Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Eyvallah ağabey Teşekkür ederim. Aynen düşündüğüm gibi :) Fakat bunu yaptıktan sonra artçı ona yaslanarak trafikte yol yaparsak düşme olasılığım yüksek anca uzun yolda yaslanmasına izin verebilirim :)

Niye Güray dengesizleşir mi diyorsun yani motor? Ben daha önce eşim hep arkada yaslanarak giderdim. Gerçi bu motora daha binmedi hanım, havaların ısınmasını bekliyoruz :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Niye Güray dengesizleşir mi diyorsun yani motor? Ben daha önce eşim hep arkada yaslanarak giderdim. Gerçi bu motora daha binmedi hanım, havaların ısınmasını bekliyoruz :)

özellikle arkadaşlarım kendini arkaya atıp tutamağa tutunmasın diye sökerdim sırf sürüş performansımı etkilemesin diye.kullanıcının selesi aşağı da artıçının ise yüksetle ve birde kendini arkaya atarsa özellikle yoğun trafikte sürüşü çok zorlaştırıyor..
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
özellikle arkadaşlarım kendini arkaya atıp tutamağa tutunmasın diye sökerdim sırf sürüş performansımı etkilemesin diye.kullanıcının selesi aşağı da artıçının ise yüksetle ve birde kendini arkaya atarsa özellikle yoğun trafikte sürüşü çok zorlaştırıyor..

Anladım hocam haklısın bende artçım arkaya yaslanınca motosikletin dinamiğinin değiştiğini hissediyorum. En ideali artçının arkadan sürücüye sarılması aslında ama arkada hanım olunca onun rahatını düşünmem gerekiyor :) Zaten çok agresifte kullanmadığımdan dolayı şehiriçinde bana sıkıntı vermez, yani şimdiye kadar vermedi daha :)

Ben Güray yazınca bu motora has sürüş karakterinden dolayı daha farklı birşey mi olur diye merak etmiştim. Malum ilk defa naked motosiklet kullanıyorum, biraz alışmam lazım.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Anladım hocam haklısın bende artçım arkaya yaslanınca motosikletin dinamiğinin değiştiğini hissediyorum. En ideali artçının arkadan sürücüye sarılması aslında ama arkada hanım olunca onun rahatını düşünmem gerekiyor :) Zaten çok agresifte kullanmadığımdan dolayı şehiriçinde bana sıkıntı vermez, yani şimdiye kadar vermedi daha :)

Ben Güray yazınca bu motora has sürüş karakterinden dolayı daha farklı birşey mi olur diye merak etmiştim. Malum ilk defa naked motosiklet kullanıyorum, biraz alışmam lazım.

Hocam aynı Dorseli tır kullanmaya benziyor desem haksız sayılmam. Benim hatunda 60 kilo civarı ama çok etkiliyor. Sağ sol yaptıgında sanki ön önce gidiyor arka çok sonra geliyor. Motorun dengesi şaşıyor yani uzun yolda sıkıntı olmaz ama Trafikte arkaya yaslanmamasını sölersen yengeye depodan tutunmasını rica edersen daha güvenli bi sürüş olur.

Tek kullandığımda motosikletle sanki bir beden oluyoruz ama iki kişi olunca işler değişiyor. Durma mesafesi falanda çok değişiyor.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Hocam aynı Dorseli tır kullanmaya benziyor desem haksız sayılmam. Benim hatunda 60 kilo civarı ama çok etkiliyor. Sağ sol yaptıgında sanki ön önce gidiyor arka çok sonra geliyor. Motorun dengesi şaşıyor yani uzun yolda sıkıntı olmaz ama Trafikte arkaya yaslanmamasını sölersen yengeye depodan tutunmasını rica edersen daha güvenli bi sürüş olur.

Tek kullandığımda motosikletle sanki bir beden oluyoruz ama iki kişi olunca işler değişiyor. Durma mesafesi falanda çok değişiyor.

hocam aynı durum benim hatunla binince de oluyor. önerim (eğer imkanın varsa) teorik olarak viraj ve frenaj eğitimi vermen (yolcu için) ve daha sonra pratik yapmanız. ve daha sonra da motor sürmeyi öğretmen... virajda ve frende nasıl davranılacağını bilirse emin ol yolcu dengeyi bozmuyor. belki motorunla yine tek vücut olamıyorsun ama sürüş emniyeti bayağı bi artıyor...

not: motosikletim ybr 125 esd
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
hocam aynı durum benim hatunla binince de oluyor. önerim (eğer imkanın varsa) teorik olarak viraj ve frenaj eğitimi vermen (yolcu için) ve daha sonra pratik yapmanız. ve daha sonra da motor sürmeyi öğretmen... virajda ve frende nasıl davranılacağını bilirse emin ol yolcu dengeyi bozmuyor. belki motorunla yine tek vücut olamıyorsun ama sürüş emniyeti bayağı bi artıyor...

not: motosikletim ybr 125 esd

Hocam motora zar zor bindiriyorum anamdan emdiğim süt burnumdan geliyor eğitim diyorsun :) Ağzın bal yesin güzel diyorsunda Zor hocam zor benim hatunla olcak iş değil. Ya motoru değiştircez ya hatunu. Eee hatundan da vazgecemeyecegıme göre :) motor Chooper tarzı yapmakta fayda var :)

Keşke istese öğret dese Varımı yoğumu veririmde işte HınG! yok dedimi yok ..

ÖÖÖÖöööööfff


Dertlendirdin beni :salut:
[yt]tCF9R6zB9X0[/yt]
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Selam arkadaşlar.

Bugün havanın güzel olmasını fırsat bilip işe motorla gittim. Bu düşük devirdeki titreşim bugün biraz rahatsız etti beni, özellikle virajları rahat dönemiyorum birde bazen gidon çok sert geliyor bana. Yağ aldım yarında filtresini alıp yarın yağını değiştiricem. Bu yağ değişiminden sonra da aynısını hissedersem senkron ayarı yaptırmak istiyorum. Gerçi benim motorun rolantisi düzenli, öyle yükselmeler, düşmeler olmuyor. Sadece rolantisi biraz düşük onu düzeltmem lazım. Birde eski sahibi egzosun susturucularını söktürmüş daha tok ses almak için. Yalnız beni biraz rahatsız etmeye başladı çünkü egzosta çok sesi sevmeyen biriyimdir. Orjinal her zaman iyidir diye düşünüyorum.

Siz ne dersiniz bu sorun (belki de bana öyle geliyor bilemiyorum) yağ değişimi yada senkron ayarından sonra geçer mi acaba?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Selam arkadaşlar.

Bugün havanın güzel olmasını fırsat bilip işe motorla gittim. Bu düşük devirdeki titreşim bugün biraz rahatsız etti beni, özellikle virajları rahat dönemiyorum birde bazen gidon çok sert geliyor bana. Yağ aldım yarında filtresini alıp yarın yağını değiştiricem. Bu yağ değişiminden sonra da aynısını hissedersem senkron ayarı yaptırmak istiyorum. Gerçi benim motorun rolantisi düzenli, öyle yükselmeler, düşmeler olmuyor. Sadece rolantisi biraz düşük onu düzeltmem lazım. Birde eski sahibi egzosun susturucularını söktürmüş daha tok ses almak için. Yalnız beni biraz rahatsız etmeye başladı çünkü egzosta çok sesi sevmeyen biriyimdir. Orjinal her zaman iyidir diye düşünüyorum.

Siz ne dersiniz bu sorun (belki de bana öyle geliyor bilemiyorum) yağ değişimi yada senkron ayarından sonra geçer mi acaba?

Yarın saat 15:00 da bende bakım yapıcam beklerim. Gelmek istersen faceden irtibata geçelim ağabey. Bitanede usta gelcek sevdiğim bir abi bakılır motorunada..
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Buda benim mavişim





Arkadaşlar resim yükleme konusunda biraz tecrübesiz oldugum icin biraz sorun yaşadım ama inşallah bu sefer olmuştur tşkler
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
maşallah çok güzel mavişiniz. Tekeriniz düz bassın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

431133_10150664133110816_585870815_9149325_28690218_n.jpg

482730_10150664131365816_585870815_9149316_1997245210_n.jpg


Çatalca Karaburun 18 mart Pazar..

484433_10150664090700816_585870815_9149149_2058115283_n.jpg

483663_10150664091035816_585870815_9149152_219476692_n.jpg

487480_10150664092500816_585870815_9149160_1210169095_n.jpg

484128_10150664090225816_585870815_9149146_309213376_n.jpg


:)


Orhan ağabey saygılar :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
yunem, motorunuz çok yakışıklı. Allah kazadan beladan korusun inşallah.

Güraycım pazar günü geceden kaldığım için uyanmam 12:30'u buldu. Aramışsın beni sağolasın ama gelecek halim yoktu zaten kendime gelmem akşamı buldu :) Bende seni aradım sonradan ama telefonun çekmiyordu. Neyse başka sefere inşallah. Yalnız köfte ve mantarlara içim gitmedi de değil :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba. 1 yıldır mondial 150 mr kullanıyorum. bir sıkıntım olmadı ama artık yetmiyor. temiz bir gt 250 arıyorum. en çok istanbul da ilan var ama hiç birinde düzgün olarak motorlarını anlatmamış insanlar. özellikle İstanbuldakiler. Orjinal km olup olmadığına çekiniyorum. en fazla 5 - 6000 tl arası bütçem var.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
yunem, motorunuz çok yakışıklı. Allah kazadan beladan korusun inşallah.

Güraycım pazar günü geceden kaldığım için uyanmam 12:30'u buldu. Aramışsın beni sağolasın ama gelecek halim yoktu zaten kendime gelmem akşamı buldu :) Bende seni aradım sonradan ama telefonun çekmiyordu. Neyse başka sefere inşallah. Yalnız köfte ve mantarlara içim gitmedi de değil :)

Canın çeksin diye koydum zaten ağabey :p Bir daha abi biz şuraya gidiyoruz dediğimde kaçıracaklarını düşünerekten hareket eder gelmek için can atarsın :p :p :p

200 250 Km yol yaptık ama değdi :)

Bir dahaki gezide Şile yi düşünüyoruz hem sana da yakın olur :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Canın çeksin diye koydum zaten ağabey :p Bir daha abi biz şuraya gidiyoruz dediğimde kaçıracaklarını düşünerekten hareket eder gelmek için can atarsın :p :p :p

200 250 Km yol yaptık ama değdi :)

Bir dahaki gezide Şile yi düşünüyoruz hem sana da yakın olur :)

Olur Güray neden olmasın :) Havalar ısınıyor, sezon başladı sayılır artık. Bu arada hava filtresi, yakıt filtresi ve 2 adet'te yağ filtresi siparişi verdim bugün. Toplamı 29 TL :) Bugün kargoya verildi yarın elimde olur sanıyorum. Yağ filtreleri ucuz zaten dursun köşede. Bir ara senkron ayarı yaptırmaya götürdüğümde hava filtresi ile yakıt filtresini değiştireceğim.
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Beyler sekmandaki sıyrık/çatlak v.s yüzünden pistona yağ sızması dolayısıyla yağ yakma problemi yaşayan oldu mu aranızda cometiyle? Varsa çözümü nasıldır ?
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Beyler sekmandaki sıyrık/çatlak v.s yüzünden pistona yağ sızması dolayısıyla yağ yakma problemi yaşayan oldu mu aranızda cometiyle? Varsa çözümü nasıldır ?

Ben Comet'te yeni olduğum için bilgim yok. Ama bilgili arkadaşlar yardımcı olacaktır sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst