Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
comet 250 likler içinde kesinlikle açık ara en yakışıklı motosiklet
evet aynen :cat:
Eyvallah ağabey sağolasın. Kısmetse bakalım evlendikten sonra tekrar düşünücez.

Maşallah motosikletin çiçek gibi kazasız belasız sürüşler. Tekerin düz bassın her daim.
hayırlısı olsun kardeş,teşekkürler.
Hayirlisi olsun Giray. Gv iyidir benimde ilk gozagrimdir. İnsallah nisanlin severde alirsin sende.

Adanli arkadasim masallah motorun cok guzel gorunuyor. Allah kaza bela yuzu gostermesin insallah. Ne zaman istersen yardimci olmaya calisirim hava filtresi konusunda.
teşekkürler kardeş,çok sağol.
hayırlı uğurlu olsun. iyi günlerde kullanmak nasıp olsun dıyelım. istediğim renk ve model içim gitti :))abi sorması ayıp olmassa kaca aldın bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim ?? dip not : sahibinden adlı siteyi takip etmekteyim.
sağol kardeş.amiiiin hepimize.sahibindeni sık sık kontrol et ve takip et.ama resimde her gördüğün makineyi de tam olarak güvenme ve mutlaka mutlaka görmeden alma,tarafımdan denenmiştir.sonradan üzülme.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
gamıtcılar sizin konuyu renklendireyim :)
Dikkat,kalp rahatsızlığı olanlar bu mesajın devamını okumamalıdır.








 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Ayrıca GT250 kullanan ve topcase kullanmak istemeyen arkadaşlar ebay'da gezinirken şöyle bir ürün gördüm çok orjinal ve hoşuma gitti. Topcase kullanmasaydım kesin alırdım. Ürün arka artçı selesi :) Ne var canım bunda demeyin çünkü aynı zamanda körüklü bir arka çanta oluyor. Fotolarını incelemenizi tavsiye ederim. Ama fiyatı biraz pahalı geldi bana açıkcası. Ürünün fiyatı yaklaşık 70 Usd+11 Usd Kargo yani toplamda 81 Usd civarına geliyor, yani yaklaşık 140 TL gibi.

bu çanta burda (ve bi kaç motosiklet mağazasında daha) mevcut, fiyatı da çok daha uygun ama bana pek kullanışlı gibi gelmedi.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-gt-250-gt-650-serisi-racing-arka-canta/detay
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Sıradaki çalışmam F1 Stop arkadaşlar takip etmeyi bırakmayın :)

[yt]ZtOJs-v__2w[/yt]

Tabi devresi bu değil :) Karaköyden temin ettiğim ve üzerinde bazı değişiklikler yaparak istediğim hale getirdiğim bir devre ...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gamıtcılar sizin konuyu renklendireyim :)
Dikkat,kalp rahatsızlığı olanlar bu mesajın devamını okumamalıdır.
Hani!
Nerdeeee!
Ne zaman?
Beyaz olanmı?
Üsttekimi?
Alattakimi?

1ini alana diğeri bedavamı ::p
Öyleyse hemen...istiyorum:queen:
Alıyorummmmm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

arkadaşlar hepinize merhaba,dün itibarı ile ,2010 model,4240 km.de bir ST&KANUNİ GT 250 aldım.zaten 2007 yılında da,COMET 250'm vardı ama o karbüratörlüydü.eski bir hyocu olmam nedeniyle burayı zaman zaman takip ediyordum.ADANA'dan hepinize selam olsun.işte size yeni motorumun resimleri;


güray kardeş,seni çok iyi anlıyorum,ben de birkaç kez motorumu çeşitli sebeplerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.sağlık olsun kardeş.

