Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
çeyrek dediğin yine 6-7 lt benzin yapar. motoru genelde hangi devir ve hızda kullandınız. 8000 devirden (115- 120 Km/hz) sonrası artçı ile 4.5 lt den fazla benzin tüketimi demek . buji ve hava filtresi yeni demişsiniz , motorunuz da bir sorun yoksa fazla devirli kullanmışsınızdır.

Yok aksine güce ihtiyacım yoksa sevmem motoru bağırtarak gitmeyi, genelde 4000-5000 civarında kullandım, en fazla bikaç kere tam gaz açmışımdır. Benimki daha çok şehir içi kullanımı... Neyse bi depo bitsin bakalım belki ibre yanıltıyodur. Yine olmadı bi de yazlık ayarları yaptırmaya götürdükten sonra görücez. Şehir içinde artçılı uzun süre yol alan var mı??

Bu arada arkadaşlar ben dahil olmak üzere yeniler var, toplantı gezi vs olursa tanıyalım birbirimizi diyorum
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
ben ilk seferinde ibre sona çok yaklaştı diye benzin almaya gittim, 10 litre benzin aldı. yani ibre sonda göstermesine rağmen daha 7 litre varmış içinde.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Benim motorda da ibre kırmızı bölgenin sonuna kadar dayandığında benzin alıyorum. Geçende aynı şekilde sona dayandıktan sonra biraz daha devam ettim (yakında benzinci yoktu) sonra 13,74 Lt kadar benzin aldım üzerine.

Eski sahibi de öyle yapıyormuş. Eski bir Hyosungcu olarak Hyo.ların benzin göstergeleri orantılı çalışmadığını söyleyebilirim. GV'de de aynı durum vardı. Depoyu fullersin gidersin 200-220 km kadar, ibre halen full yada fulle yakın gösterir. Sonra birden düşmeye başlar. Bu da sanırım depoların şekillerinden kaynaklanıyor. Zaten motorun huyuna suyuna alıştıktan sonra ne zaman benzin almanız gerektiğini az çok kestirebiliyor insan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

Bu arada geçen cumartesi motorumun yağını ve filtresini değiştirdim. Yağ filtresini Kartal Yeşilyurt motorda 11 TL. ye aldım. Hava filtresini sorduğumda ise 65 TL (yada 64 TL) gibi bir fiyat söylediler almadım bende.

Sonra sahibinden de daha önce Transalp'im için alışveriş yaptığım bir satıcının ilanlarını gördüm ve motosikletim için 2 adet yedek yağ filtresi, 1 adet Hava filtresi ve 1 adet de benzin filtresi sipariş verdim. Hepsinin toplamı 29 TL tuttu (6 TL'de kargo ücreti ödedim). Ebay'dan aldığım bujilerimde geldiğinde hepsini taktıracağım senkron ayarıyla birlikte. Benim aldığım yağ filtresi eski partilerden kalma (Adedi 4 TL), şu anda normal yağ filtresi 7 TL, birde daha kaliteli olanı varmış o da 13 TL'miş. Gerçi kağıttan filtre sonuçta her yağ değişiminde değiştireceğim nasılsa.

Aldığım malzemeler bunlar;
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Hayırlısı olsun Güray. Keşke satmak durumunda olmasan.

Keşke abim de işte şartlar bizi buna sürüklüyor. Anlattım sana zaten nasıl motosiklete başladığımı. Bakalım hayırlısı olsun evlendikten sonra kısmet olursa tekrar alıcam. Gv yi sevdirebilirsem hatuna tabi. :pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar hepinize merhaba,dün itibarı ile ,2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.eski bir hyocu olmam nedeniyle burayı zaman zaman takip ediyordum.ADANA'dan hepinize selam olsun.işte size yeni motorumun resimleri;








güray kardeş,seni çok iyi anlıyorum,ben de birkaç kez motorumu çeşitli sebeplerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.sağlık olsun kardeş.

Orko_ye kardeş,zamanı gelince,bende özellikle hava filtresi konusunda senden yardım isteyebilirim.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
arkadaşlar hepinize merhaba,dün itibarı ile ,2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.eski bir hyocu olmam nedeniyle burayı zaman zaman takip ediyordum.ADANA'dan hepinize selam olsun.işte size yeni motorumun resimleri;
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567432_dscn0740-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567433_dscn0741-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567434_dscn0742-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567435_dscn0743-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567436_dscn0744-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567437_dscn0745-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567438_dscn0746-jpg[/URL]

güray kardeş,seni çok iyi anlıyorum,ben de birkaç kez motorumu çeşitli sebeplerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.sağlık olsun kardeş.

Orko_ye kardeş,zamanı gelince,bende özellikle hava filtresi konusunda senden yardım isteyebilirim.

Eyvallah ağabey sağolasın. Kısmetse bakalım evlendikten sonra tekrar düşünücez.

Maşallah motosikletin çiçek gibi kazasız belasız sürüşler. Tekerin düz bassın her daim.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hayirlisi olsun Giray. Gv iyidir benimde ilk gozagrimdir. İnsallah nisanlin severde alirsin sende.

Adanli arkadasim masallah motorun cok guzel gorunuyor. Allah kaza bela yuzu gostermesin insallah. Ne zaman istersen yardimci olmaya calisirim hava filtresi konusunda.

Cepten yaziyorum Turkce karakterler icin kusura bakmayin arkadaslar.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
@Kahveisteyen ( Murat ) ağabeyin bugün Kore'den getirmiş olduğu İridyum buji, Debriyaj müşürü maneti, Fren maneti , H4 Far ampülü sonrasında motosikletinin yıkanmasıyla bugünümüzü de bu şekilde değerlendirdik. Emeği geçen herkese özellikle Nikon D5100 Fotograf makinemize teşekkür ediyoruz. Fotolar geliyor..



dsc0025jr.jpg

dsc0026ix.jpg

dsc0029cr.jpg

dsc0032ve.jpg

dsc0004rbb.jpg

dsc0008hb.jpg

dsc0009fn.jpg

dsc0010uq.jpg

dsc0012dy.jpg

dsc0013gz.jpg

dsc0016hc.jpg

dsc0017ra.jpg

dsc0019cf.jpg

dsc0022ps.jpg

dsc0023ft.jpg



dsc0063hj.jpg

dsc0061rs.jpg

dsc0058dr.jpg

dsc0056lw.jpg

dsc0054ub.jpg

dsc0053gu.jpg

dsc0047fjz.jpg

dsc0046jr.jpg

dsc0044ws.jpg

dsc0042ak.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
52
Motosikleti
Fazer 8 2011 - Stock
Tekrar ellerine sağlık Güray, ikramın ve konukseverliğin için çok teşekkürler.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar hepinize merhaba,dün itibarı ile ,2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.eski bir hyocu olmam nedeniyle burayı zaman zaman takip ediyordum.ADANA'dan hepinize selam olsun.işte size yeni motorumun resimleri;
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567432_dscn0740-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567433_dscn0741-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567434_dscn0742-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567435_dscn0743-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567436_dscn0744-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567437_dscn0745-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5567438_dscn0746-jpg[/URL]

güray kardeş,seni çok iyi anlıyorum,ben de birkaç kez motorumu çeşitli sebeplerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.sağlık olsun kardeş.

Orko_ye kardeş,zamanı gelince,bende özellikle hava filtresi konusunda senden yardım isteyebilirim.


hayırlı uğurlu olsun. iyi günlerde kullanmak nasıp olsun dıyelım. istediğim renk ve model içim gitti :))

abi sorması ayıp olmassa kaca aldın bu sene bende motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. gt almak istiyorum ama 0 a 9500 vermeyide gözüm yemiyor. yeni kasa istiyorum . enjeksiyonlu vs. ama temiz dek gelirse eski kasada olabilir . ve bulunduğum il (AKSARAY 68 ) bu modelden bulmak imkansız gibi 1 tane gt r var. bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim ??

dip not : sahibinden adlı siteyi takip etmekteyim.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
@Kahveisteyen ( Murat ) ağabeyin bugün Kore'den getirmiş olduğu İridyum buji, Debriyaj müşürü maneti, Fren maneti , H4 Far ampülü sonrasında motosikletinin yıkanmasıyla bugünümüzü de bu şekilde değerlendirdik. Emeği geçen herkese özellikle Nikon D5100 Fotograf makinemize teşekkür ediyoruz. Fotolar geliyor..



http://img26.imageshack.us/img26/2521/dsc0025jr.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/7060/dsc0026ix.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/4542/dsc0029cr.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/253/dsc0032ve.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/7360/dsc0004rbb.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/9452/dsc0008hb.jpg
http://img442.imageshack.us/img442/3161/dsc0009fn.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/5813/dsc0010uq.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/4910/dsc0012dy.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/2967/dsc0013gz.jpg
http://img571.imageshack.us/img571/8097/dsc0016hc.jpg
http://img688.imageshack.us/img688/5135/dsc0017ra.jpg
http://img576.imageshack.us/img576/5734/dsc0019cf.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/7189/dsc0022ps.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/7269/dsc0023ft.jpg


http://img687.imageshack.us/img687/7682/dsc0063hj.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/6643/dsc0061rs.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/8486/dsc0058dr.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/8075/dsc0056lw.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/5554/dsc0054ub.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/8862/dsc0053gu.jpg
http://img805.imageshack.us/img805/3528/dsc0047fjz.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/6061/dsc0046jr.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/5183/dsc0044ws.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/2366/dsc0042ak.jpg

kırmızı motordakı sanırım yenı kasanın artcı tuttamagı yenı kasanınki ler işlem yapmadan uydumu yoksa uysun dıye işlem kesme vs mı yaptınız
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
[/COLOR]Bu arada geçen cumartesi motorumun yağını ve filtresini değiştirdim. Yağ filtresini Kartal Yeşilyurt motorda 11 TL. ye aldım. Hava filtresini sorduğumda ise 65 TL (yada 64 TL) gibi bir fiyat söylediler almadım bende.

Sonra sahibinden de daha önce Transalp'im için alışveriş yaptığım bir satıcının ilanlarını gördüm ve motosikletim için 2 adet yedek yağ filtresi, 1 adet Hava filtresi ve 1 adet de benzin filtresi sipariş verdim. Hepsinin toplamı 29 TL tuttu (6 TL'de kargo ücreti ödedim). Ebay'dan aldığım bujilerimde geldiğinde hepsini taktıracağım senkron ayarıyla birlikte. Benim aldığım yağ filtresi eski partilerden kalma (Adedi 4 TL), şu anda normal yağ filtresi 7 TL, birde daha kaliteli olanı varmış o da 13 TL'miş. Gerçi kağıttan filtre sonuçta her yağ değişiminde değiştireceğim nasılsa.

Aldığım malzemeler bunlar;
[url]http://img834.imageshack.us/img834/417/img00420201203211105.jpg[/URL]
yağ ve hava filtresinin linklerini atabilirmisiniz,bende alacağımda?
Edit:
aldığınız satıcı bumu acaba ve memnunmusunuz?
http://www.sahibinden.com/teknikmotoWQQdXQQ4303WQQpXQQdisplayuser
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
yağ ve hava filtresinin linklerini atabilirmisiniz,bende alacağımda?

Hava Filtresinin ilanı bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ung-gt250r-gt250-gt650-gt650r-78276844/detay/

Yağ filtresi de bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-250-gtr-250-gv-250-tvs-apache-78809956/detay



Ayrıca GT250 kullanan ve topcase kullanmak istemeyen arkadaşlar ebay'da gezinirken şöyle bir ürün gördüm çok orjinal ve hoşuma gitti. Topcase kullanmasaydım kesin alırdım. Ürün arka artçı selesi :) Ne var canım bunda demeyin çünkü aynı zamanda körüklü bir arka çanta oluyor. Fotolarını incelemenizi tavsiye ederim. Ama fiyatı biraz pahalı geldi bana açıkcası. Ürünün fiyatı yaklaşık 70 Usd+11 Usd Kargo yani toplamda 81 Usd civarına geliyor, yani yaklaşık 140 TL gibi.

İşte ürün bu;
http://www.ebay.com/itm/Rear-Seat-T...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item41632f35b3

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

yağ ve hava filtresinin linklerini atabilirmisiniz,bende alacağımda?
Edit:
aldığınız satıcı bumu acaba ve memnunmusunuz?
http://www.sahibinden.com/teknikmotoWQQdXQQ4303WQQpXQQdisplayuser

Evet bu satıcı. Tahir Bey ile daha önceden de alışverişim olmuştu. Beni söylerseniz hatırlayacaktır. İsmim Orhan önceden Transalpi için sizden alışverişte yapmış. Yakın zamanda da GT için alışveriş yapmış derseniz hatırlayacaktır. Ben daha parayı göndermeden kargo ile göndermişti ürünleri iyi bir esnaf, şimdiye kadar ben bir kötü yönünü görmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst