- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
Eyvallah ağabey Teşekkür ederim. Aynen düşündüğüm gibiFakat bunu yaptıktan sonra artçı ona yaslanarak trafikte yol yaparsak düşme olasılığım yüksek anca uzun yolda yaslanmasına izin verebilirim
![]()
Niye Güray dengesizleşir mi diyorsun yani motor? Ben daha önce eşim hep arkada yaslanarak giderdim. Gerçi bu motora daha binmedi hanım, havaların ısınmasını bekliyoruz