Orko_ye kardeş,zamanı gelince,bende özellikle hava filtresi konusunda senden yardım isteyebilirim.
Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan abi,çok güzel çok begendim.favori rengim siyah yada beyazdır,diğerlerini pek sevemiyorum :)
bende boyle bişey arıyorum 2010 model az km yapılmış,güven verecek kişilerden yada aracılığıyla...Sizin oralarda varsa araştırımısın benim için bora abi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

[/COLOR]
@Kahveisteyen ( Murat ) ağabeyin bugün Kore'den getirmiş olduğu İridyum buji, Debriyaj müşürü maneti, Fren maneti , H4 Far ampülü sonrasında motosikletinin yıkanmasıyla bugünümüzü de bu şekilde değerlendirdik. Emeği geçen herkese özellikle Nikon D5100 Fotograf makinemize teşekkür ediyoruz. Fotolar geliyor..
Maşalllah sübhanallah diyorum....güraycım.

ulen gece gece cayır cayır yakmışsınız ortamı be :)
Yakışıklı adamların motorları yakışıklı olur demi..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullan abi,çok güzel çok begendim.favori rengim siyah yada beyazdır,diğerlerini pek sevemiyorum :)
bende boyle bişey arıyorum 2010 model az km yapılmış,güven verecek kişilerden yada aracılığıyla...Sizin oralarda varsa araştırımısın benim için bora abi..
teşekkürler ahmet kardeş.hay hay tabiiki,dediğin niteliklerde bir motor denk gelirse sana bildiririm.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
ulen gece gece cayır cayır yakmışsınız ortamı be :)
Yakışıklı adamların motorları yakışıklı olur demi..

Senin kadar olamasak ta :) biraz karizmamız var sanırım ;) Yada foto makınesi cok iyi :p

Bi Ara çıkında gelin butarafa reis mangal falan yapalım havalar düzeldi özledim sizleri.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
ulen gece gece cayır cayır yakmışsınız ortamı be :)
Yakışıklı adamların motorları yakışıklı olur demi..

Senin kadar olamasak ta :) biraz karizmamız var sanırım ;) Yada foto makınesi cok iyi :p

Bi Ara çıkında gelin butarafa reis mangal falan yapalım havalar düzeldi özledim sizleri.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorun bir zamanar 150 bin km'lik ilanı vardı ya resimler temsili ya da başka birşey.. kullanıcısı da bildiğim kadarı ile bir kuryeydi.
aynı motormu acaba.
,vay anasını insanlıkmı bu yapılan yahu.150 bin km görmüş motoru 26 bine çekmek,insanları kandırmak,yazık çok yazık.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
aynı motormu acaba.
,vay anasını insanlıkmı bu yapılan yahu.150 bin km görmüş motoru 26 bine çekmek,insanları kandırmak,yazık çok yazık.

kimsenin günahını almak istemiyorum ama bir ara gtr forumun da km muhabbeti geçmişti ve arkadaşın biri bu motorun linkini atmıştı 150 bin küsür de diye..

150 bin km. mi? Vay bee o kadar km yapmış ise helal olsun adama. Hakkını vermiş tam anlamıyla motorun o zaman.

hocam şu motoru adam gibi zorlamadan mesela 8000 deviri geçmeden kullansan ben inanıyorum bu motorlar 200 bin bile gider.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
kimsenin günahını almak istemiyorum ama bir ara gtr forumun da km muhabbeti geçmişti ve arkadaşın biri bu motorun linkini atmıştı 150 bin küsür de diye..



hocam şu motoru adam gibi zorlamadan mesela 8000 deviri geçmeden kullansan ben inanıyorum bu motorlar 200 bin bile gider.

Haklısın hocam bende aynı şeyi düşünüyorum. Yeterki limitini bilip bakımını düzgün yap, rahat gider 200 bin km. Benim ilk motorum GV'de öyleydi, düzgün kullan bakımını eksik etme seni yolda bırakmaz.

Bu arada bende motoruma iyice alışmaya başladım. İlk başlarda rahatsızlık veren hafif titreşim (herhalde alıştım) artık o kadar rahatsız etmiyor. Birde senkron ayarından sonra ne kadar farkedecek onu merak ediyorum. Ayrıca bugün Bostancı sanayiye giderek egzosun açık olan deliklerini kapattırdım, egzos sessizleşti daha rahatım şimdi :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence temiz duruyor ahmet kardeş.
abi fiyatı aşağıya çekecegini bilsem hemen ararım...kaçırılmayacak bir motor,
daha önce başka bi ilan vardı 6 binde 2010 kırmızı comet 6 bin tl ye.karar verene kadar ilan kaldırılmıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst