taktığı YBR koruma demirlerini çıkardım. Motordaki titreşim hissedilir derecede azaldı diyebilirim. Güray demişti bana koruma demirleride titreşimi arttırabilir abi çıkar istersen diye. Gerçekten çıkardım ve rahatladım biraz. Artık ayak peglerinde çok fazla bir titreşim yok sadece motorun kendi titreşimini hissediyorum.

korumalar titreme yapıyor demek. çok ilginççç. ben ön lastiği 130 70 17 yapmayı düşünüyorum acaba birşeylerin dozunu mu kaçırıyorum ne yapıyorum.ön çamurluğu yukarıya almıştım o yüzden orjinal lastik önden bakınca pek bir cılız durdu o yüzden ya 130 ya da 120lik bir lastik takmayı planlıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst